Canonin peilitön FF, EOS R

Canon EOS R, 1D, 5D, Nikon Z7/Z6,D500/D5/D7200/D750/D810/Df/D610, Fuji S2/S3 Pro/XT-n, Olympus Pen-F, M10, M5, Pentax K D ja ist D-sarja, Sony A7/A9 jne.
ttuplai
Viestit: 1040
Liittynyt: Helmi 17, 2013 14 : 19
Paikkakunta: Tampere

Re: Canonin peilitön FF, EOS R

Viesti Kirjoittaja ttuplai »

javal kirjoitti:
nsamppa kirjoitti:Ilmeisesti ei kandee uutta firmistä päivittää:

https://photographylife.com/news/dont-u ... sion-1-1-0" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei mulla tapahtunut päivityksessä tollaista huonontumista, ja kommenteista päätellen ei muillakaan ole noin käynyt. Olisikohan kaverilla eri lämpötilat kuvakennolla kun on tämä testikuvansa tehnyt? Niin tai näin, onneksi ei raidoita kuvaa jo ihan normaalilla valotuksella kuten Sonyn lippulaivamalli A9.
Toi kennojen dynamiikan analyysi on ihan oma taiteenalansa (merkittävät erot saa helposti, mut nyanssit vaatii vähän miettimistä) - mun kokemus mätsää suunnilleen ton photonstophotons:in kanssa (Canonit 7D, 600D, M, M3, M5, 6D, 5D IV ja Fujin x-t2, Nikonin D750), jotka nähtävästi tekevät kokeensa aina samalla tavalla. Canonin erikoisuus on toi väli-ISOjen käytös eli 125 huonompi kuin 100, mut 160 parempi kuin 100. 125 on ISO +1/3 ja 160 on iso 200 -1/3. Nähtävästi Canonilla on rawien prosesoinnissa pieniä ongelmia (lähinnä ton mustien tason säädön kanssa, joka luetaan kennon reunoista) ja ja toi -1/3 korjaan sen osittain. Poikkeus listaan on 7D, jossa kenno luetaan kahta eri analogiapolkua ja eroaa selkeästi (huonompaan suuntaa) samasta kennosta muilla rungoilla (M ja 600D) - toi analogiapolun vahvistus siirtyy ikääntyessään eli vanhoissa 7D:ssä tyyppiongelma ja kandee ko runkoa välttää (JAS lupaa korjata sen 400 eurolla - ah niin halpaa). M3:ssa on myös jotakin erikoista (se ruttaa mustat, joka osittain peittää kohinan, mut samalla kadottaa detaljit varjoista). Fuji on siis pienillä isoilla vähän edellä 6D:tä, mutta häviää korkeilla ja häviää kautta linjan Canonin 5D IV:lle - tosin pitäs vielä normalisoida ISOt (tai vakioida suljinaika - varsinkin korkeilla isoilla - isojen eroon saattaa äkkiä kadota 1/3 aukkoa ja enempikin). Sit toi kuvio vielä muuttuu kivasti, kun kasvattaa valotusaikaa - esim. M5 on lyhyillä ajoilla 6D:tä edellä, mut häviää pitkillä. Myös magic lanternin kohdalla noi Canonin väli-isojen käytöstä on paljon käsitelty - ja näyttää pätevän Canoniin edelleen.

Et on se Canon perässä, mutta Fuji (tai sonyn kroppi) ei ole mikään maan päälle astunut Jumala (Canonin uusien kroppikennojen kanssa tasoissa alhaisilla isoilla - häviää täyskennolle korkeilla isoilla - myös 6D:lle. Fujilla en ole pidempiä valotuksia kokeillut). Nikon D750 on kyl hyvä, mut käytännössä ero on parhaimmillaan aukon luokkaa 5D IV:een - en silti vaihtanut Nikoniin.

