Hintavinkit

Vain yksityishenkilöille. EI FIRMOILLE. Myydään valokuvaukseen liittyvää käytettyä tavaraa. Muista mainita *paikkakunta*! Puhno? Älä nosta ilmoitustasi alle viikon välein (=käytä sen sijaan Muokkaa-nappia!). HINTA PAKOLLINEN.

----Yksityisviesti pysyy Lähtevät-kansiossa, kunnes vastaanottaja on lukenut yv:n. => lukemisen jälkeen siirtyy Lähetetyt-kansioon. ---
pvalila
Viestit: 279
Liittynyt: Huhti 18, 2013 19 : 02
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hintavinkit

Viesti Kirjoittaja pvalila »

Elisa myy uuden Huawei P30 Pron alta pois vanhan mallin demokännyköitä eli "vanhat" P20 Pro demolaitteet ovat ainakin joissakin myymälöissä poistossa hintaan 300 euroa. Dxomarkin mukaan sekä uusi että vanha ovat huippulaitteita ja tuo 300 euroa oli sen verran realistinen hinta että kävin yhden ostamassa itselleni. Demolaitteita ei tietenkään ole kuin ehkä yksi tai kaksi per myymälä eli omaansa voi joutua hieman etsimään. Upouutena P20 Pro maksaa edelleen 500 - 600 euroa.

Kaaren kauppakeskuksessa oli yksi tarjolla mutta sen näytössä on pieni naarmu, minulle se ei kelvannut. Kampin (linja-autoaseman) Elisasta löytyi virheetön kappale samaan hintaan. Kampissa oli myynnissä myös pari Samsung A8 luuria, hintaan 175 euroa per kappale.
Kamerankäyttäjä, koska lahjat eivät riitä valokuvaajaksi.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Jar1San
Viestit: 69
Liittynyt: Maalis 11, 2019 17 : 00

Re: Hintavinkit

Viesti Kirjoittaja Jar1San »

Kaikille tiedoksi jotka eivät ole harkinneet asiaa oikein kunnolla. EU:n ulkopuolelta tilaaminen on kallista puuhaa - lisätkää ALV 24% + tulli 4%. Kurssit ei ole tällä hetkellä suotuisia, joten unohtakaa se EU:n ulkopuolelta tilaaminen. Flebay on sit toinen asia, mut kuka on valmis ottamaan riskin? Sieltä kun ei tiedä ikinä mitä saa. Ja muistakaa: PayPal huijaus on nykyään arkipäivää - joten rahojen menettämisellä on suuri todennäköisyys.
rolsen
Viestit: 1438
Liittynyt: Huhti 18, 2012 9 : 37

Re: Hintavinkit

Viesti Kirjoittaja rolsen »

PayPal + luottokortti on melko turvallinen yhdistelmä ja varsinkin ostajan turva on hoidettu hyvin. Tiettyjen tuotteiden osalta ei ole vaihtoehtoja, koska niitä ei myydä Euroopassa - ne on pakko tilata sieltä mistä niitä saa. Kannattaa luonnollisesti pyrkiä tilaamaan suoraan valmistajalta, mikäli mahdollista. Suomessakaan ei ole täysin tuntematon ilmiö, että esim. Sigman maanantaikappaleita myydään asiakaspalautuksen jälkeen uutena seuraavalle uhr..asiakkaalle.
--
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
T71
Viestit: 3489
Liittynyt: Tammi 01, 2017 23 : 53

Re: Hintavinkit

Viesti Kirjoittaja T71 »

Ääni PayPalille ja kortille. Kannattaa kuitenkin tutkia mitä myyjä ilmoittaa toimitusajaksi esim ebayssa. Kiinalaiset laittavat usein niin pitkän toimitusajan, että tavara ei ehdi saapua ennen reklamaatioajan päättymistä ja sitä tavaraa ei tietenkään tule, eli siinä kohtaa PayPal ei enää auta.
rolsen
Viestit: 1438
Liittynyt: Huhti 18, 2012 9 : 37

Re: Hintavinkit

Viesti Kirjoittaja rolsen »

Kiinan osalta täysin totta, sieltä ei kannata mitään arvokasta tilatakaan, ellei kyseessä ole itse tuotteen valmistaja. Tällöin toimitus on usein kuriirin kautta ja tuotteet ovat perillä viikossa tai jopa alle.
--
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
jaava
Viestit: 1997
Liittynyt: Joulu 27, 2004 16 : 41
Paikkakunta: Espoo

