Uusi BSG:n GCam versio

Puhelinkamerat ja muut mobiililaitteet.
aikaarska
Viestit: 11899
Liittynyt: Joulu 06, 2004 6 : 41

Re: Uusi BSG:n GCam versio

Viesti Kirjoittaja aikaarska »

määvaan kirjoitti: Maalis 07, 2023 14 : 47 Tuleekos tuolla BSG:n uusimmalla versiolla muillakin selfiet 4,1 Mpix kokoisina? Itse en ole ainakaan saanut selfietä tuota suuremmalla resolla kun luuri on OP 9 Pro.

No itseasiassa kaikki mun GCam modit tekee 4.1mp selfieitä, jopa Hasli...Oneplussan oma appi tekee 16mp...En tiedä saako tuon muutettua jostakin, mutta oikeastaan ei pahemmin minua haittaa, koska epäilen, että GCam tekee pixel binningin kuvalle (kuten takakameroissa), eli resot tippuu neljännesosaan, mutta kuvanlaatu paranee. Selfiekamerahan ei muutenkaan ole mikään huippukamera pikkukennoineen...

https://en.wikipedia.org/wiki/Pixel_binning

'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
määvaan
Viestit: 5533
Liittynyt: Syys 06, 2010 11 : 32
Paikkakunta: Tervakoski, $ydän-$awon pakolainen ja suvun paluumuuttaja Suomen teollisen vallankumouksen ytimeen!

Re: Uusi BSG:n GCam versio

Viesti Kirjoittaja määvaan »

Maffer kirjoitti: Maalis 06, 2023 16 : 22 Kyll BigKaka kuulostaa ny nimensä mukaiselta viritykseltä :/
Tuohon täytyy kyllä todeta että ainakin minusta suoraan kamerasta toistaiseksi luonnollisinta OP 9 Pro:n jpg-kuvaa GCam:illa tuottaa nimenomaan tuo BigKakan mod. Ennakkoluulottomille tarjoan tuossa asetustiedoston tuohon BigKakan "AGC8.4.300_V9.5" versioon.

https://www.dropbox.com/s/dnfr7vbha5xza ... P.agc?dl=0

Valitettavasti näitä modeja tuotetaan niin pienillä resursseilla että niissä on aina joitakin bugeja, niinpä tässäkin on tehty muotokuvakamera kahteen kertaan, mutta selfiekamera on jätetty pois. Muokkasin itse tuon selfiekameran muotokuvakameran pohjalta, jolloin tietenkään muotokuvakamera ei toimi.
*Fotoingenjöröverstelöjtnant, Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkan armollisella ylennyksellä*
aikaarska
Viestit: 11899
Liittynyt: Joulu 06, 2004 6 : 41

Ja taas uutta!

Viesti Kirjoittaja aikaarska »

Eli BSG gcam v. 13

Nyt on rukattu erityisesti tarkentamisen valintoja....


https://www.celsoazevedo.com/files/andr ... g/f/dl131/

'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
Maffer
Viestit: 21496
Liittynyt: Elo 20, 2008 17 : 32
Viesti:

Re: Uusi BSG:n GCam versio

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Oneplus 6/6T. Arvotaan viikon oikeat parametrit - voittajia tällä kertaa nolla kappaletta. Parempi onni ensi viikolla! Voisi osallistua arvontaan jos palkintona olisi edes toimiva "vesivaaka" mut nyt viritellään jotain mikä jo toimi kaksi vuotta sitten.
aikaarska
Viestit: 11899
Liittynyt: Joulu 06, 2004 6 : 41

Re: Uusi BSG:n GCam versio

Viesti Kirjoittaja aikaarska »

Joo, vähän ihmettelen miten usein tulee versiopäivitystä tuohon BSG 8.7 GCAM modiin... Jotain pientä ne kai rustaa siellä pikkuhiljaa. ..Kun mainitsit vesivaa'an , niin kokeilin. Hidas on edelleen ainakin OP9prossa.

'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
määvaan
Viestit: 5533
Liittynyt: Syys 06, 2010 11 : 32
Paikkakunta: Tervakoski, $ydän-$awon pakolainen ja suvun paluumuuttaja Suomen teollisen vallankumouksen ytimeen!