5D IV-kokemuksella sanoisin, et lämpötila ei välttämättä ole ongelman perimmäinen syy - ruudussa olevat valonlähteet ainakin vaikuttavat eli oletettavasti valo vuotaa hivenen tonne kennon reunoille ja isot raidat tulee niistä - ne ei osu samalle viivalle aina eli kyse ei voi olla puhtaasta kennon ongelmasta (ja oletan, et kennon lukemisen kannalta noi raidat on liian suuria, jotta sen vois selittää vain eri signaalipoluilla - vai voiko?). Ei mikään tieteellinen analyysi isolla otosjoukolla vaan yhden kameran perusteella testattu. Pitäs kokeilla joskus, et vaikuttaako noihinkin väli-isot. Mut silti kyseessä lienee ko. kennon (tai kennon käsittelyn) tyyppiongelma ja eroaa muista Canoneista selkeesti.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
T71
Viestit: 3481
Liittynyt: Tammi 01, 2017 23 : 53

Re: Canonin peilitön FF, EOS R

Viesti Kirjoittaja T71 »

Uuden Eos R:n nappuloiden sijoittelusta on moni jo maininnut.
Se on surkea. Käytettävyys kärsii.

Rungon takana edes jotenkin järkevässä paikassa on vain 4 kustomoitavaa nappulaa, eli multifucktionbar, AF ON, valotuksen lukitus (*) ja AF pisteen valinta + suurennos.

Tuo liukumiina voidaan unohtaa. Sillä ei oikeasti tee yhtään mitään ja peukalo makaa siinä koko ajan, joten se sekoilee käytössä jatkuvasti ja on pakko poistaa kokonaan toiminnasta.
AF ON nappulaan saa suurennoksen tai eye af valinnan, mikä tuntuukin tärkeältä ja pitää usein käyttää.
Valotuksen lukitus (*) menee sellaisenaan. Tähän saa ohjelmoitua myös syväterävyyden tarkistuksen.

Siten on tämä AF pisteen valinta + suurennus- nappi.
Tähän kyseiseen nappiin ei saa jostain syystä ohjelmoitua syväterävyyden tarkistustoimintoa.
Valitettavasti nappulan sijoittelu on ainakin itselle sellainen, että siinä tilanteessa, kun nostan kameran kuvausasentoon ja puristan kahvasta luonnollisesti, niin käsi painaa tuota nappulaa siten, että se aktivoituu jatkuvasti. Syväterävyyden tarkistus olisi ainoa sellainen valinta tähän, josta mikään asetus ei muutu ja kuvaus voisi jatkua häiriöttä. Ja sitä ei saa tähän ohjelmoitua.

Tuloksena kameran takana on 2 ohjelmoitavaa painiketta, joihin vain toiseen saa syväterävyyden tarkistusominaisuuden ja AF ON on ainoa, jota on helppo käyttää. Itsellä on siinä suurennostoiminto MF lasien kanssa, eli sähköisellä himmentimellä toimivien MF lasien käyttö ei tällä rungolla onnistu kivuttomasti, koska syväterävyyden tarkistus pitää sijoittaa johonkin hankalaan paikkaan.

Jalustakuvausta tällainen hölmö nappien sijoittelu ei haittaa, mutta käsivaralta etsimestä kuvaus on aika haastavaa.


Nappuloiden sijoittelu:

Kuva

Kuvausote:

Kuva

Kuvausote silloin, kun kameraa pitää puristaa, eli kuvanottohetkellä = AF pisteen valintanappula painuu pohjaan.

Kuva
Viimeksi muokannut T71, Helmi 24, 2019 13 : 39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kohan
Viestit: 12556
Liittynyt: Helmi 21, 2004 15 : 02
Paikkakunta: Keuruu

Re: Canonin peilitön FF, EOS R

Viesti Kirjoittaja kohan »

T71 kirjoitti:
Kuvausote silloin, kun kameraa pitää puristaa, eli kuvanottohetkellä = AF pisteen valintanappula painuu pohjaan.

Kuva
Sattaa olla hankalaa käyttää AF-ON painoketta peukalolla kuvausotteella.
T71
Viestit: 3481
Liittynyt: Tammi 01, 2017 23 : 53

Re: Canonin peilitön FF, EOS R

Viesti Kirjoittaja T71 »

Ei se ole. Kuvauste ei ole staattinen. AF ON nappula on ainoa, johon taipuu helposti, koska sitä ei tarvitse painaa sormen kärjellä.

