Rapurapurallaa

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Pan
Viestit: 1457
Liittynyt: Elo 23, 2004 17 : 13

Rapurapurallaa

Viesti Kirjoittaja Pan »

Tuskallisen vaikea kohde. Nopealiikkeinen, melkein musta taskurapu märällä laavakivellä auringon suunnassa
Kuva
Ehkä kotikoneella saisi irti enemmän kuin 11" läppärin näytöllä.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Maffer
Viestit: 21610
Liittynyt: Elo 20, 2008 17 : 32
Viesti:

Re: Rapurapurallaa

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Polarisaattorilla siitä selviää. Siksi sellainen on joka lasissa aina kiinni kun mahdollista.
Pan
Viestit: 1457
Liittynyt: Elo 23, 2004 17 : 13

Re: Rapurapurallaa

Viesti Kirjoittaja Pan »

Kun matkanjärjestäjänä on Tjäreborg (en valinnut itse) ja lentoyhtiö Thomas Cook, niin laukku+käsipakaasi saa painaa yhteensä 20kg, josta käsitavara max 6 kg. Vaikka maksoin 10 lisäkilosta, niin kameravarustus piti minimoida ja polat jäivät kotiin reppuun. Toisaalta kuvaamiseen on käytännössä aikaa vain kahtena päivänä, joten en miettinyt noita lisukkeita. Vain runko+24-105 ja toinen akku latureineen mukana.
Maffer
Viestit: 21610
Liittynyt: Elo 20, 2008 17 : 32
Viesti:

Re: Rapurapurallaa

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Awww! Pola painaa muutaman kymmenen grammaa :( ja etutulpan saa siihen kiinni.
Pan
Viestit: 1457
Liittynyt: Elo 23, 2004 17 : 13

Re: Rapurapurallaa

Viesti Kirjoittaja Pan »

Maffer kirjoitti:Awww! Pola painaa muutaman kymmenen grammaa :( ja etutulpan saa siihen kiinni.
Kysy ei ollut painosta tai koosta, vaan niiden unohtamisesta reppuun, mikä normaalisti on mukana. Epätavanomainen reissu =》 näillä vuosilla dalmatia ilmaantuu entistä useammin. Valitettavasti.
Maffer
Viestit: 21610
Liittynyt: Elo 20, 2008 17 : 32
Viesti:

Re: Rapurapurallaa

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Noh ei se mitään, mielestäni sait ravun hyvin esiin heijastuksista huolimatta. Mä olen unohtanut kameran useammin kuin kerran ja muistikortin liian monta kertaa lukijaan. Reissut olivat silti onnistuneita, koska sain uusia ideoita ja löysin tutkimattomia paikkojakin.

Kerran jouduin lainaamaan kameraa nimimerkki Kryptokselta kun oltiin kuvailemassa ja tuli hyvä kuvaidea vastaan. Ainakin joku sai reissuilta yleensä hyvät naurut.
Pan
Viestit: 1457
Liittynyt: Elo 23, 2004 17 : 13

Re: Rapurapurallaa

Viesti Kirjoittaja Pan »

:-D
Vastaa Viestiin