Re: Hintavinkit

Viesti Kirjoittaja jaava »

T71 kirjoitti:Ääni PayPalille ja kortille. Kannattaa kuitenkin tutkia mitä myyjä ilmoittaa toimitusajaksi esim ebayssa. Kiinalaiset laittavat usein niin pitkän toimitusajan, että tavara ei ehdi saapua ennen reklamaatioajan päättymistä ja sitä tavaraa ei tietenkään tule, eli siinä kohtaa PayPal ei enää auta.
Pitää avata reklamaatio jo ennen paypallin ajan päättymistä: tavaraa ei ole tullut. Ja sitä ennen ebayssa jos sen kautta ostettu.

Mä olen ostanut paypal:n kautta toistaa sataa tuotetta, eikä yhtään ongelmaa.
ebayss oli joskus 1 ongelma: korvasi täysmääräisesti japanista tulleen ja hajonnen kameran.
rolsen
Viestit: 1438
Liittynyt: Huhti 18, 2012 9 : 37

Re: Hintavinkit

Viesti Kirjoittaja rolsen »

jaava kirjoitti:
T71 kirjoitti:Ääni PayPalille ja kortille. Kannattaa kuitenkin tutkia mitä myyjä ilmoittaa toimitusajaksi esim ebayssa. Kiinalaiset laittavat usein niin pitkän toimitusajan, että tavara ei ehdi saapua ennen reklamaatioajan päättymistä ja sitä tavaraa ei tietenkään tule, eli siinä kohtaa PayPal ei enää auta.
Pitää avata reklamaatio jo ennen paypallin ajan päättymistä: tavaraa ei ole tullut. Ja sitä ennen ebayssa jos sen kautta ostettu.

Mä olen ostanut paypal:n kautta toistaa sataa tuotetta, eikä yhtään ongelmaa.
ebayss oli joskus 1 ongelma: korvasi täysmääräisesti japanista tulleen ja hajonnen kameran.
Millä perusteella avaat sen reklamaation jos toimitusaikaa on vielä jäljellä?
--
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
jaava
Viestit: 1997
Liittynyt: Joulu 27, 2004 16 : 41
Paikkakunta: Espoo

Re: Hintavinkit

Viesti Kirjoittaja jaava »

rolsen kirjoitti:
jaava kirjoitti:
T71 kirjoitti:Ääni PayPalille ja kortille. Kannattaa kuitenkin tutkia mitä myyjä ilmoittaa toimitusajaksi esim ebayssa. Kiinalaiset laittavat usein niin pitkän toimitusajan, että tavara ei ehdi saapua ennen reklamaatioajan päättymistä ja sitä tavaraa ei tietenkään tule, eli siinä kohtaa PayPal ei enää auta.
Pitää avata reklamaatio jo ennen paypallin ajan päättymistä: tavaraa ei ole tullut. Ja sitä ennen ebayssa jos sen kautta ostettu.

Mä olen ostanut paypal:n kautta toistaa sataa tuotetta, eikä yhtään ongelmaa.
ebayss oli joskus 1 ongelma: korvasi täysmääräisesti japanista tulleen ja hajonnen kameran.
Millä perusteella avaat sen reklamaation jos toimitusaikaa on vielä jäljellä?
Ebayssa tuo reklamoinnin aika on tiukempi, mutta paypal:lla on selkeästi pidempi. Sen piträisi kyllä riittää.
Reklamaation voi kyllä avata jo ennen kuin toimitusaika umpeutuu (esim syyllä koska toimitusaika on pidempi kuin valituksen tekemiseen annettu aika) ja vaikka tulisi hylsy, siitä voi valittaa (kunnes toimitusaikakin umpeutuu).
T71
Viestit: 3489
Liittynyt: Tammi 01, 2017 23 : 53

Re: Hintavinkit

Viesti Kirjoittaja T71 »

jaava kirjoitti: Reklamaation voi kyllä avata jo ennen kuin toimitusaika umpeutuu ...
Kuvittelin samoin.
Kaipa se on hintavinkki tämäkin, ettei kannata säästää väärässä paikassa ja ostaa sieltä, missä on turhan pitkä toimitusaika ja ilmainen toimitus, vaan ostaa sen lisämaksullisen toimituksen, olisko taala tai pari niiden kilkkeiden hinnan päälle.
rolsen
Viestit: 1438
Liittynyt: Huhti 18, 2012 9 : 37

