Nikonin Check&Clean lisäarvopaketti-voucher

Voit vapaasti kysyä jopa vähän tyhmiäkin.
kyynel
Viestit: 1
Liittynyt: Helmi 12, 2013 12 : 22

Nikonin Check&Clean lisäarvopaketti-voucher

Viesti Kirjoittaja kyynel »

Ostin viime kesänä d7000 kitin, ja tuntuu että olisi aika lähettää se ensimmäiselle Check&Clean visiitilleen. Tuolla Nikonin sivulla sanottiin, että siihen pitää mukaan laittaa tuo lisäarvopaketti-voucher, mutta minkä näköinen lappu se on?

Tuossa Nikon School lipussa oli mukana selkeä osallistujanumero, eli se oli helppo tunnistaa. Mukana ei tullut varsinaista kuponkia joka pelkästään tunnistettaisiin Check&Cleania varten.

Mukana oli A5-kokoinen lappu, jossa on kyllä otsikkona ValuePack ja siinä on usealla eri kielellä teksti "Onnittelut uudesta Nikon-järjestelmäkamerastasi, johon saat lisäarvopaketin ILMAISEKSI (arvo 200€). Lisäarvopaketti sisältää Check & Cleanin ja Nikon School Intron. Lisätietoa nikon.fi"
Jotenkin tuo näyttää vain tiedoituslapulta, jonka lisäksi pitäisi olla varsinainen postitettava kuponki. Ainakaan siinä ei ole mitään erillistä koodia tai tunnistenumeroa. Onko tuo se lappu joka siihen laitetaan mukaan, vai puuttuuko minulta kyseinen kuponki? Ja Ilmeisesti tuo kuponki postitetaan takaisin kameran mukana?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Jarski75
Viestit: 279
Liittynyt: Syys 29, 2009 18 : 40
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jarski75 »

Ei mullakaan sitä aikanaan ollu D80 paketissa, kysyin jälleenmyyjältä ja sanoivat, että ostokuitti riittää - en tosin ikinä sen kolmen vuoden aikana sitä mihinkään raaskinut lähettää - kulujahan siitä olisi tullut postituksesta kuitenkin ?

Kamera on vieläkin tallessa, ja kerran olen kennoa asiantuntijoiden mukaan "raapinut" tuommosella LensPenin kennokynällä ( hyi minua ), mutten silläkään kameraa rikki saanut - eikä se kenno ollut edes likanen, mitä nyt pari pölynpalasta ehkä siitä sain pois ( ei kuvissa näkyneet kuitenkaan ). Ikinä en oo objektiivia vaihtanu missään hiekkamyrskyssä, ja se ilmeisesti pitää sisuskalutkin puhtaana(hkona). D80 ostin siis 2008.

Nyt on myös D90 enkä sitäkään ajatellu mihinkään "puhdistushuoltoon" lähettää - enemmän on riskejä tuossa Itellan tms. rahtarin kourissa, että vielä hajoaa koko toosa matkalla, kun se, että on nyt "huollettu kamera" jossa ei ikinä mitään vikaa ollutkaan..

Eri juttu sitten jos paikkakunnalla asuu ( Hki ? ), että voi itse roudata huoltoon...
Nikon D700 + Nikon 1 V1 & V2
eetu1978
Viestit: 1186
Liittynyt: Tammi 09, 2011 21 : 14

Viesti Kirjoittaja eetu1978 »

Mikäs siinä huoltoon lähettämisessä postin kautta on niin riskialtista..? Aika monet kuitenkin tilaa kameransa netin kautta ja posti tuo sen sulle,eikö? Pitää pakata vaan kunnolla, kannattaa säilyttää alkuperäinen pahvilaatikko ihan tämänkin vuoksi.
Maksaa se kameran huoltoon vieminen autollakin, itselle olisi saattanut jopa tulla halvemmaksi laittaa postin kautta, sehän maksaa huimat 5,95€..

Kupongin arvo on muuten 350€, eikä 200€. Jos ehdin ja muistan, otan siitä kuvan ja laitan linkin tähän.
Jarski75
Viestit: 279
Liittynyt: Syys 29, 2009 18 : 40
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jarski75 »

No enimmökseen mulla nyt oli syynä se periaate, että "if it ain't broken - don't fix it"

Voihan sen postittaa jos haluaa, ei siinä mitään.. työn puolesta vaan näkee niin paljon pakettien sisältä paljastuvaa pintaviallista kamaa - juurikin laatikossa olevan rutun kohdalta... tosin vähän isommista "laatikoista" puhutaan yleensä, niitä nyt helpompi murjoa, kun ei aina ovesta mahdu kun tietyssä asennossa.. kyllähän nuo pikkupaketit hyvin pakattuna kestää vähän heittelyäkin
Nikon D700 + Nikon 1 V1 & V2
eetu1978
Viestit: 1186
Liittynyt: Tammi 09, 2011 21 : 14

Viesti Kirjoittaja eetu1978 »

Jarski75 kirjoitti:No enimmökseen mulla nyt oli syynä se periaate, että "if it ain't broken - don't fix it"

Voihan sen postittaa jos haluaa, ei siinä mitään.. työn puolesta vaan näkee niin paljon pakettien sisältä paljastuvaa pintaviallista kamaa - juurikin laatikossa olevan rutun kohdalta... tosin vähän isommista "laatikoista" puhutaan yleensä, niitä nyt helpompi murjoa, kun ei aina ovesta mahdu kun tietyssä asennossa.. kyllähän nuo pikkupaketit hyvin pakattuna kestää vähän heittelyäkin
Niin näkeehän noita pakettien paiskomisia, itse lopettanut yhdessä liikkeessä käymisen kokonaan, kun huoltoon menossa ollut paketti sai "hieman" kovempaa käsittelyä.
Päästiin ehkä yllättämään työntekijät, tämä kun tapahtui juuri samalla hetkellä kun astuimme sisään liikkeeseen. Elektroniikkaa sisältävä pahvilaatikko heitettiin 1,5 metrin korkeudesta parin metrin matka, liikkeen ylätasanteelta lattiatasolle siis.
Vastaa Viestiin