Myydään hyväkuntoinen Canon EF 70-200 2.8L IS USM -objektiivi. Kuvanlaadullisesti erinomainen yksilö, jalustapannassa lommo ja vastis kulunut. Linssipinnat hyvät ja naarmuttomat. Linssin historiasta minulla ei ole muita tietoja kuin että ostin sen käytettynä kesällä 2011.
Ainoa syy myyntiin on se, että tavitsen fyysisesti pienempikokoisen tele-zoomin. Kuvanlaadullisesti tämä myytävä yksilö on erinomainen, mutta omassa käytössäni tämä linssi viihtyy liikaa hyllyssä kokonsa vuoksi.
Saa tarjota vaihdossa 70-200 4L IS:ää tai jopa 70-300 4-5.6L IS:ää. Ensisijaisesti minua kuitenkin kiinnostaa vaihdon välineenä raha, sillä minulla on oikeastaan jo uusi linssi kiikarissa, kunhan tämä laite saadaan ensiksi realisoitua.
Kauppaan kuuluu siis myös jalustapanta, suojafiltteri (joku ei niin laadukas Kenkoo muistaakseni tms.), vastavalosuoja, tulpat eteen ja taakse sekä suojapussi (ei alkuperäinen Canon-pussukka!).
Hp. 1200,00 EUR - tarjouksia saa myös toki tehdä.
Yhteydenotot yksärillä tai meilillä:
-
Mieluiten myynti kasvokkain PK-seudulla, jolloin ostaja saa testata linssin ennen kauppojen tekemistä. Postitus onnistuu myös, jos ostaja niin haluaa (rahat tililleni, linssi postiin/matkahuoltoon (vastuu linssistä ostajalla siitä lähtien, kun luovutan linssin kuljetettavaksi), postiennakko EI KÄY).
Kuvia saa meilillä.
EDIT: LINSSI MYYTY!
MYYTY: EF 70-200 2.8L IS USM
-
MYYTY: EF 70-200 2.8L IS USM
Viimeksi muokannut taksu, Joulu 03, 2012 19 : 20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viesti:
-
Toki saa kysyä!
Postiennakko toimii siten, että jollei vastaanottaja lunasta lähetystä, linssi seisoo vastaanottajan postitoimistossa parisen viikkoa, jonka jälkeen se lähetetään minulle takaisin. Koko hoito menee maksuineen tällöin minun piikkiini.
Koska olen lähdössä parin viikon päästä pitkälle reissulle, niin en halua ottaa sellaista riskiä, että lähetys jäisi lunastamatta ja kaupat peruuntuisivat. Tällöin en olisi edes ottamassa linssiä vastaan ennen helmikuuta.
Käsirahaa vastaan postiennakkoa voin tietty harkita. Eli että saan sopivan käsirahan tilille etukäteen ja ostaja sitten maksaa loput saatuaan linssin.
Kaikkein mieluiten teen kuitenkin kaupat kasvotusten siten, että ostaja näkee ja testaa myytävän laitteen. Kun vielä kauppa vahvistetaan kirjallisesti, niin kaikki on mielestäni parhain päin. Käytetyn ja melko hinnakkaan tuotteen kanssa on parasta toimia siten, että kaupan molemmat osapuolet tietävät perusteellisesti, mihin ovat ryhtymässä.
Olen kerran odotellut myymääni videokameraa kolmisen viikkoa takaisin, kun ostaja ei lunastanutkaan lähetystä, eikä edes viitsinyt vastata puheluihin/meileihin aikomuksistaan. Odottavan aika on pitkä.
Postiennakko toimii siten, että jollei vastaanottaja lunasta lähetystä, linssi seisoo vastaanottajan postitoimistossa parisen viikkoa, jonka jälkeen se lähetetään minulle takaisin. Koko hoito menee maksuineen tällöin minun piikkiini.
Koska olen lähdössä parin viikon päästä pitkälle reissulle, niin en halua ottaa sellaista riskiä, että lähetys jäisi lunastamatta ja kaupat peruuntuisivat. Tällöin en olisi edes ottamassa linssiä vastaan ennen helmikuuta.
Käsirahaa vastaan postiennakkoa voin tietty harkita. Eli että saan sopivan käsirahan tilille etukäteen ja ostaja sitten maksaa loput saatuaan linssin.
Kaikkein mieluiten teen kuitenkin kaupat kasvotusten siten, että ostaja näkee ja testaa myytävän laitteen. Kun vielä kauppa vahvistetaan kirjallisesti, niin kaikki on mielestäni parhain päin. Käytetyn ja melko hinnakkaan tuotteen kanssa on parasta toimia siten, että kaupan molemmat osapuolet tietävät perusteellisesti, mihin ovat ryhtymässä.
Olen kerran odotellut myymääni videokameraa kolmisen viikkoa takaisin, kun ostaja ei lunastanutkaan lähetystä, eikä edes viitsinyt vastata puheluihin/meileihin aikomuksistaan. Odottavan aika on pitkä.
-
- Viesti: