Miten saada kuva tänne?

Voit vapaasti kysyä jopa vähän tyhmiäkin.
Kapama
Viestit: 569
Liittynyt: Tammi 19, 2018 9 : 03

Miten saada kuva tänne?

Viesti Kirjoittaja Kapama »

Kerran vielä kysyn, tyhmä kun olen. Miten saan kuvan tänne kommenttiini tai uuden otsikon alle? Nyt laitoin kuvia kuvat.fi-palvelimeen, kun ei kuulemma suoraan
koneelta voi liittää. Mites sitten sieltä. Olen täysin urpo tälläisissä. Jotakin sentään osaan, huomenna menen pitämään printtauskurssia.

Kapa
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Shuko
Viestit: 1960
Liittynyt: Touko 14, 2007 11 : 16

Re: Miten saada kuva tänne?

Viesti Kirjoittaja Shuko »

1. Kuvat.fi:ssä kuvan päällä oikealla hiirenpainikkeella klik
2. BBCode foorumikäyttöön.
3. Ylempi 1024px on sopiva. Klikkaa sen perässä olevaa ketjuikonia.
3. Liitä (ctrl-v tai hiiren oikean kautta) täällä kommenttikentässä
Maffer
Viestit: 21496
Liittynyt: Elo 20, 2008 17 : 32
Viesti:

Re: Miten saada kuva tänne?

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Jos haluaa hifistellä, laittaa webbijakoon vain pienennettyjä max 1200px leveitä tai korkeita kuvia jotka terävöi itse ensin. Tällöin kuvat.fi palvelusta voi myös valita täysikokoisen (alkuperäinen) kuvan linkin ylläolevan ohjeen mukaan jolloin kuvat.fi ei itse pehmennä kuvaa kun valitsee noita pienempiä kokoja.
Kapama
Viestit: 569
Liittynyt: Tammi 19, 2018 9 : 03

Re: Miten saada kuva tänne?

Viesti Kirjoittaja Kapama »

Tuollaisen huomasin Shukon ohjeita noudattaessani kuvaa klikatessa. Kun klikkaa kuvaa (katso kuvia Osasto 5), niin kuva suurenee, kuten arvelinkin, mutta samalla se vie koko kansioon Kuvat.fi:ssä. Ei tarkoituksenani ollut esittää koko keskeneräistä kansiota.

Kapa
©pjm
Viestit: 5954
Liittynyt: Huhti 30, 2015 10 : 08

Re: Miten saada kuva tänne?

Viesti Kirjoittaja ©pjm »

Näinhän siinä käy. Itse pidän siellä ne valmiit kuvat jotka vapaasti katsottavissa. Lukittuihin kansioihin salasanalla pääsee tutut jutuista riippuen. Koneella muut kuvat.
Vastaa Viestiin