Olen julkaissut tässä suuressa valokuvaketjussani kolmen ja puolen vuoden aikana lukuisia valokuviani jaloista luonnonvalokuvista aitoihin katuvalokuviin saakka, digitaalikameroilla ikuistamieni valokuvieni lisäksi aidolle analogiselle filmille taltioimiani hengentuotteitani, jopa hyvinkin kaukaa kultaisesta nuoruudestani. Tässä suuressa kuvaketjussa julkaisemani valokuvat ovat käsittääkseni tuoneet viime vuosina paljon iloa, valoa ja tulevaisuudenuskoa minulle aina niin rakkaalle, pahan maailman peloittamalle DC.netin kansalle.
Nyt minulla on jälleen kerran hyviä uutisia rauhaa ja hyvinvointia rakastavalle DC.netin kamerakansalle. Pääosin positiivista palautetta keränneen, kolme erillistä kuuden valokuvan sarjaa käsittäneen KESKIKESÄ SAVON PARIISISSA-valokuvatrilogiani julkaisun jälkeen jäin ansaitulle kesälomalle, jolta olen palannut nyt takaisin sorvin ääreen. Tämän kunniaksi otin tänään itseäni niskasta kiinni ja käsittelin julkaisukuntoon peräti kahdeksan täysin uutta valokuvaa Savon Pariisista, eräänlaisena bonussarjana aiemman valokuvatrilogiani kahdeksalletoista otokselle.
Tämä tuliterä bonusvalokuvasarja Savon Pariisin kuvankauniista näkymistä käsittää vielä neljä valokuvaa Sydän-Savon keskikesän autuudesta ja ihanuudesta, loppujen neljän kuvan esittäessä jo pikku hiljaa syksyn ja talven tuloon valmistautuvan rakkaan kotikuntani elokuista elämää. Työkaluina kaikkien näiden valokuvien ikuistamisessa olen käyttänyt nykyistä suosikkikameraani, loistavalla täyden koon kennolla varustettua Nikon Df-retrodigirunkoa ja sen nokalla pääosin Kameratorilta hankkimiani, vanhojen hyvien aikojen AF-D Nikkor-objektiiveja.
Vaikka käyttämäni kuvauskalusto ei ole tosiaan uusinta uutta, toivottavasti näiden valokuvien visuaalinen ja myös teknillinen laatu riittää tyydyttämään myös foorumin vaativien valokuvaupseereiden marsalkalleen asettamat kovat kuvanlaatuvaatimukset.
Kuva 1

Kuva 2

Kuva 3

Kuva 4

Kuva 5

Kuva 6

Kuva 7

Kuva 8