Re: Uusi BSG:n GCam versio

Viesti Kirjoittaja määvaan »

Maffer kirjoitti: Maalis 12, 2023 15 : 14 Oneplus 6/6T. Arvotaan viikon oikeat parametrit - voittajia tällä kertaa nolla kappaletta. Parempi onni ensi viikolla! Voisi osallistua arvontaan jos palkintona olisi edes toimiva "vesivaaka" mut nyt viritellään jotain mikä jo toimi kaksi vuotta sitten.
Ei nuo valmiit asetukset OP 6:lle ole toimineet minulla koskaan. Ei muuta kuin asentaa vaan tämän modin OP 6:lle ja poistaa 0.9x kameran käytöstä, niin tällä voi jopa kuvata. Toki "Interface" kohtaan kannattaa laittaa vaikka Pixel 5a 5G ja kameroiden "RAW format for HDR+" kohtaan RAW16. Model mulla on pääkamerassa Pixel 6a ja selfiekamerassa Pixel 5. Selfieissä toki koko kuva-ala on Bokeh-ilmiön peitossa, eli kuva vaikuttaa pieleen tarkennetulta.
*Fotoingenjöröverstelöjtnant, Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkan armollisella ylennyksellä*
määvaan
Viestit: 5533
Liittynyt: Syys 06, 2010 11 : 32
Paikkakunta: Tervakoski, $ydän-$awon pakolainen ja suvun paluumuuttaja Suomen teollisen vallankumouksen ytimeen!

Re: Uusi BSG:n GCam versio

Viesti Kirjoittaja määvaan »

aikaarska kirjoitti: Maalis 12, 2023 15 : 27 Joo, vähän ihmettelen miten usein tulee versiopäivitystä tuohon BSG 8.7 GCAM modiin... Jotain pientä ne kai rustaa siellä pikkuhiljaa. ..Kun mainitsit vesivaa'an , niin kokeilin. Hidas on edelleen ainakin OP9prossa.
Mutta yleensä jo vaikkapa V10:iin tehdyt omat asetukset käy myös tähän V13:sta. Toki voi noita tarkennuksen säätöjä asetella tässä V13:sta mieleisekseen.
*Fotoingenjöröverstelöjtnant, Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkan armollisella ylennyksellä*
aikaarska
Viestit: 11899
Liittynyt: Joulu 06, 2004 6 : 41

Re: Uusi BSG:n GCam versio

Viesti Kirjoittaja aikaarska »

Täytynee vielä tässä myöhäisillan ratoksi kokeilla piruuttaan IsoKakan uusinta versiota, kun näköjään sellainenkin on tullut!

https://www.celsoazevedo.com/files/andr ... ka/f/dl16/

HUOM: en saanut BigKakan uusimmasta 8.7 versiosta toimimaan Oneplus9pron kaikkia kameroita...Olisiko vinkkiä miten siinä pääsee vaikuttamaan kameramoduleihin? ..En saanut toimimaan myöskään BigKakan 8.4 version config tiedostoja 8.7 versiossa...

'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
määvaan
Viestit: 5533
Liittynyt: Syys 06, 2010 11 : 32
Paikkakunta: Tervakoski, $ydän-$awon pakolainen ja suvun paluumuuttaja Suomen teollisen vallankumouksen ytimeen!

Re: Uusi BSG:n GCam versio

Viesti Kirjoittaja määvaan »

aikaarska kirjoitti: Maalis 12, 2023 23 : 10 Täytynee vielä tässä myöhäisillan ratoksi kokeilla piruuttaan IsoKakan uusinta versiota, kun näköjään sellainenkin on tullut!