Re: Hintavinkit

Viesti Kirjoittaja rolsen »

T71 kirjoitti:
jaava kirjoitti: Reklamaation voi kyllä avata jo ennen kuin toimitusaika umpeutuu ...
Kuvittelin samoin.
Kaipa se on hintavinkki tämäkin, ettei kannata säästää väärässä paikassa ja ostaa sieltä, missä on turhan pitkä toimitusaika ja ilmainen toimitus, vaan ostaa sen lisämaksullisen toimituksen, olisko taala tai pari niiden kilkkeiden hinnan päälle.
Kaikki eivät tarjoa sitä maksullista toimitusta optiona, mutta jos se on saatavilla, otan yleensä sen.
--
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
nsamppa
Viestit: 6432
Liittynyt: Helmi 10, 2010 21 : 25
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hintavinkit

Viesti Kirjoittaja nsamppa »

Tän päivän Rajalan tarjouksissa aika tiukka tarjous DJI Ronin S:stä. Essentials kit 400€.
emerik
Viestit: 6168
Liittynyt: Touko 12, 2003 10 : 55

Re: Hintavinkit

Viesti Kirjoittaja emerik »

Digitarvike.fi tarjouksessa Nikon Z6 1789e ja Z7 2695e. Muut tarjoukset voi katsoa linkin kautta..

Linkki: https://www.digitarvike.fi/campaign/16/" onclick="window.open(this.href);return false;
rolsen
Viestit: 1438
Liittynyt: Huhti 18, 2012 9 : 37

Re: Hintavinkit

Viesti Kirjoittaja rolsen »

nsamppa kirjoitti:Tän päivän Rajalan tarjouksissa aika tiukka tarjous DJI Ronin S:stä. Essentials kit 400€.
Myytiin loppuun aika nopeasti.
--
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
emerik
Viestit: 6168
Liittynyt: Touko 12, 2003 10 : 55

Re: Hintavinkit

Viesti Kirjoittaja emerik »

27.5.2019 ajan -10% alennus kaikissa tuotteissa. Alennus huomioitu näissä esimerkeissä:

Nikkor 35mm 1.8s, 674e
Nikkor 50mm 1.8s, 404e
Nikon Z6 + FTZ + Nikkor 24-70mm 4.0, 2024e

Linkki: https://www.karkkainen.com" onclick="window.open(this.href);return false;
emerik
Viestit: 6168
Liittynyt: Touko 12, 2003 10 : 55

Re: Hintavinkit

Viesti Kirjoittaja emerik »

Nikon D610, 699e
Koodi: 21RAJALA100
Voimassa: 30.5.2019

https://www.rajalacamera.fi/nikon-d610-runko" onclick="window.open(this.href);return false;
JL Anttola

Re: Hintavinkit

Viesti Kirjoittaja JL Anttola »

Verkkokaupassa viikonloppuna joku Dude Island -juttu. Ainakin Olympus-miehen silmään pisti muutama aika tanakka tarjous.

JL Anttola
emerik
Viestit: 6168
Liittynyt: Touko 12, 2003 10 : 55

Re: Hintavinkit

Viesti Kirjoittaja emerik »

Kaikki objektiivit -10%
Koodi: 30RAJALA100
Voimassa: 8.6.2019

https://www.rajalacamera.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
emerik
Viestit: 6168
Liittynyt: Touko 12, 2003 10 : 55

Re: Hintavinkit

Viesti Kirjoittaja emerik »

Kaikki kameralaukut ja -reput -25%
Koodi: 34RAJALA100
Voimassa: 12.6.2019

https://www.rajalacamera.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
rolsen
Viestit: 1438
Liittynyt: Huhti 18, 2012 9 : 37

Re: Hintavinkit

Viesti Kirjoittaja rolsen »

Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS III USM -objektiivi

1799e koodilla 44RAJALA100

Koodi voimassa vain 28.6.2019
--
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
emerik
Viestit: 6168
Liittynyt: Touko 12, 2003 10 : 55

Re: Hintavinkit

Viesti Kirjoittaja emerik »

Nikon Z6 1699e.

https://www.digitarvike.fi/product/1083 ... elmakamera" onclick="window.open(this.href);return false;
Vastaa Viestiin