Tuo kuvausote on sellainen, että tuen kameran kahvaa kämmenpohjaan. Se on hyvä ote, mutta toki kameraa roikuttaa monella eri tavalla.
Hain kuvatessa sitä hyvää otetta ja kun aloin käyttää kameraa, niin ihmettelin, kun etsimessä ei näy enää valotustietoja, vaan ainoastaan ne tiedot, mitä tuon kyseisen nappulan virhepainalluksesta tulee. Ja niitä painalluksia tulee silloin tällöin, kun käden asentoa muuttaa hakiessa parasta kuvakulmaa. Kiusallinen ominaisuus tuon nappulan sijoituspaikka, eikä ole ainoa kiusallinen moka tässä rungossa.

Matala lisäkahva saattaisi poistaa tuon asentovirheen, koska nythän sitä yrittää saada myös pikkusormen ottamaan tukea kahvan takaa ja siksi kuvausote "nousee" liikaa.
Maffer
Viestit: 21575
Liittynyt: Elo 20, 2008 17 : 32
Viesti:

Re: Canonin peilitön FF, EOS R

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Toi mode kiekko jäätyy pakkasessa kiinni. Aivan käsittämätön sijoitus.
T71
Viestit: 3481
Liittynyt: Tammi 01, 2017 23 : 53

Re: Canonin peilitön FF, EOS R

Viesti Kirjoittaja T71 »

Maffer kirjoitti:Toi mode kiekko jäätyy pakkasessa kiinni. Aivan käsittämätön sijoitus.
Jesaria päälle ja jos nappula liikkuu vielä alaspäin, niin se aktivoi kosketusnäytön modevalinnat. Siitä vaan tumpulla sopivaa modea silmään. Jos näyttö vielä pelaa.

Niino...ainakaan tässä ei ole räjähtävää salamakenkää. Kait?
aikaarska
Viestit: 11976
Liittynyt: Joulu 06, 2004 6 : 41

Re: Canonin peilitön FF, EOS R

Viesti Kirjoittaja aikaarska »

T71 kirjoitti:
Jalustakuvausta tällainen hölmö nappien sijoittelu ei haittaa, mutta käsivaralta etsimestä kuvaus on aika haastavaa.
Kiitoksia tinkimättömästä analysoinnista ;-)

Itse kirjoittelin tuonne "taistelu herruudesta" ketjuun kameroiden ensituntumafiiliksistä, ja tosiaan tämän Canon R rungon osalta sain siitä sellaisen vähän muovisen oloisen tuntuman (hintaansa nähden) , ja muistan ihmeteeni itsekin joidenkin nappuloiden sijoittelua...Luulen, että Canonilla on tullut vähän kiire tämän mallin kanssa. Siitä kielii monet monet pikku bugit softassa, joista on kirjoiteltu netissä.
Kyllä sieltä sopii odottaa seuraavaa R markII mallia joka varmasti monella tapaa mietitympi.

Räjähtävä salamakenkä? En ole kuullutkaan. Vai tarkoitatko sitä Sonyn salamakengän multijohdinpintaa joka märkänä saattaa mennä oikariin? No, ei se sentään räjähdä ;-) Vanhemissa malleissa vaan poltti kameran sisältä mahdolisesti jonkun komponentin (vai oliko se vain, että aiheutti hetkellisesti kamerassa jotakin toimintahäiriötä, kunnes oli kuiva taas?)...Muistelisin lukeneeni, että näissä uusissa Sonyn malleissa (A7III, A7RIII jne.) hommaa olisi paranneltu niin, ettei se märkänäkään vaurioita elektroniikkaa.

'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
Miksus
Viestit: 2684
Liittynyt: Tammi 06, 2009 15 : 39
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Re: Canonin peilitön FF, EOS R

Viesti Kirjoittaja Miksus »

kohan kirjoitti:
T71 kirjoitti:
Kuvausote silloin, kun kameraa pitää puristaa, eli kuvanottohetkellä = AF pisteen valintanappula painuu pohjaan.

Kuva
Sattaa olla hankalaa käyttää AF-ON painoketta peukalolla kuvausotteella.

Minä olen tuota kokeillut, ja todennut että ei toimi tuo nappulan paikka, ei alkuunkaan. No, eipä se ainoa syy ole miksi ei ole Canonin peilittöntä käytössä.
T71
Viestit: 3481
Liittynyt: Tammi 01, 2017 23 : 53

Re: Canonin peilitön FF, EOS R

Viesti Kirjoittaja T71 »

Yksi täysin käsittämätön asia on objektiivin vaihto.

