**Uusille keskustelijoille!***

Voit vapaasti kysyä jopa vähän tyhmiäkin.
MattiH
Site Admin
Viestit: 6287
Liittynyt: Tammi 08, 2003 20 : 57
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

**Uusille keskustelijoille!***

Viesti Kirjoittaja MattiH »

1)
Jos haluaa saada hyödyllisen vastauksen, niin kysymykseen kannattaa paneutua. Jonkin minuutin voisi miettiä omia tarpeitaan ja tarkentaa muutamalla sanalla, mitä oikein on hakemassa.

2)
Foorumin aiempia viestejä voi nopeasti selailla. Hakuakin kannattaa kokeilla vaikka useampaankin kertaan.

3)
Tällä alueella voi kuitenkin vapaasti kysyä vähän tyhmempiäkin kysymyksiä tyyliin "Mikä digikamera kannattaisi ostaa?", "Sanokaapas jokin saksalainen nettikauppa", "Mistä saa halvimmalla muistikortteja?", "Mistä netistä löytyy suomenkielinen manuaali Canonin A70 -digikameraan?" jne jne
- jos kuitenkin esität liian epämääräisen kysymyksen, niin älä sitten odota siihen täsmällistä ja sinua hyödyttävää vastausta.

4)
Kaikenlainen kysyjän moittiminen on ankarasti kielletty.

5)
Olli Rinteen Digikameran omistajan FAQ eli http://www.pikseli.fi/digifaq/ on pakollista luettavaa.
Viimeksi muokannut MattiH, Maalis 28, 2006 4 : 51. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
laite

Viesti Kirjoittaja laite »

haku löytyy tuosta, mikäli tuo ei ole aikaisemmin sattunut silmiin.
adapteri
Viestit: 6406
Liittynyt: Touko 27, 2003 12 : 25
Paikkakunta: Takapajula
Viesti:

Viesti Kirjoittaja adapteri »

4.b. Kaikenlainen vastaajan moittiminen on kielletty. (mitä epämääräisempi kysymys, sitä epämääräisempi vastaus)
Tuomo
Viestit: 479
Liittynyt: Maalis 11, 2003 18 : 28
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tuomo »

adapteri kirjoitti:4.b. Kaikenlainen vastaajan moittiminen on kielletty. (mitä epämääräisempi kysymys, sitä epämääräisempi vastaus)
Joo, tälle keskustelupalstalle voisi tehdä sellaisen yleisen käyttäytymiskoodin, jossa kiellettäisiin herjaamasta muita keskustelijoita. Välillä on ollut jopa huvittavaa huomata, kuinka suuria tunteita valokuvaus voi herättää joidenkin jäsenten keskuudessa.

Toivottavasti me kaikki osaisimme keskustella valokuvauksesta aina asiallisesti!
Okram63
Viestit: 33
Liittynyt: Maalis 16, 2005 15 : 13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Okram63 »

Tuomo kirjoitti:
Joo, tälle keskustelupalstalle voisi tehdä sellaisen yleisen käyttäytymiskoodin, jossa kiellettäisiin herjaamasta muita keskustelijoita.
Se lukee tämän foorumin säännöissä jo. Lisäksi tällaisilla foorumeilla noudatetaan Suomen lakeja, joten toisten herjaaminen on siten jo kielletty.
MillaMagia
Viestit: 82
Liittynyt: Syys 05, 2005 16 : 30
Paikkakunta: Helsinki

Re: **Uusille keskustelijoille!***

Viesti Kirjoittaja MillaMagia »

MattiH kirjoitti:2)
Foorumin aiempia viestejä voi nopeasti selailla. Hakuakin kannattaa kokeilla vaikka useampaankin kertaan.
Mulla ei muuten haku löydä ainuttakaan viestiä. Olen käyttänyt aika vähän, mutta ainakin nyt muistan, että sanoilla ef-500, ef 500 ja 500 ef ei löytynyt tuloksia, vaikka viestien seassa noita kaikkia onkin.
bluetooth
Viestit: 47
Liittynyt: Maalis 11, 2005 13 : 20

Re: **Uusille keskustelijoille!***

Viesti Kirjoittaja bluetooth »

MillaMagia kirjoitti:Mulla ei muuten haku löydä ainuttakaan viestiä. Olen käyttänyt aika vähän, mutta ainakin nyt muistan, että sanoilla ef-500, ef 500 ja 500 ef ei löytynyt tuloksia, vaikka viestien seassa noita kaikkia onkin.
Oli oitis pakko kokeilla. Kokeilin hakusanana "ef-500" ja löytyi 169 osumaa. Kirjoitathan hakusanan varmasti oikeaan kenttään?
MillaMagia
Viestit: 82
Liittynyt: Syys 05, 2005 16 : 30
Paikkakunta: Helsinki

Re: **Uusille keskustelijoille!***

Viesti Kirjoittaja MillaMagia »

bluetooth kirjoitti:
MillaMagia kirjoitti:Mulla ei muuten haku löydä ainuttakaan viestiä. Olen käyttänyt aika vähän, mutta ainakin nyt muistan, että sanoilla ef-500, ef 500 ja 500 ef ei löytynyt tuloksia, vaikka viestien seassa noita kaikkia onkin.
Oli oitis pakko kokeilla. Kokeilin hakusanana "ef-500" ja löytyi 169 osumaa. Kirjoitathan hakusanan varmasti oikeaan kenttään?
Oli pakko kokeilla itsekin ja nyt löyty. Olen paljon käyttänyt muilla ulkoasultaan samankaltaisilla foorumeilla hakua ja uskoisin, että olen täälläkin kirjoittanut hakusanan oikeaan kenttään. Silti laittoi itsenikin miettimään, että olenko vahingossa kirjoittanut sanan siihen kirjoittaja-kenttään. Voi olla, että olen.
antti_r
Viestit: 15
Liittynyt: Maalis 26, 2006 23 : 08

Re: **Uusille keskustelijoille!***

Viesti Kirjoittaja antti_r »

MillaMagia kirjoitti:
bluetooth kirjoitti:
MillaMagia kirjoitti:Mulla ei muuten haku löydä ainuttakaan viestiä. Olen käyttänyt aika vähän, mutta ainakin nyt muistan, että sanoilla ef-500, ef 500 ja 500 ef ei löytynyt tuloksia, vaikka viestien seassa noita kaikkia onkin.
Oli oitis pakko kokeilla. Kokeilin hakusanana "ef-500" ja löytyi 169 osumaa. Kirjoitathan hakusanan varmasti oikeaan kenttään?
Oli pakko kokeilla itsekin ja nyt löyty. Olen paljon käyttänyt muilla ulkoasultaan samankaltaisilla foorumeilla hakua ja uskoisin, että olen täälläkin kirjoittanut hakusanan oikeaan kenttään. Silti laittoi itsenikin miettimään, että olenko vahingossa kirjoittanut sanan siihen kirjoittaja-kenttään. Voi olla, että olen.
Olithan varmasti kirjautuneena foorumille ? Ainoastaan myyntipalsta on haussa mukana vieraille.
Vastaa Viestiin