Astrokuvaus kännykällä

Aukot, sommittelu, salamat, akut jne.
määvaan
Viestit: 5533
Liittynyt: Syys 06, 2010 11 : 32
Paikkakunta: Tervakoski, $ydän-$awon pakolainen ja suvun paluumuuttaja Suomen teollisen vallankumouksen ytimeen!

Re: Astrokuvaus kännykällä

Viesti Kirjoittaja määvaan »

aikaarska kirjoitti: Joulu 02, 2022 15 : 41 Kokeilin Nikitaa. En tykännyt oiein. Laittelin BSG takas.
No, näitä modeja on kyllä liki jokaiseen makuun. Ottaa sen mistä tykkää. Haeskelen itse sellaista missä on vähiten tuhnu piirto ja selvästi parempi kuin OP:n omassa kamerasoftassa.
*Fotoingenjöröverstelöjtnant, Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkan armollisella ylennyksellä*
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
määvaan
Viestit: 5533
Liittynyt: Syys 06, 2010 11 : 32
Paikkakunta: Tervakoski, $ydän-$awon pakolainen ja suvun paluumuuttaja Suomen teollisen vallankumouksen ytimeen!

Re: Astrokuvaus kännykällä

Viesti Kirjoittaja määvaan »

aikaarska kirjoitti: Marras 13, 2022 23 : 14
puuhapete kirjoitti: Marras 13, 2022 22 : 53 Kiitoksia testikuvista. Laitatko linkin tohon sun versioon...
Mulla on täältä:

https://www.celsoazevedo.com/files/andr ... a/dev-bsg/

Versio:

BSG 8.1 GV2b: MGC_8.1.101_A9_GV2b

Mutta itse katsoisin laajemmin mikä voisi sopia juuri sinun luuriin (itse esim. katselen config tiedostoja, että löytyykö sieltä config omaan puhelinmalliin...):

https://www.celsoazevedo.com/files/andr ... le-camera/
Nyt tuli Haslilta LMC8.4_R15_snapcam.apk, joten kannattaa päivittää. Poistin itsekin Nikitan ja nyt on Haslin varalla uusin Wichaya, jossa on lisäasetusten RAM patcherin takana säädettävät asetukset melkein kaikkiin mahdollisiin kuvasäätöihin.
*Fotoingenjöröverstelöjtnant, Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkan armollisella ylennyksellä*
aikaarska
Viestit: 11898
Liittynyt: Joulu 06, 2004 6 : 41

Re: Astrokuvaus kännykällä

Viesti Kirjoittaja aikaarska »

määvaan kirjoitti: Joulu 04, 2022 12 : 11
aikaarska kirjoitti: Marras 13, 2022 23 : 14
puuhapete kirjoitti: Marras 13, 2022 22 : 53 Kiitoksia testikuvista. Laitatko linkin tohon sun versioon...
Mulla on täältä:

https://www.celsoazevedo.com/files/andr ... a/dev-bsg/

Versio:

BSG 8.1 GV2b: MGC_8.1.101_A9_GV2b

Mutta itse katsoisin laajemmin mikä voisi sopia juuri sinun luuriin (itse esim. katselen config tiedostoja, että löytyykö sieltä config omaan puhelinmalliin...):

https://www.celsoazevedo.com/files/andr ... le-camera/
Nyt tuli Haslilta LMC8.4_R15_snapcam.apk, joten kannattaa päivittää. Poistin itsekin Nikitan ja nyt on Haslin varalla uusin Wichaya, jossa on lisäasetusten RAM patcherin takana säädettävät asetukset melkein kaikkiin mahdollisiin kuvasäätöihin.
Siellä on config tiedosto vielä vanhan R14 mukaan (Hasli), en tiedä onko välilä uuden R15 kanssa sitten...

'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
määvaan
Viestit: 5533
Liittynyt: Syys 06, 2010 11 : 32
Paikkakunta: Tervakoski, $ydän-$awon pakolainen ja suvun paluumuuttaja Suomen teollisen vallankumouksen ytimeen!

Re: Astrokuvaus kännykällä

Viesti Kirjoittaja määvaan »

aikaarska kirjoitti: Joulu 04, 2022 13 : 57
määvaan kirjoitti: Joulu 04, 2022 12 : 11
aikaarska kirjoitti: Marras 13, 2022 23 : 14
puuhapete kirjoitti: Marras 13, 2022 22 : 53 Kiitoksia testikuvista. Laitatko linkin tohon sun versioon...
Mulla on täältä:

https://www.celsoazevedo.com/files/andr ... a/dev-bsg/

Versio:

BSG 8.1 GV2b: MGC_8.1.101_A9_GV2b

Mutta itse katsoisin laajemmin mikä voisi sopia juuri sinun luuriin (itse esim. katselen config tiedostoja, että löytyykö sieltä config omaan puhelinmalliin...):

https://www.celsoazevedo.com/files/andr ... le-camera/
Nyt tuli Haslilta LMC8.4_R15_snapcam.apk, joten kannattaa päivittää. Poistin itsekin Nikitan ja nyt on Haslin varalla uusin Wichaya, jossa on lisäasetusten RAM patcherin takana säädettävät asetukset melkein kaikkiin mahdollisiin kuvasäätöihin.
Siellä on config tiedosto vielä vanhan R14 mukaan (Hasli), en tiedä onko välilä uuden R15 kanssa sitten...
Noiden tarvetta voi funtsia.

LMC8.4 Release 15

Changes:
• Exynos devices (Verified by Note20U, S21U, S10)
• Library selection per module (except front)
• Added UX Mod and Sky Brightness to TEST patcher (Thx Rivov)
• Night mode sky detection algorithm enabled by default, can be used in ZSL / HDR+ with UX)
• Added "Edge Enhancement (Portrait) Front" to LMC Tweaks
• Output shasta.zsl.max_exptime.ms to exposure settings (Mod LMC8.2)
• Added (Pixel 3m2 AWB, and Pixel3m2 GRGB) (Mod 6.2 by Wyroczen)
• Added CG1 to color settings
• Added several Preset Subtle Noise Reduction Levels Merge 1
• Added Live HDR and iris switch button for Samsung
• Complemented the choice of Interface / Model HDR

Corrections:
• Fixed SpatialGainMap
• Fixed "Dynamic ISO selection" in noise models. (Mod SGcam)
• Fixed Mi12TP, improved Mi11U, and some others.
• Returned all patcher settings for the front camera
• Default face definitions on. on supported devices
• Luma Denoise A/B moved to Main
• HEVC video is disabled by default
• And other fixes in the code.
*Fotoingenjöröverstelöjtnant, Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkan armollisella ylennyksellä*
aikaarska
Viestit: 11898
Liittynyt: Joulu 06, 2004 6 : 41

Re: Astrokuvaus kännykällä

Viesti Kirjoittaja aikaarska »

määvaan kirjoitti: Joulu 04, 2022 12 : 11 Nyt tuli Haslilta LMC8.4_R15_snapcam.apk, joten kannattaa päivittää. Poistin itsekin Nikitan ja nyt on Haslin varalla uusin Wichaya, jossa on lisäasetusten RAM patcherin takana säädettävät asetukset melkein kaikkiin mahdollisiin kuvasäätöihin.
Minkätakia Wichaya? Käytkö nyt läpi vähän kaikkia ja katsot mikä voisi olla paras?

Kokeilin äsken tuota Wichayaa, mutta en tiedä maksaako vaivaa lähteä penkoamaan sen kanssa enempää - täytyy katsoa. Tähän mennessä hyvät ovat olleet BSG ja Hasli ihan ok.

'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
määvaan
Viestit: 5533
Liittynyt: Syys 06, 2010 11 : 32
Paikkakunta: Tervakoski, $ydän-$awon pakolainen ja suvun paluumuuttaja Suomen teollisen vallankumouksen ytimeen!

Re: Astrokuvaus kännykällä

Viesti Kirjoittaja määvaan »

aikaarska kirjoitti: Joulu 04, 2022 14 : 43
määvaan kirjoitti: Joulu 04, 2022 12 : 11 Nyt tuli Haslilta LMC8.4_R15_snapcam.apk, joten kannattaa päivittää. Poistin itsekin Nikitan ja nyt on Haslin varalla uusin Wichaya, jossa on lisäasetusten RAM patcherin takana säädettävät asetukset melkein kaikkiin mahdollisiin kuvasäätöihin.
Minkätakia Wichaya? Käytkö nyt läpi vähän kaikkia ja katsot mikä voisi olla paras?

Kokeilin äsken tuota Wichayaa, mutta en tiedä maksaako vaivaa lähteä penkoamaan sen kanssa enempää - täytyy katsoa. Tähän mennessä hyvät ovat olleet BSG ja Hasli ihan ok.
Se on thaimaalainen GCam mod ja oli hyvin toimiva minulla jo ennen Haslia, joten se on hyvä hätävära, varsinkin kun siinä on paljon säätövaihtoehtoja.
*Fotoingenjöröverstelöjtnant, Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkan armollisella ylennyksellä*
Vastaa Viestiin