Päiväretki Hesaan

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
mvert
Viestit: 1580
Liittynyt: Loka 29, 2016 11 : 13

Päiväretki Hesaan

Viesti Kirjoittaja mvert »

Tuli käytyä loman alussa Helsingissä, ohessa muutama otos ensimmäisestä kohteesta (Amos Rex - Maanala):

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

1, 3 ja 4 eivät ole autenttisia dokumentteja, on säädetty tavanomaista enemmän jälkikäsittelyssä.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
temama
Viestit: 9961
Liittynyt: Maalis 13, 2008 9 : 12

Re: Päiväretki Hesaan

Viesti Kirjoittaja temama »

Hyvän oloista kuvaa stadista sait! Amox rexin näyttely on gyl melkoisen päräyttävä
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
mvert
Viestit: 1580
Liittynyt: Loka 29, 2016 11 : 13

Re: Päiväretki Hesaan

Viesti Kirjoittaja mvert »

Kiitti! Näyttely oli ihan kelvollinen. Kuvien suhteen alan pikkuhiljaa oppimaan tuon darktablen saloja, joten jälkikäsittelyn laatu paranee tai ainakin muuttuu hieman aiempiin kuviini verrattuna.

Seuraava lyhyt pysähdys oli lounaan jälkeen Kiasmassa:

Kuva

Kuva

Pride-kyltin kuvassa hieman leikittelyä valon ja varjon vastakohtien kanssa. Kuvaa mielestäni hyvin miten jotkut haluavat asian pysyvän varjoissa ja poissa silmistä ja toiset joutuvat pitämään edelleen asiaa selvästi näkyvissä.

Seuraava kappale ei ole politiikkaa, vaikka jotkut puolueet asiaa politisoivat: Hyvät kanssaihmiset joita tähän liittyvä keskustelu tai muu esille tuonti häiritsee. Voisitte pikkuhiljaa alkaa kohtelemaan kaikkia ihmisiä vertaisinanne. Riippumatta ihmisten seksuaalisesta suuntautumisesta, uskonnollisista vakaumuksista, sen puutteesta tai olemalla vaan jotenkin muuten erilainen. Voin luvata, että elämästänne tulee sitä myötä paljon valoisampaa.

Kuva
Hevi2
Viestit: 2
Liittynyt: Syys 05, 2017 13 : 58

Re: Päiväretki Hesaan

Viesti Kirjoittaja Hevi2 »

Nonniin, olen seuraillut tätä foorumia vuosia, alusta-alkaen mielenkiinnolla.
Koska olen saanut sievän kotikasvatuksen, niin tyydyn toteamaan vain että, täällähän on tarkoitus julkaista valokuvia ja keskustella kuvauksesta, (joskus kipakastikin.) Ei siis julistaa ja jotain LGBTYWZ....-ideologiaa. Näin olen ymmärtänyt.
mvert
Viestit: 1580
Liittynyt: Loka 29, 2016 11 : 13

Re: Päiväretki Hesaan

Viesti Kirjoittaja mvert »

Hevi2 kirjoitti: Heinä 29, 2022 0 : 34 Nonniin, olen seuraillut tätä foorumia vuosia, alusta-alkaen mielenkiinnolla.
Koska olen saanut sievän kotikasvatuksen, niin tyydyn toteamaan vain että, täällähän on tarkoitus julkaista valokuvia ja keskustella kuvauksesta, (joskus kipakastikin.) Ei siis julistaa ja jotain LGBTYWZ....-ideologiaa. Näin olen ymmärtänyt.
Kiitos kommentista ja hienoa, että kuvani saivat sinut kommentoimaan vuosien foorumin seurannan jälkeen :)

Foorumilla on kuitenkin melko vähän keskustelua kuvista, joten minulla on silloin tällöin tapana kuvata muutamilla sanoilla omia kuviani tai asioita mitä mielessäni on ollut niitä ottaessani. Tulen jatkamaan samaan tapaan myös jatkossa ja ikävää, että koit kuvani tai siihen liittämäni tekstin ideologian julistamisena. Valitettavasti en pysty lupaamaan, etten kirjoittaisi kuvieni tai muun keskustelun yhteydessä asioista, jotka koen itselleni tärkeäksi.

Ohessa muutama kuva päiväretken viimeisestä kohteesta. Vallisaaressa oli mukava muutaman kilometrin polku ja sieltä sai muutamista paikoista virvokkeita, lettuja ja jäätelöä. Eli mitä mainioin kohde aurinkoisena kesäpäivänä.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Vastaa Viestiin