Itse olen oppinut ottamaan rungon vasempaan käteen ja irroittamaan ja kiinnittämään objektiivin oikealla kädellä ja se ei tämän kanssa toimi ollenkaan.
Ainoa ote kamerasta vasemmalla kädellä on sellainen, että peukalo taitetaan pikkunäytön päälle ja osin af apuvalon eteen ja loput sormet puristetaan kameran pohjaan, kämmenpohja näyttöä vasten, jolloin ote on tukeva.
Sitten oikean käden peukalolla tai etusormella irroitetaan itse objektiivi painamalla adapterin irroitusnastaa runkoa kohti suoraan edestäpäin samalla puristen objektiivia, ettei se kiihdytä kohti maata.

Itse RF lasin tai adapterin vaihto ja irroitus käy siten, että lasi kierretään irti oikealla kädellä ja vasemman käden peukalo painetaan sisään salamakenkään ja vasurin etusormella vapautetaan itse lasi (isompi lasi) samalla kun nimetön ja pikkusormi pitävät kameraa kiinni pohjasta, Keskisormi seilaa jossakin. Ihan täysin sekopäinen ote. Pakko kysyä olenko erilainen? Onko yhtään täysjärkistä Eos R omistajaa kuulolla?? (retorinen kysymys)
Pikkulasin saa irti puristamalla sitä ja painamalla samalla oikean käden etusormen syrjällä irroitusnastaa.

Tämä runko on suunniteltu siten, että ainoa looginen tapa objektiivinvaihtoon on vasemmalla kädellä, eli lasi pitää laittaa vasurilla sisään bajonettiin. Mulle se ei ole se luonnollisin tapa kiertää lasia kiinni. Tai ehkä mä en vaan osaa. Ainakaan bajonetti alaspäin homma ei oikein luonnistu.
Maffer
Viestit: 21575
Liittynyt: Elo 20, 2008 17 : 32
Viesti:

Re: Canonin peilitön FF, EOS R

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Kuvaa filmille pari kesää ja kehitä itse. Eipä ole ollut ongelmia umpimähkään pimeässä tuollaiset sen jälkeen. Mutta koska täysjärkinen kuvaa jalustalta, on kamera luonnolliesti jossain kiinni objektiivin vaihdon ajan. Väitän että Loksian kiinnitys Sonyyn on vaikein vaihtohomma.
nsamppa
Viestit: 6431
Liittynyt: Helmi 10, 2010 21 : 25
Paikkakunta: Vantaa

Re: Canonin peilitön FF, EOS R

Viesti Kirjoittaja nsamppa »

Mä pidän aina oikealla kädellä kamera kahvasta kiinni ja vasemmalla hoidan itse vaihdon. En oo ees ajatellu et se kandeis muulla tavalla tehdä.
T71
Viestit: 3481
Liittynyt: Tammi 01, 2017 23 : 53

Re: Canonin peilitön FF, EOS R

Viesti Kirjoittaja T71 »

Maffer kirjoitti: Väitän että Loksian kiinnitys Sonyyn on vaikein vaihtohomma.
Toi on erilailla vaikea. Kamera kuitenkin on niin pieni, että sormet ylettää miten vaan.
Loxiahan irtoaa, kun ruuvaa vaan kaikki liikkuvat osat toisen laitaan ja vääntää... ;)
nsamppa kirjoitti:Mä pidän aina oikealla kädellä kamera kahvasta kiinni ja vasemmalla hoidan itse vaihdon. En oo ees ajatellu et se kandeis muulla tavalla tehdä.
Toiset kirjoittaakin vasemmalla, multa ei onnistu sekään. Ehkä tää on vaan tottumiskysymys. Mulla vaan on tapana vaihtaa lasit aina bajonetti alaspäin pölyjen (hiekka, siitepöly yms) takia.
nsamppa
Viestit: 6431
Liittynyt: Helmi 10, 2010 21 : 25
Paikkakunta: Vantaa

Re: Canonin peilitön FF, EOS R

Viesti Kirjoittaja nsamppa »

