Latvalan sarja on omasta mielestänikin parempi, oli enemmän aikaa käytössä ja lumisade näytti upealta sekä siitä sai hajavaloa auton sivuillekin.
Grönholmia kuvatessa testasin ensimmäistä kertaa salamaa rallikuvauksessa ja heti opin mitä tehdä erilailla seuraavalla kerralla. Harmittavasti Grönholm lopetti testit paljon aiemmin kuin Latvala.
Itselläni ole mitään ymmärrystä mitä vaatii kuvaaminen noissa olosuhteissa, etenkään salaman kanssa. Toisaalta oma iso salama ollut vuosia kotelossaan. Ehkä sille joskus löytyy käyttöäkin vaikka autiotalokohteissa. Laita vaan lisää kuvaa tulemaan, näitä katselee kyllä mielellään.
En ole kirjautunut 500px:ään pitkiin aikoihin ja olen laittanut sinne joskus vain muutamia kuvia.
Instagram @henrivuorinenphotography
twitter @VuorinenHenri
Facebookissa on henkilökohtainen tili, johon laitan rallikuvat julkisina päivityksinä
Kotisivut hencca.galleria.fi
Muutamia kuvia eilisistä huonosti päättyneistä Hayden Paddonin testeistä.
Meno oli kyllä erittäin nopeaa ja näyttävää ulosajoon asti, harmittaa todella paljon että Paddon ei pääse osallistumaan ralliin... Pääasia että molemmat ovat kunnossa.
Noniin nyt ois sitten rallit jälleen ohitse ja olo on kieltämättä aika tyhjä, viimeisimmän kuukauden aikana rallin parissa on mennyt 12 vuorokautta. Koitan pitää kuvamäärän jotenkin järkevänä, eli ihan varmasti laitan tähän niitä liikaa :D
Kaikki kuvat löytyvät osoitteesta hencca.galleria.fi
Ensimmäinen Espanjan MM-ralli takana, todella hieno kokemus ja seuraavalla kerralla tiedossa asioita mitkä voi tehdä paljon paremmin. Hienot kelit, todella paljon ihmisiä, upeita teitä, hurja määrä kuvia. Suosittelen kyseistä rallia kyllä muillekin, kunhan se tekee jälleen paluun kalenteriin.
Olen pitänyt täällä taas liian pitkään hiljaiseloa, pyrin jatkossa tekemään päivityksiä useammin. Sama koskee myös kotisivuja, joilta puuttuu aika paljon tuoreempia kuvia. Insta, Twitter ja Facebook ovat paremmin ajan tasalla.
Voisin vaikka yrittää tehdä jonkinlaista tekstiä kuvien käsittelystä, jos tämä herättää kiinnostusta? Samalla voisin näyttää joitakin ennen/jälkeen-kuvia.
Olen pikkuhiljaa pääsemässä sellaisiin lopputuloksiin, mitkä vihdoinkin miellyttää ainakin omaa silmää. Viimeisen kahden vuoden aikana tässä on tullut todella iso muutos, jonka on huomannut hyvin kun on käynyt vanhempia kuvia läpi ja editoinut niitä uudelleen. Omaa silmää on aina viehättäneet tummasävyiset kontrastikkaat kuvat.
Kaikenlaista on tullut kuvattu kuluneen vuoden aikana, ajattelin aloittaa TOP 20-rallikuvilla.
Tavoitteena on ollut saada aikaan jotain erilaista, kuin mitä muut tekevät, toivottavasti olen siinä onnistunut.
Loistavaa, foorumi toimii jälleen, oli kyllä jo ikävä. Tuntuu toimivan jouheammin kuin ennen 😊
Testaaminen Arctic Rally Finlandia varten alkoi viime viikolla aivan loistavissa olosuhteissa. Pakkasta, aurinkoa ja reilusti lunta, talvi parhaimmillaan.
Olin viikolla neljää iltaa kuvaamassa ja samalla harjoittelemassa salaman käyttöä näissä olosuhteissa.
Ekana iltana olin Elfyn Evansin testeissä.
Viimeksi muokannut hencca_v, Helmi 09, 2021 11 : 14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.