https://www.celsoazevedo.com/files/andr ... ka/f/dl16/

HUOM: en saanut BigKakan uusimmasta 8.7 versiosta toimimaan Oneplus9pron kaikkia kameroita...Olisiko vinkkiä miten siinä pääsee vaikuttamaan kameramoduleihin? ..En saanut toimimaan myöskään BigKakan 8.4 version config tiedostoja 8.7 versiossa...
Minä luovutin jo tuon BigKakan v.8.7-V1.0 viritelmän omien asetusten tekemisen, koska selfiekameraa en saanut millään toimimaan. Sain kyllä kaikki kolme takakameraa toimimaan, mutta kun tallensin omat asetukset kameraohjelmaan, niin nuo kyllä tallentuivat aivan oikeaan kansioon, mutta niitä ei voitu enää palauttaa ohjelman kaatumisen jälkeen tai uudelleen asennuksen yhteydessä, joten lopetin tuon kanssa puuhailun toistaiseksi. Toki noita omia asetuksiani voi varmaan käyttää sitten kun V.2.0 versio julkaistaan. Omalta osaltani jatkan kyllä BigKakan AGC8.4.300_V9.5Fix version käyttöä OP 9 Pro:ssa, koska sen kaikki kolme takakameraa toimivat kuten myöskin selfiekamera että video ja värientoisto miellyttää eniten omaa silmää kaikista GCam v.8.4+ versioista.
*Fotoingenjöröverstelöjtnant, Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkan armollisella ylennyksellä*
aikaarska
Viestit: 11899
Liittynyt: Joulu 06, 2004 6 : 41

Re: Uusi BSG:n GCam versio

Viesti Kirjoittaja aikaarska »

määvaan kirjoitti: Maalis 13, 2023 9 : 08
aikaarska kirjoitti: Maalis 12, 2023 23 : 10 Täytynee vielä tässä myöhäisillan ratoksi kokeilla piruuttaan IsoKakan uusinta versiota, kun näköjään sellainenkin on tullut!

https://www.celsoazevedo.com/files/andr ... ka/f/dl16/

HUOM: en saanut BigKakan uusimmasta 8.7 versiosta toimimaan Oneplus9pron kaikkia kameroita...Olisiko vinkkiä miten siinä pääsee vaikuttamaan kameramoduleihin? ..En saanut toimimaan myöskään BigKakan 8.4 version config tiedostoja 8.7 versiossa...
Minä luovutin jo tuon BigKakan v.8.7-V1.0 viritelmän omien asetusten tekemisen, koska selfiekameraa en saanut millään toimimaan. Sain kyllä kaikki kolme takakameraa toimimaan, mutta kun tallensin omat asetukset kameraohjelmaan, niin nuo kyllä tallentuivat aivan oikeaan kansioon, mutta niitä ei voitu enää palauttaa ohjelman kaatumisen jälkeen tai uudelleen asennuksen yhteydessä, joten lopetin tuon kanssa puuhailun toistaiseksi. Toki noita omia asetuksiani voi varmaan käyttää sitten kun V.2.0 versio julkaistaan. Omalta osaltani jatkan kyllä BigKakan AGC8.4.300_V9.5Fix version käyttöä OP 9 Pro:ssa, koska sen kaikki kolme takakameraa toimivat kuten myöskin selfiekamera että video ja värientoisto miellyttää eniten omaa silmää kaikista GCam v.8.4+ versioista.
OK.. Onko vihjettä miten sait kaikki kolme takakameraa toimimaan?

'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
määvaan
Viestit: 5533
Liittynyt: Syys 06, 2010 11 : 32
Paikkakunta: Tervakoski, $ydän-$awon pakolainen ja suvun paluumuuttaja Suomen teollisen vallankumouksen ytimeen!

Re: Uusi BSG:n GCam versio

Viesti Kirjoittaja määvaan »

aikaarska kirjoitti: Maalis 13, 2023 9 : 41
määvaan kirjoitti: Maalis 13, 2023 9 : 08
aikaarska kirjoitti: Maalis 12, 2023 23 : 10 Täytynee vielä tässä myöhäisillan ratoksi kokeilla piruuttaan IsoKakan uusinta versiota, kun näköjään sellainenkin on tullut!

