Minireppari Iin bensasodasta

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Alpine
Viestit: 339
Liittynyt: Touko 22, 2003 9 : 29
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Minireppari Iin bensasodasta

Viesti Kirjoittaja Alpine »

Tulipas käytyä eilen tankkaamassa ja samalla kuvaamassa Iissä paikallista bensasodan huipentumaa. Alle euron bensa ja diesel houkutteli väkeä paikalle.

Iin bensasota
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
-Antti-
Viestit: 1362
Liittynyt: Tammi 08, 2006 15 : 23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minireppari Iin bensasodasta

Viesti Kirjoittaja -Antti- »

Alpine kirjoitti:Tulipas käytyä eilen tankkaamassa ja samalla kuvaamassa Iissä paikallista bensasodan huipentumaa. Alle euron bensa ja diesel houkutteli väkeä paikalle.

Iin bensasota
Kyllä ottais päähän jos ois kiire ja mistään ei sais normihintaista. Hienoa dokumenttia. :-)
tupica
Viestit: 329
Liittynyt: Huhti 03, 2008 12 : 21

Viesti Kirjoittaja tupica »

Itse en olisi kyllä kehdannut 4h jonottaa, vaan olisin kyllä hurauttanut tuolle tyhjälle Teboilin asemalle :D
moidites
Viestit: 66
Liittynyt: Tammi 11, 2012 23 : 40
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moidites »

Mua harmitti torstaina se että olin justiinsa alkuviikosta tankannut tankin täyteen, mutta eipä harmittanut enää eilen, kun näin netistä videoita ja kuvia koko alueen täyttävästä monen kilometrin autoletkasta.
sahe69
Viestit: 593
Liittynyt: Elo 04, 2004 1 : 46
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sahe69 »

moidites kirjoitti:Mua harmitti torstaina se että olin justiinsa alkuviikosta tankannut tankin täyteen, mutta eipä harmittanut enää eilen, kun näin netistä videoita ja kuvia koko alueen täyttävästä monen kilometrin autoletkasta.
Heh, halpaa on saatava, hinnalla millä hyvänsä :)
M1z3
Viestit: 627
Liittynyt: Marras 15, 2006 14 : 14
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja M1z3 »

Mainosten uhrit. Tää yhteiskunta on taas nii tätä... Mut olkoot, omaa menoa se ei häiritse :-)
s.hakala
Viestit: 726
Liittynyt: Tammi 31, 2009 14 : 20
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s.hakala »

Siellä oli taas köyhät jonottamassa.

Jos tuolla kärkkäisellä olis yhtään ollu pelisilmää, se olis laittanut jonkinlaisen makkaranmyyntipaikan ja yhden kaverin myymään autoihinpäin makkaraa tuohon jonoon. Tai kahvia.

Köyhät olis jonottanu tankkaan 20€ säästöä ja tuhlannu sen samaan aikaan kahviin ja makkaraan. Mutta kun ei vaan osaa ;)
- Yritin kerran olla normaali ... Ne olivat elämäni pisimmät viisi minuuttia -
Vastaa Viestiin