kihlakuvat.

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
loratsu
Viestit: 804
Liittynyt: Elo 30, 2010 20 : 20
Viesti:

kihlakuvat.

Viesti Kirjoittaja loratsu »

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
mietteitä?
Kuva
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Ville^K
Viestit: 2366
Liittynyt: Syys 14, 2009 16 : 05
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ville^K »

Palautetta kolmeen ekaan:

#1
+ Kiva, rento ja kesäinen fiilis kuvassa!
+ Tykkään rajauksesta.
- Alakulmasta kuvaaminen ei ole pääsääntöisesti mun juttu. Näkee liian suoraan sieraimiin.
- Oisin ehkä kääntäny mallin rintamasuuntaa vähän enemmän poispäin kamerasta niin hartiat olis hiukan kapeammat.
- Mallin oikea (kuvassa vasemmalla) käsi on vähän jäykän näköinen ja habaosasto ehkä vähän isohkon näköinen. Tätä kättä olisi voinut laittaa jotenkin koukkuun siten että kyynerpää aukeaisi kuvassa vasemmalle.

#2
+ Tykkään rajauksesta.
- Isoin ongelma on tässä se, että mun mielestä äijän pitäis näyttää paljon tyytyväisemmältä kun on tommonen kissa kainalossa. Erityisesti kun on kihlakuvista kyse.
- Suora auringonvalo osuu vähän ikävästi äijän naamalle. Ite kuvaisin sellasesta suunnasta että aurinko jää kokonaan mallien taakse ja salamalla/heijastimella kasvot auki.
- Alakulmasta kuvaaminen ei ole pääsääntöisesti mun juttu. Näkee liian suoraan sieraimiin.

#3
+ Tää on mun suosikki näistä kolmesta!
+ Mukava valo.
+ Tausta toimii aika jees
- Editoisin käsistä pois punaista väriä. Onnistuu esim. Photarissa tekemällä selective color säätötaso mistä otat punaisesta kanavasta magentaa pois ja maskaat käsien punaiset alueet sopivasti. Kuvaustilanteessa tän voi korjata käskemällä mallia pitämään välillä käsiä ylöspäin :)

Näillä mennään! Nää ei ole absoluuttisia totuuksia vaan puuhastelevan harrastelijan ehdotuksia :)
SnaG_
Viestit: 164
Liittynyt: Huhti 24, 2010 17 : 35
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja SnaG_ »

Teknisesti mielestäni tosi onnistuneet kuvat. Raikkaat ja hyvillä väreillä.
Iso miinus mielestäni on se, että kuvista ei selviä että kyseessä on kihlautuminen.
Kaukaa otetut ja useissa jopa näkyvä vasemman käden nimetön on peitetty. Olisi kaivannut parista lähäriä, kädet näkyvillä.

Muuten hienoa työtä kyllä!
camcam
Viestit: 1077
Liittynyt: Heinä 16, 2007 16 : 03
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja camcam »

Mitä vikaa sierainten näkymisessä on? Miten se eroaa korva-aukoista? Olen joskus kuullut saman kommentin, vaan en ole sitä oivaltanut. Ymmärtäisin, jos anus näkyisi.
loratsu
Viestit: 804
Liittynyt: Elo 30, 2010 20 : 20
Viesti:

Viesti Kirjoittaja loratsu »

Kiitos kommenteista. Mitä sieraimii tulee niin on täällä ihmetelty rajausta jos naisen muodot näkyy ;)
Mutta joo nämä siis omat kihlakuvat ja niitä sormuskuvia en tähä laittanu/lähikuvii omasta turvasta :) :) ne tulee seinälle kauhisteltavaksi ei yleiseen katseluun;)
Uudel tuikulla leikin jossa 600w ja nopeet synkat.
Ja tuota kivimuurista on myös "klassisia" käsikynkkä kuvia+ paljon muita. En tiiä hyväksyykö raati mutta niissä kuvissa missä myös mä oon niin joku toine painoi nappia. Tarkpisteestä kaikki muu olin tietenkin säätäny ja sanonu missä seisoo ja korkuuden ja paikan kun kiinteel 50mm käytös.. Ja rakasta aina ojasin kun kävin kattoo miten se oli niin naisesta ainakin kuvat onnistu (vaikka päällä seisoos) ja napin painajia oli kihlajaasissa yht 3.
Ja haba pitää vähän näkyy jos haluu ja olla oma ittensä.
Ville^K
Viestit: 2366
Liittynyt: Syys 14, 2009 16 : 05
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ville^K »

camcam kirjoitti:Mitä vikaa sierainten näkymisessä on? Miten se eroaa korva-aukoista? Olen joskus kuullut saman kommentin, vaan en ole sitä oivaltanut. Ymmärtäisin, jos anus näkyisi.
:D