https://www.celsoazevedo.com/files/andr ... ka/f/dl16/

HUOM: en saanut BigKakan uusimmasta 8.7 versiosta toimimaan Oneplus9pron kaikkia kameroita...Olisiko vinkkiä miten siinä pääsee vaikuttamaan kameramoduleihin? ..En saanut toimimaan myöskään BigKakan 8.4 version config tiedostoja 8.7 versiossa...
Minä luovutin jo tuon BigKakan v.8.7-V1.0 viritelmän omien asetusten tekemisen, koska selfiekameraa en saanut millään toimimaan ja ottamaan myös kuvia. Sain kyllä kaikki kolme takakameraa toimimaan, mutta kun tallensin omat asetukset kameraohjelmaan, niin nuo kyllä tallentuivat aivan oikeaan kansioon, mutta niitä ei voitu enää palauttaa ohjelman kaatumisen jälkeen tai uudelleen asennuksen yhteydessä, joten lopetin tuon kanssa puuhailun toistaiseksi. Toki noita omia asetuksiani voi varmaan käyttää sitten kun V.2.0 versio julkaistaan. Omalta osaltani jatkan kyllä BigKakan AGC8.4.300_V9.5Fix version käyttöä OP 9 Pro:ssa, koska sen kaikki kolme takakameraa toimivat kuten myöskin selfiekamera että video ja värientoisto miellyttää eniten omaa silmää kaikista GCam v.8.4+ versioista.
OK.. Onko vihjettä miten sait kaikki kolme takakameraa toimimaan?
Ei maksa vaivaa, sillä kun äsken poistin sekä potrettikameran ja selfiekameran käytöstä ja sain juuri ja juuri kaikki kolme takakameraa toimimaan, niin yht´äkkiä valitessani uudelleen telekameran kuvausta varten, niin etsimeen tulikin selfiekameran näkymä eikä se enää siitä miksikään hävinnyt. Yritin korjata tilannetta ottamalla sitten selfie kuvan, mutta ohjelma kaatui eikä se enää uudelleen käynnistykselläkään korjaantunut, vaan asennus olisi pitänyt tehdä uudelleen ja kaikki asetukset myös, joten pakko oli luovuttaa.
*Fotoingenjöröverstelöjtnant, Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkan armollisella ylennyksellä*
aikaarska
Viestit: 11899
Liittynyt: Joulu 06, 2004 6 : 41

Re: Uusi BSG:n GCam versio

Viesti Kirjoittaja aikaarska »

määvaan kirjoitti: Maalis 13, 2023 11 : 29 Ei maksa vaivaa, sillä kun äsken poistin sekä potrettikameran ja selfiekameran käytöstä ja sain juuri ja juuri kaikki kolme takakameraa toimimaan, niin yht´äkkiä valitessani uudelleen telekameran kuvausta varten, niin etsimeen tulikin selfiekameran näkymä eikä se enää siitä miksikään hävinnyt. Yritin korjata tilannetta ottamalla sitten selfie kuvan, mutta ohjelma kaatui eikä se enää uudelleen käynnistykselläkään korjaantunut, vaan asennus olisi pitänyt tehdä uudelleen ja kaikki asetukset myös, joten pakko oli luovuttaa.
Niin just, eli melkoinen sekametelisoppa. Ilmeisesti IsoKaka 8.4 toimi tässä suhteessa paremmin?

Mitä olit sisällyttänyt niihin omiin config asetuksiin suunnilleen?

P.S. Mitä ihmettä? Eihän Kakan 8.4 versiossakaan toimi laajis (OP9Pro) ?? Toimiiko sinulla?

'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
määvaan
Viestit: 5533
Liittynyt: Syys 06, 2010 11 : 32
Paikkakunta: Tervakoski, $ydän-$awon pakolainen ja suvun paluumuuttaja Suomen teollisen vallankumouksen ytimeen!

Re: Uusi BSG:n GCam versio

Viesti Kirjoittaja määvaan »

aikaarska kirjoitti: Maalis 13, 2023 11 : 35
määvaan kirjoitti: Maalis 13, 2023 11 : 29 Ei maksa vaivaa, sillä kun äsken poistin sekä potrettikameran ja selfiekameran käytöstä ja sain juuri ja juuri kaikki kolme takakameraa toimimaan, niin yht´äkkiä valitessani uudelleen telekameran kuvausta varten, niin etsimeen tulikin selfiekameran näkymä eikä se enää siitä miksikään hävinnyt. Yritin korjata tilannetta ottamalla sitten selfie kuvan, mutta ohjelma kaatui eikä se enää uudelleen käynnistykselläkään korjaantunut, vaan asennus olisi pitänyt tehdä uudelleen ja kaikki asetukset myös, joten pakko oli luovuttaa.
Niin just, eli melkoinen sekametelisoppa. Ilmeisesti IsoKaka 8.4 toimi tässä suhteessa paremmin?

Mitä olit sisällyttänyt niihin omiin config asetuksiin suunnilleen?

