siellä rikottiin suomenennätys ja otettiin hienoja kuvia!

Video suomen ennätykseen, eli ensimmäinen suomalainen suksillalaskija joka ländää triplan!
https://www.youtube.com/watch?v=2zjjq07ycrY
Joo kyllä mäkin olisin himmentänyt aurinkoa pari aukkoa, mutta se kun on hiukan työlästä. Vaan toisaalta kun en ole eläissäni nähnyt livenä aurinkoa, joka ei olisi palanut puhki, niin kovin vaikeaa on ajatella punaista kuumailmapalloa ilman koria tuon tilalle.jozz3 kirjoitti: Kuvassa häirisee toi puhki palanut aurinko, kiinnitin itse ainakin heti huomion siihen, kuin laskijaan. Mutta muuten hyvä kuva ! (:
Minä olen kyllä nähnyt sen puhkipalamattoman auringon livenä aika montakin kertaa...Munt kirjoitti:Joo kyllä mäkin olisin himmentänyt aurinkoa pari aukkoa, mutta se kun on hiukan työlästä. Vaan toisaalta kun en ole eläissäni nähnyt livenä aurinkoa, joka ei olisi palanut puhki, niin kovin vaikeaa on ajatella punaista kuumailmapalloa ilman koria tuon tilalle.jozz3 kirjoitti:Kuvassa häirisee toi puhki palanut aurinko, kiinnitin itse ainakin heti huomion siihen, kuin laskijaan. Mutta muuten hyvä kuva ! (: