Sliderit

Kaikki videoon liittyvä (ei still-kuvausta). Uusi alue, 21.1.2020. Siirretty pari ketjua pohjaksi.
_dc_
Viestit: 277
Liittynyt: Loka 07, 2007 14 : 00

Sliderit

Viesti Kirjoittaja _dc_ »

Pitäisi tilata uusi slider, joten olisiko jollain suosituksia hinta-laatusuhteeltaan hyvästä mallista?
Lähikaupungeissa ei ole kivijalkaliikkeitä jossa voisi käydä kokeilemassa ja hypistelemässä, joten kokemuksia olisi kiva kuulla. Plussaa olisi edullinen hinta, keveys ja mahdollisimman tasainen liike myös "vinoissa" asennoissa. Pituus voisi olla n. 50cm, kannateltava paino 0,5kg-2,5kg.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
nsamppa
Viestit: 6431
Liittynyt: Helmi 10, 2010 21 : 25
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sliderit

Viesti Kirjoittaja nsamppa »

_dc_ kirjoitti:Pitäisi tilata uusi slider, joten olisiko jollain suosituksia hinta-laatusuhteeltaan hyvästä mallista?
Lähikaupungeissa ei ole kivijalkaliikkeitä jossa voisi käydä kokeilemassa ja hypistelemässä, joten kokemuksia olisi kiva kuulla. Plussaa olisi edullinen hinta, keveys ja mahdollisimman tasainen liike myös "vinoissa" asennoissa. Pituus voisi olla n. 50cm, kannateltava paino 0,5kg-2,5kg.

Mulla itellä on edelkronen suht pieni slider. Siinä hyvä se ku siihen saa jarrun jotta voi työntää jotain vastaan. Ilman mitään kitkaa noi on aika vaikeita hallittavia. Mulla muuten tuolla kaapissa lojuu lähes käyttämätön shark slider ja siinä on hyvä ku siinä on semmonen massapyörä. Voisin siitä luopua kun en mä mitään kahdella sliderilla tee.
_dc_
Viestit: 277
Liittynyt: Loka 07, 2007 14 : 00

Re: Sliderit

Viesti Kirjoittaja _dc_ »

nsamppa kirjoitti:
Mulla itellä on edelkronen suht pieni slider. Siinä hyvä se ku siihen saa jarrun jotta voi työntää jotain vastaan. Ilman mitään kitkaa noi on aika vaikeita hallittavia. Mulla muuten tuolla kaapissa lojuu lähes käyttämätön shark slider ja siinä on hyvä ku siinä on semmonen massapyörä. Voisin siitä luopua kun en mä mitään kahdella sliderilla tee.
Laitatko lisäinfoa vaikka yv:llä ylimääräisestä slideristä?
Mulla on nyt jokin rimpula laakeriton slider mikä ei toimi vähänkään painavammalla setillä tai eteen/taakse kallistettuna.
Murkula63
Viestit: 162
Liittynyt: Tammi 14, 2013 9 : 38

Re: Sliderit

Viesti Kirjoittaja Murkula63 »

Minulla on käytössä Rat Rig slidereitä. Googlaamalla valmistajan sivuilta lisätietoa.
Edullinen ratkaisu ja monenlaista rakennettavissa omaan tarpeeseen. Myös moottoroituna eri vaihtoehdoilla.
Vastaa Viestiin