P.S. Mitä ihmettä? Eihän Kakan 8.4 versiossakaan toimi laajis (OP9Pro) ?? Toimiiko sinulla?
Mulla toimii v.8.4:ssa muut paitsi potrettikuvaus. Tuossa mun omat asetukset OP 9 Pro:lle.

https://www.dropbox.com/s/ui6ymb27ft2mb ... P.agc?dl=0

Justiinsa tuon vuoksi olen hankkinut Pixel 7 Pro:n, kun melkein kaikissa uudemmissa GCam modeissa on liikaa viilattavaa. Toki heti seuraavana päivänä Hobby Hallissa tuon Pixel 7 Pro:n hinta laski parilla kympillä, mutta ei se mitään, sillä kun tilasin viime kuussa Telialta ASUKsen läppärin 799 €:lla, niin jo seuraavana päivänä sen hinta Telialla oli 699 €. :twisted: Mutta onneksi sentään BSG:n MGC_8.7.250_A11_V13 modiin löytyy celsoazevedon sivustolta valmiit asetukset myös Pixel 7 Pro:lle, jos oma softa ei kaikkeen riitä. 8)
Viimeksi muokannut määvaan, Maalis 13, 2023 13 : 43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
*Fotoingenjöröverstelöjtnant, Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkan armollisella ylennyksellä*
aikaarska
Viestit: 11899
Liittynyt: Joulu 06, 2004 6 : 41

Re: Uusi BSG:n GCam versio

Viesti Kirjoittaja aikaarska »

BSG 8.1 toimii oikein hyvin Oneplus 9pro kanssa, ja Haslia voi käyttää kanssa täydentävänä jos haluaa. Ei mitään ongelma, ainakaan minulla.

Itse hankin varmaan sitten paremman luurin kuin Pixel 7, ei kiirettä.

'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
määvaan
Viestit: 5533
Liittynyt: Syys 06, 2010 11 : 32
Paikkakunta: Tervakoski, $ydän-$awon pakolainen ja suvun paluumuuttaja Suomen teollisen vallankumouksen ytimeen!

Re: Uusi BSG:n GCam versio

Viesti Kirjoittaja määvaan »

aikaarska kirjoitti: Maalis 13, 2023 13 : 40 BSG 8.1 toimii oikein hyvin Oneplus 9pro kanssa, ja Haslia voi käyttää kanssa täydentävänä jos haluaa. Ei mitään ongelma, ainakaan minulla.

Itse hankin varmaan sitten paremman luurin kuin Pixel 7, ei kiirettä.
Ikuisena pessimistinä jo nyt alkaa minua vähän potuttaa, jos puolen vuoden päästä myyntiin tuleva Pixel 8 Pro on selvästi parempi kameraltaan kuin 7 Pro. :twisted: Mistähän noita huomisen luureja saisi ostettua jo nyt, ettei aina saisi kantaa jo valmiiksi museovehkeitä laariin? :?
Viimeksi muokannut määvaan, Maalis 13, 2023 13 : 53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
*Fotoingenjöröverstelöjtnant, Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkan armollisella ylennyksellä*
määvaan
Viestit: 5533
Liittynyt: Syys 06, 2010 11 : 32
Paikkakunta: Tervakoski, $ydän-$awon pakolainen ja suvun paluumuuttaja Suomen teollisen vallankumouksen ytimeen!

Re: Uusi BSG:n GCam versio

Viesti Kirjoittaja määvaan »

aikaarska kirjoitti: Maalis 13, 2023 13 : 40 BSG 8.1 toimii oikein hyvin Oneplus 9pro kanssa, ja Haslia voi käyttää kanssa täydentävänä jos haluaa. Ei mitään ongelma, ainakaan minulla.

Itse hankin varmaan sitten paremman luurin kuin Pixel 7, ei kiirettä.
Tuo BSG v.8.1 on sitten jo sellainen versio, ettei se käy enää Pixel 6/7 (Pro) malleihin, kun niissä täytyy olla vähintään v.8.6.
*Fotoingenjöröverstelöjtnant, Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkan armollisella ylennyksellä*
Maffer
Viestit: 21496
Liittynyt: Elo 20, 2008 17 : 32
Viesti:

Re: Uusi BSG:n GCam versio

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Järkkärit myyntiin ja kaupasta vaan omena toiseen ja xoomi 13 pro toiseen taskuun jos ei pixelillä pärjää. Saa sitten vertailla kumpi laukoo nopeemmin pimeässä.
aikaarska
Viestit: 11899
Liittynyt: Joulu 06, 2004 6 : 41

