Suomen Joutsen

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Samjok
Viestit: 19
Liittynyt: Huhti 08, 2019 13 : 35

Suomen Joutsen

Viesti Kirjoittaja Samjok »

Kuva

Kuva
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
jopisalo
Viestit: 938
Liittynyt: Joulu 02, 2016 17 : 04

Re: Suomen Joutsen

Viesti Kirjoittaja jopisalo »

tervehdys
tervetuloa! näkyy olevan eka viestisi.
Pystykuva on minun makuun parempi, mastot on olennainen elementti, parempi näkyä kokonaan, rungossakin mukavat sävyt.
©pjm
Viestit: 5954
Liittynyt: Huhti 30, 2015 10 : 08

Re: Suomen Joutsen

Viesti Kirjoittaja ©pjm »

Terveppätuloa omasta puolestani!

Juu, pysty paree, vaakakuvassa Joutsenelta katkottu siivet. :(

Kennolla parit höttöset, kannattaa kokeilla jos pumpulla puhaltamalla vaikka poistuisivat.
Galeidan
Viestit: 158
Liittynyt: Syys 27, 2006 15 : 09

Re: Suomen Joutsen

Viesti Kirjoittaja Galeidan »

Omaan makuun clarity säädintä ( ? ) olisi voinut käyttää maltillisemmin ekassa kuvassa (makuasia) Muuten pystykuva on kivempi. Kennolla tosiaan pari hiukkasta, kuten ©pjm mainitsikin.
Samjok
Viestit: 19
Liittynyt: Huhti 08, 2019 13 : 35

Re: Suomen Joutsen

Viesti Kirjoittaja Samjok »

Kiitoksia tervetulotoivotuksista. Täysin uusi en täällä ole, sillä kirjoittelin edellisellä nimimerkilläni näköjään 13 viestiä (viimeinen viesti sillä vuonna 2017), mutta päätin tehdä nyt uuden nimimerkin. Kuvaajana olen täysi harrastelija, mutta itse pidän tästä harrastuksesta kovasti.

En ole ihan varma, mikä roska tuon jäljen kuviin aiheutti. AInakin tuossa objektiivissa näyttää olevan jokin roska takimmaisen linssin sisäpuolella. Sieltä sitä ei varmaan pois saa. Ei tosin ole onneksi kallis objektiivi; tuo on Canonin 50mm f/1.8.

muokkaus: Voi olla roskia kennollakin. Täytyy yrittää pumpulla puhdistaa.
Viimeksi muokannut Samjok, Huhti 08, 2019 20 : 33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Samjok
Viestit: 19
Liittynyt: Huhti 08, 2019 13 : 35

Re: Suomen Joutsen

Viesti Kirjoittaja Samjok »

Galeidan kirjoitti:Omaan makuun clarity säädintä ( ? ) olisi voinut käyttää maltillisemmin ekassa kuvassa (makuasia) Muuten pystykuva on kivempi.
Joo, siinä on säädetty aika lailla. Minulla on tuosta kuvasta jo viisi eri versiota, kun vähän kerrallaan säätelin Lightroomissa lisää. :D

Kuvankäsittelyssäkin on itselläni vielä paljon opittavaa.
Vastaa Viestiin