Laitetaan pari subjektiivista perustelua:

1. Mun mielestä tämän mallin kasvot näyttävät paremmalta suoraan edestäpäin koska alakulmasta kuvaaminen "litistää" naamaa pystysuunnassa.
2. Useimmiten ihmisiä katsellaan siten että sierainten sisään ei nää noin suoraan. Ehkä sitä on jotenkin tottunut siihen että mistä suunnasta naamaa "pitäisi" katsella. Vähän sama homma kuin se, että useimmiten ihmisten kasvot on valaistu keskilinjan yläpuolelta ja tästä syystä alakulmasta tuleva valo näyttää oudolta.
alsalus
Viestit: 1421
Liittynyt: Elo 17, 2009 13 : 50

Viesti Kirjoittaja alsalus »

Mun mielestä paras kuva on nelonen, jossa näkyy naisen mekko oikein - eli se istuu hyvin - samoin naisen kasvot ovat edustavimmillaan tässä kuvassa - oikein hyvä.

Alhaalta kun kuvaa ihmistä, leuka ei piirry kunnolla eikä kasvot muutenkaan ole kovin kauniit. Suoraan edestä tai yläviistosta kasvot piirtyvät yleensä kauneiten, kun silmät korostuvat ja leuan muoto.

Olisin toivonut näissä paria vähän lähemmäs kameraa ja vielä selkeämpi katsekontakti. Ainoa kuva, jossa molemmat katsovat kameraan, ei ole kovin iloinen, vaikka tuleva vaimo on selvästi nauravaa sorttia.
loratsu
Viestit: 804
Liittynyt: Elo 30, 2010 20 : 20
Viesti:

Viesti Kirjoittaja loratsu »

kiitos kommenteista. mukava kun poikii keskustelua.
Olisin toivonut näissä paria vähän lähemmäs kameraa ja vielä selkeämpi katsekontakti. Ainoa kuva, jossa molemmat katsovat kameraan, ei ole kovin iloinen, vaikka tuleva vaimo on selvästi nauravaa sorttia.
kiitos. kyllä niitäkin oli kuten yllä sanoin.. muutta en tähän laita koska mies ei niin "kaunis" hymyilessä.
Alhaalta kun kuvaa ihmistä, leuka ei piirry kunnolla eikä kasvot muutenkaan ole kovin kauniit. Suoraan edestä tai yläviistosta kasvot piirtyvät yleensä kauneiten, kun silmät korostuvat ja leuan muoto.
totta tuo, mutta otan oikeestaa monesta kulmasta kuvat kuin kuvat jne. omaan pärstään suorakuva on kauhee (laatikkopää) :)
Ymmärtäisin, jos anus näkyisi.

repesin :D :D ehkä jossain kuvis toimis tuokin.
moonshine
Viestit: 1312
Liittynyt: Heinä 27, 2010 21 : 08

Viesti Kirjoittaja moonshine »

alsalus kirjoitti:Mun mielestä paras kuva on nelonen, jossa näkyy naisen mekko oikein - eli se istuu hyvin - samoin naisen kasvot ovat edustavimmillaan tässä kuvassa - oikein hyvä.

Alhaalta kun kuvaa ihmistä, leuka ei piirry kunnolla eikä kasvot muutenkaan ole kovin kauniit. Suoraan edestä tai yläviistosta kasvot piirtyvät yleensä kauneiten, kun silmät korostuvat ja leuan muoto.

Olisin toivonut näissä paria vähän lähemmäs kameraa ja vielä selkeämpi katsekontakti. Ainoa kuva, jossa molemmat katsovat kameraan, ei ole kovin iloinen, vaikka tuleva vaimo on selvästi nauravaa sorttia.
+1. Nelonen näistä jatkoon.
Vastaa Viestiin