T71 kirjoitti:
nsamppa kirjoitti:Mä pidän aina oikealla kädellä kamera kahvasta kiinni ja vasemmalla hoidan itse vaihdon. En oo ees ajatellu et se kandeis muulla tavalla tehdä.
Toiset kirjoittaakin vasemmalla, multa ei onnistu sekään. Ehkä tää on vaan tottumiskysymys. Mulla vaan on tapana vaihtaa lasit aina bajonetti alaspäin pölyjen (hiekka, siitepöly yms) takia.
No meikäläinen kyl skrivaakin vasurilla. Tiedä sit onko sillä tekemistä asian kanssa. Mut siis tottakai linssit pitää vaihtaa nokka alaspäin. Mul on muutenkin tosi napakka protokolla linssien vaihtoon. Peilittömät kun on mitä on.
Shuko
Viestit: 1960
Liittynyt: Touko 14, 2007 11 : 16

Re: Canonin peilitön FF, EOS R

Viesti Kirjoittaja Shuko »

T71 kirjoitti:
nsamppa kirjoitti:Mä pidän aina oikealla kädellä kamera kahvasta kiinni ja vasemmalla hoidan itse vaihdon. En oo ees ajatellu et se kandeis muulla tavalla tehdä.
Toiset kirjoittaakin vasemmalla, multa ei onnistu sekään. Ehkä tää on vaan tottumiskysymys. Mulla vaan on tapana vaihtaa lasit aina bajonetti alaspäin pölyjen (hiekka, siitepöly yms) takia.
Mielenkiintoista kuinka monella tavalla tämäkin asia voidaan tehdä. :) Oikealla kädellä normiote, nimettömällä painetaan lukitusnappia. Vasemmalla pidetään vain lasista kiinni ja kameraa kääntämällä irti. ;) Ei tarvitse osata kirjoittaa vasemmalla ja onnistuu bajo alaspäin.

Canon taas on järkeillyt tämän samalla tavalla kuin virtakytkimen eli vaikeasti ja väärällä paikalla, mutta onhan se kuuluisa ergonomian kunkku ja edelläkävijä. :D
T71
Viestit: 3481
Liittynyt: Tammi 01, 2017 23 : 53

Re: Canonin peilitön FF, EOS R

Viesti Kirjoittaja T71 »

Shuko kirjoitti:
T71 kirjoitti:
nsamppa kirjoitti:Mä pidän aina oikealla kädellä kamera kahvasta kiinni ja vasemmalla hoidan itse vaihdon. En oo ees ajatellu et se kandeis muulla tavalla tehdä.
Toiset kirjoittaakin vasemmalla, multa ei onnistu sekään. Ehkä tää on vaan tottumiskysymys. Mulla vaan on tapana vaihtaa lasit aina bajonetti alaspäin pölyjen (hiekka, siitepöly yms) takia.
Mielenkiintoista kuinka monella tavalla tämäkin asia voidaan tehdä. :) Oikealla kädellä normiote, nimettömällä painetaan lukitusnappia. Vasemmalla pidetään vain lasista kiinni ja kameraa kääntämällä irti. ;) Ei tarvitse osata kirjoittaa vasemmalla ja onnistuu bajo alaspäin.

Canon taas on järkeillyt tämän samalla tavalla kuin virtakytkimen eli vaikeasti ja väärällä paikalla, mutta onhan se kuuluisa ergonomian kunkku ja edelläkävijä. :D
Ei mulla Sonyn kanssa ollut mitään ongelmia irroittaa ja kiinnittää, paitsi se Loxia. Tää on oikeasti hiukan hankala tää R.
Hyvää tässä on tuo kahva ja kameran tuntu. Voi pitää yli kilon lasia nokalla ilman mitään ongelmia, kun Sonylla tulee sellainen ihme sormipuristusote ja ei saa kunnon otetta yhdellä kädellä, jos setti on painava ja etupainoinen.
Pitää varmaan hakea se Panasonic kaupasta ja verrata miten sekin toimii.

