Lintujen talviruokinta

Aukot, sommittelu, salamat, akut jne.
OskuK
Viestit: 34028
Liittynyt: Joulu 22, 2003 20 : 05

Viesti Kirjoittaja OskuK »

Joo, jotain tommosta kilpailevien ruokkijoiden takia olikin hyvä saada! -)

Waldo's Peoplen Waldo:

"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
HannuS
Viestit: 423
Liittynyt: Tammi 11, 2003 21 : 35
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja HannuS »

Joo. Nyt vain täytyy olla hiljaa, etteivät kieltointoilijat, joita vähänkin isommissa taloyhtiöissä aina löytyy, nappaa tästä ideaa.
poikamies
Viestit: 73
Liittynyt: Tammi 01, 2013 21 : 46

Viesti Kirjoittaja poikamies »

Itse tykkään kuvata juuri harakoita. Ovat täälläpäin vaan arkoja kuin mitkä.

Pitää ostaa oma lato ja tehdä siitä kuvauskoju. Haaskaksi sianruho yms.. :)

Pikkulinnuistakin on parhaat kuvat vielä ottamatta.
Trulliksi ja trolliksi kutsuttu poikamies joka saa päivittäin häätöviestejä foorumilta.
paaton
Viestit: 6280
Liittynyt: Elo 02, 2010 7 : 30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja paaton »

poikamies kirjoitti:Itse tykkään kuvata juuri harakoita. Ovat täälläpäin vaan arkoja kuin mitkä.

Pitää ostaa oma lato ja tehdä siitä kuvauskoju. Haaskaksi sianruho yms.. :)

Pikkulinnuistakin on parhaat kuvat vielä ottamatta.
Aika säälittävää. Fiksumpi trolli tekee nickit etukäteen ja käyttää myöskin niitä välillä.
poikamies
Viestit: 73
Liittynyt: Tammi 01, 2013 21 : 46

Viesti Kirjoittaja poikamies »

paaton kirjoitti:
poikamies kirjoitti:Itse tykkään kuvata juuri harakoita. Ovat täälläpäin vaan arkoja kuin mitkä.

Pitää ostaa oma lato ja tehdä siitä kuvauskoju. Haaskaksi sianruho yms.. :)

Pikkulinnuistakin on parhaat kuvat vielä ottamatta.
Aika säälittävää. Fiksumpi trolli tekee nickit etukäteen ja käyttää myöskin niitä välillä.
Niin. Se on ihan miten se ottaa. Itse käytän vain tätä nimimerkkiä. Monta trollaus nimimerkkiä sinulla on?

Edit. Olet paaton ymmärtänyt foorumin idean väärin. Ei täällä ole tarkoitus vain trollailla.
Trulliksi ja trolliksi kutsuttu poikamies joka saa päivittäin häätöviestejä foorumilta.
Bansku81
Viestit: 1069
Liittynyt: Touko 05, 2010 20 : 58
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bansku81 »

Hyvähän se on vanhaa ketjua nostella esiin, kun on vielä hyvin ajankohtainenkin aihe. Eli muistakaapa kaikki pitää tirpat pulleina!
Sony:A77ll, A37,A550, SAL70400G, SAL35f18, SAL1650F28
Tamron:17-50mmf2.8XRDiII,90mmf/2.8 Di Macro
Sigma 10-20f3.5, 50mmF1.4 EX
jorevaan
Viestit: 195
Liittynyt: Helmi 14, 2012 12 : 12
Paikkakunta: Hyrynsalmi

Viesti Kirjoittaja jorevaan »

Aivan samaamieltä olen kuten Bansku81.Syöttöpaikkoja on tuossa meijän pihalla tällähetkellä näin,Siemenautomaatteja 3kpl ympäri piha-aluetta.Sekä on 2kpl tintin rasva-siemenseos pötyköitä vielä lisänä,Monipuolistamassa tarjontaa.
Tinttejä on ja käy syömässä aikapaljon,Uudenvuoden pyhinä laskettiin 4 henkilön silmin (selvinpäin) samasta sekaparvesta kuiteskin yli 30 lintua yhtaikaa pihalta,Valtaosin parvessa Tali-Sinitinttejä ja seassa 6-7kpl varpusia,ja muuan kpl Hömötinttejä,kaikki samassa parvessa.Töyhtötinttejä en ole huomannut yhtään kpl??.Käpytikkoja kans käy rasva-siemenseos pötyköillä syömässä.
Oravat on hävinnyt kyllä tosivähiin tästä alueesta,Ei taija jokaviikkokaan olla kävijää tällähetkellä,Kuiteskin vielä elokuulla oli 3 kpl päivittäin pihassa yhtäaikaa syömässä,Usein lehtikuusessa.
Ja muistetaan sitten jatkaa alotettua syöttämistä ihan sulaanmaahan, lähes Kesään asti.
Vastaa Viestiin