Saksan Amazon

Minolta-digit, Olympus-digit (ei-järjestelmädigejä)
Vastaa Viestiin
--Jansa--
Viestit: 20
Liittynyt: Loka 18, 2007 14 : 50

Re: Saksan Amazon

Viesti Kirjoittaja --Jansa-- »

Suomalaisista kamera-alan verkkokaupoista ja niiden asiakaspalvelusta on minulla ihan hyvät kokemukset, mutta mainittakoon esim. Gigantista on hyvin tuore kokemus, joka oli täysin ala-arvoinen. Asiakaspalvelusta ei saanut ketään kiinni puhelimitse, chatissa oli botti joka ei yhdistänyt ihmiselle ja sähköpostiin vastasivat kahden viikon vasteajalla. rgggrr..........

Samoin Powerissa jatkuvasti mainostavat tuotteita halvalla jota ei oikeasti ole heillä edes ostettavissa.
Nämä kaksi edellä mainittua kyllä on syytä parantaa asiakaspalveluaan roimasti ennen Amazonin jalkautumista suomeen.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
raapas
Viestit: 65
Liittynyt: Helmi 06, 2011 23 : 08
Paikkakunta: Joensuu

Re: Saksan Amazon

Viesti Kirjoittaja raapas »

Valitettavasti nämä isot ketjut pettävät toistuvasti. Poika tilasi uuden näytönohjaimen Gigantista kuukausi sitten, varastossa piti olla. Ei näy ei kuulu, opiskelijan rahat on sinne sidottu. Toimitus arviota on siirretty kahdesti.... Powerin hintarobotit taas ovat pelkkää potaskaa, ei siellä hintoja seurata ellei asiakas itse totea että naapurista muuten saa halavemmalla.... Itse olen tilannut firman tarpeita suuresta kotimaisesta toistuvien G:n ja P:n toimitusongelmien kanssa.
raapas
jkarjala
Viestit: 43
Liittynyt: Touko 25, 2004 14 : 52
Paikkakunta: Suomi
Viesti:

Re: Saksan Amazon

Viesti Kirjoittaja jkarjala »

Gigantti on toiminut ok jos tilaa netistä ja hakee liikkeestä, maksaen vasta siellä. Verkkovaraston tilanne tuntuu olevan enempi arpapeliä...
Matkakertomuksiani osoitteessa http://photos.jpkware.com/
Vastaa Viestiin