Tuosta virtakytkimestä vielä muutama sana. Se on yksi osa tätä ongelmaa, kun siitä kulmasta ei voi ottaa kiinni, ettei kamera mene päälle.
kohan
Viestit: 12556
Liittynyt: Helmi 21, 2004 15 : 02
Paikkakunta: Keuruu

Re: Canonin peilitön FF, EOS R

Viesti Kirjoittaja kohan »

T71 kirjoitti: Hyvää tässä on tuo kahva ja kameran tuntu. Voi pitää yli kilon lasia nokalla ilman mitään ongelmia, kun Sonylla tulee sellainen ihme sormipuristusote ja ei saa kunnon otetta yhdellä kädellä, jos setti on painava ja etupainoinen.
Minkälaista kuvausotetta käytät kun kerrot etupainoisesta kamerasta? Jos oikea käsi pitää kahvasta kiinni ja vasen tukee optiikkaa vai piteletko rungosta kaksin käsin niin kuin turisti pokkarista.
T71
Viestit: 3481
Liittynyt: Tammi 01, 2017 23 : 53

Re: Canonin peilitön FF, EOS R

Viesti Kirjoittaja T71 »

kohan kirjoitti:
T71 kirjoitti: Hyvää tässä on tuo kahva ja kameran tuntu. Voi pitää yli kilon lasia nokalla ilman mitään ongelmia, kun Sonylla tulee sellainen ihme sormipuristusote ja ei saa kunnon otetta yhdellä kädellä, jos setti on painava ja etupainoinen.
Minkälaista kuvausotetta käytät kun kerrot etupainoisesta kamerasta? Jos oikea käsi pitää kahvasta kiinni ja vasen tukee optiikkaa vai piteletko rungosta kaksin käsin niin kuin turisti pokkarista.
Mä en tiedä miten te muut käytätte kameraa, mutta mä pidän siitä kiinni oikealla kädellä tukevasti kahvasta kokolailla valmiilla kuvausotteella ja tuen optiikan alta lähinnä kuvatessa ja etenkin tarkentaessa, en kuitenkaan liiku koko ajan 2 kättä kiinni kamerassa, että saisin otettua neitiotteen oikealla kädellä.

Nyt R ja lasi painaa 1400 grammaa ja vaatii kunnon otteen oikealla kädellä.
kohan
Viestit: 12556
Liittynyt: Helmi 21, 2004 15 : 02
Paikkakunta: Keuruu

Re: Canonin peilitön FF, EOS R

Viesti Kirjoittaja kohan »

T71 kirjoitti: Nyt R ja lasi painaa 1400 grammaa ja vaatii kunnon otteen oikealla kädellä.
Kevyttä kamaa, painaa saman verran kuin FE100-400GM.
nsamppa
Viestit: 6431
Liittynyt: Helmi 10, 2010 21 : 25
Paikkakunta: Vantaa

Re: Canonin peilitön FF, EOS R

Viesti Kirjoittaja nsamppa »

Kyl mulla usein kamera lepää melkein koko painollaan vasemman käden päällä. Oikealla sitten kontrolloidaan.
T71
Viestit: 3481
Liittynyt: Tammi 01, 2017 23 : 53

Re: Canonin peilitön FF, EOS R

Viesti Kirjoittaja T71 »

kohan kirjoitti:
T71 kirjoitti: Nyt R ja lasi painaa 1400 grammaa ja vaatii kunnon otteen oikealla kädellä.
Kevyttä kamaa, painaa saman verran kuin FE100-400GM.
Ei se ole kevyttä, oikeasti. A7 + 35mm 2.8 tai 55mm 1.8 on kevyttä.

Sonyn ja Canonin ero on aika lailla siinä, että Canonia pystyy pitämään hyvin yhdellä kädellä, kun Sonya pitää tukea enemmän optiikan alta. Tämän huomaa käytännössäkin siinä, että MF laseilla Sonyn kanssa tarkennus usein muuttuu, kun kameran laskee alas kuvausasennosta, eli kuvaaja ottaa vasurilla tukea tarkennusrenkaasta. Tätä pitää muutenkin koko ajan varoa. Eos R rungon kanssa ote on tukevampi ja tarkennus useammin samassa kohtaa, kuin kuvauksen keskeytyessä.
Edellinen ei tietenkään ole tuttua AF miehille ja niille, joka kuvaa Leica M laseilla. Zeiss Otus on sitten jo eri kamaa. Jotain Heliosta ei tarvitse varoa, kun monen tarkennus ei liiku muutenkaan ilman työkaluja.
Vastaa Viestiin