Kiitos vaan kommenteista, niitä on aina mukava saada. Itse olen ollut hieman laiska niitä kirjoittelemaan, mutta yritän parantaa tapani. Olen viimeaikoina muutenkin ollut enemmän ulkona tuosta kuvauspuolesta, mutta nyt jostain, olisiko kevät, sain taas potkun lähteä kuvaamaan. Kaivoin tuon neukkurohiskon (Helios 44-2), jossa on kiinni Lens Turbo II, sovite, joka pitää sisällään linssejä, jotka tuovat tuota 58 millistä hieman lähemmäksi vastaavaa kroppirungolle. Olenhan entinen Niko(ti)nisti, nyt Fujisti. Emäntävainaan X-T1 runkoon hommasin käsikahvan, tai oikeammin rannehihnan ja sitten siihen runkoon kiinni tuon neuvostoihmeen, niin alkoipa Lyyti kirjoittamaan. On minulla toinenkin tuollainen kakkula, jota bokeh-ihmeeksi haukkuvat. Sillä sitten muunlaista kuvaa. Siihen kahden PC-Nikkorin kanssa on vielä runkona Nikon-601. No joo, huomannette varmaan, että parisen olutta ja mallasviskiä on nautittu, kun alkaa tekstiä tulla. Kun nyt on taas kuvausinto kaamoksen jälkeen alkanut herätä, niin kamera oikeaan käteen ja keppi vasempaan ja ei kun löntystelemään maailmaa ihmettelemään.
Tuohon nyt enemmän väriä tältä päivältä noilta samoilta nurkilta:
Kapa