Baana

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Araneva
Viestit: 2610
Liittynyt: Huhti 03, 2003 17 : 38
Viesti:

Baana

Viesti Kirjoittaja Araneva »

80/90-luvun taitteessa.

Kuva
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
mvert
Viestit: 1595
Liittynyt: Loka 29, 2016 11 : 13

Re: Baana

Viesti Kirjoittaja mvert »

Tässä hyvä esimerkki dokumentaarisesta kuvasta. Pikkaisen tainnut tämäkin kohta muuttua. Näitä pitäisi ottaa myös itse useammin.
jaava
Viestit: 1996
Liittynyt: Joulu 27, 2004 16 : 41
Paikkakunta: Espoo

Re: Baana

Viesti Kirjoittaja jaava »

Araneva kirjoitti: Heinä 15, 2022 18 : 41 80/90-luvun taitteessa.
Eikö tuosta ole sen pidempää - no onhan siitäkin jo 30 vuotta. Olisi hauska saada kuva 2020-luvulta pyörätiekuva vertailukohdaksi. Baana on mahtavan nopea reitti lasettaa fillarilla keskustasta Hietalahteen.

Muisteluita:
Muistan vielä aikaa, kun tuo Porkkalankadun silta (kuvauspaikka kaiketi) rakennettiin (60-lukua?) ja kuvaajan takana oleva Ruoholahti oli lauta/halko-tarhoineen ja kaapelitehtaineen kuin Jaskan Romu ja Jäte. Tubokoossa.
70-luvulla olin autolla kuvauspaikasta 100m etelämpänä, kun mun edessä ollut auto jäi dieselveturin alle. Siihen aikaan vielä junat ajo edes takas tuossa ilmeisesti sijoittaakseen sataman vaunuja paremmin. Autokuski ilmeisesti meni shokkiin :shock: , kun veturi huudatti torveaan, eikä pysähtynyt vaan tuli kävelyvauhtia päälle. Kuski olisi mahtunut peruuttamaan pois raiteilta, mutta taisi jäätyä. Veturin nokka on melkoisen iso päälle tullessaan - myös minusta siitä taaempaa pompannapista katsottuna. Hommasta selvitiin kuitenkin pelkillä kolhuilla. Kuskilla tärisi kädet varmaan seuraavanakin päivänä.
Vastaa Viestiin