Re: Uusi BSG:n GCam versio

Viesti Kirjoittaja aikaarska »

määvaan kirjoitti: Maalis 13, 2023 13 : 47 Ikuisena pessimistinä jo nyt alkaa minua vähän potuttaa, jos puolen vuoden päästä myyntiin tuleva Pixel 8 Pro on selvästi parempi kameraltaan kuin 7 Pro. :twisted: Mistähän noita huomisen luureja saisi ostettua jo nyt, ettei aina saisi kantaa jo valmiiksi museovehkeitä laariin? :?
Jos jotain olen kulutuskiimassa oppinut, niin ainakin sen, etten lähde enää ostohypetyksiin mukaan.

Sama järkkäri ollut jo monta vuotta, ja edelleen palvelee käytössäni erittäin hyvin ja tekee edelleen kuvanlaadultaan kilpailukykyistä 42mp kinokuvaa.

Vaikka Suomeen ei edes tule kaikkia maailman (ja kiinan) älypuhelimia, niin silti tänne ilmestyy uusia malleja kuin sieniä sateella...Muutamia vuosia sitten päätin, etten osta yli 400-500€ älypuhelimia, mutta sen lupauksen jouduin rikkomaan suht. nopeasti kun luurien kameraominaisuudet kokivat oikeasti niin hyödyllistä kehitystä. Ja lisäksi älypuhelimesta on tullut niin hyödyllinen "kodinkone" vähän joka rintamalla, että siitä melkein mielellään jo maksaakin ihan reilusti. Puheluiden puhuminen on minulla enää joku 10% luurin käytöstä, jos sitäkään...
..Mutta nyt sitten päätin, etten vaihda puhelinta useammin kuin max. kerran 2 vuodessa. Ja sen aion Oneplus 9pro luurin kanssa tehdä.Tämä tarkoitaa, että voisin vaihtaa puhelinta jo tänä vuonna.
Katsellaan nyt rauhassa. GCam toi niin mukavasti lisä-iloa luuriin, ettei ainakaan kiirettä ole. Pixeleissä odotan ainakin 8 mallia ja sen speksejä.

'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
määvaan
Viestit: 5533
Liittynyt: Syys 06, 2010 11 : 32
Paikkakunta: Tervakoski, $ydän-$awon pakolainen ja suvun paluumuuttaja Suomen teollisen vallankumouksen ytimeen!

Re: Uusi BSG:n GCam versio

Viesti Kirjoittaja määvaan »

aikaarska kirjoitti: Maalis 13, 2023 15 : 30
määvaan kirjoitti: Maalis 13, 2023 13 : 47 Ikuisena pessimistinä jo nyt alkaa minua vähän potuttaa, jos puolen vuoden päästä myyntiin tuleva Pixel 8 Pro on selvästi parempi kameraltaan kuin 7 Pro. :twisted: Mistähän noita huomisen luureja saisi ostettua jo nyt, ettei aina saisi kantaa jo valmiiksi museovehkeitä laariin? :?
Jos jotain olen kulutuskiimassa oppinut, niin ainakin sen, etten lähde enää ostohypetyksiin mukaan.
Aika harvakseltaan minäkin noita luureja olen itselleni ostanut, kun edellinen itselle v. 2016 ostama luuri oli Google Nexus 5X. :D Kaikki tuon jälkeiset luurini tähän asti olen saanut ilmaiseksi pojaltani käytettyinä ja vuoden vanhoina. :D Pojaltani olen saanut OnePlus One:n, 3:n, 5:n, 6:n, 7 Pro:n, 8 Pro:n ja sitten viimeiseksi 9 Pro:n, jonka jälkeen palvelu tyrehtyi pojan siirryttyä i-luuriin 13 Pro Max.
*Fotoingenjöröverstelöjtnant, Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkan armollisella ylennyksellä*
temama
Viestit: 9961
Liittynyt: Maalis 13, 2008 9 : 12

Re: Uusi BSG:n GCam versio

Viesti Kirjoittaja temama »

Eli ostohuuma ollut pojalla. Nuorena sitä jaksaa. Onneksi lelut sentään päätyneet hyötykäyttöön
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
Vastaa Viestiin