Nik Collection 2018 by DxO

Kuvankäsittelyä, mitä vain
Vastaa Viestiin
Kryptos
Viestit: 3920
Liittynyt: Huhti 09, 2014 10 : 10
Viesti:

Re: Nik Collection 2018 by DxO

Viesti Kirjoittaja Kryptos »

Nyt olisi joulutarjouksena DxO:lla Nik hintaan €49.99

En tiedä, enkä välitä, onko se enemmän vai vähemmän kuin joskus, mutta päivitin kuitenkin yhteensopivuuden vuoksi.

Tarjous on voimassa ainakin tänään, koska ostin sen jokin tunti sitten.
Sapere aude.
---
flickr
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Hannu KH
Viestit: 7835
Liittynyt: Tammi 23, 2003 22 : 54
Paikkakunta: Banaanilaakso
Viesti:

Re: Nik Collection 2018 by DxO

Viesti Kirjoittaja Hannu KH »

Nikillä saa omaan käyttöön parhaimman softauksen muotokuviin, joka näyttää hyvältä tulostettunakin.
Mahdolliset kirjoitusvirheet johtuu tabletista.
puuma
Viestit: 1094
Liittynyt: Joulu 10, 2005 18 : 14
Paikkakunta: suomi

Re: Nik Collection 2018 by DxO

Viesti Kirjoittaja puuma »

Kysytäänpä vaikka tässä ketjussa.

Mulla on Googlen Nik paketti ja käyttiksenä Applen koneissa uusin Catalina. Vanha iMac ja MBP. Huomasin, että Googlen ikäisen Nik paketin ei pitäisi enää olla yhteensopiva Catalinan kanssa, koska niissä ei pyöri 64 bit softat. Kuitenkin iMacissä noi kaikki pelaa täysin oikein. MBP:ssa toimii vain Silver Efex ja muistaakseni Color Efex. Muiden kohdalla sanoo, että ota yhteyttä softan kehittäjään, ei ole yhteensopiva.

Miksi noi toimii iMacissä täysin ja osittain läppärissäkin, vaikka ei pitäisi toimia kummassakaan? Mun mielestä ne toimi läppärissäkin vielä pari päivää sitten ennen kuin asentelin käyttiksen uudestaan. Kokeilen nyt siirtoapurilla siirtää kaiken iMacistä läppäriin, josko saisi läppäriinki toimimaan taas.

Jollain 50e hinnalla voisin ostaa uusimman DXO paketin, mutta olen aikoinaan ostanut jo Vivezan ja Silver Efex erikseen (n. 150 e / kpl) ja Nik aikoina lopulta koko paketin vielä n. 400e hintaan. En viitsisi taas laittaa 150e samoihin softiin kun noi muut paketin softat ei annan itselleni mitään tarpeellista.
puuma
Viestit: 1094
Liittynyt: Joulu 10, 2005 18 : 14
Paikkakunta: suomi

Re: Nik Collection 2018 by DxO

Viesti Kirjoittaja puuma »

No nyt toimii kaikki Googlen Nik softat myös läppärissä kun siirtoapurilla laitoin iMacistä tavarat läppäriin. En valita, ihmettelen vain miksi toimivat vaikka eivät pitäisi.
Vastaa Viestiin