Hyvä esimerkki. Itse kaipaan kehityksen sijaan edistystä. Oli tosiaan aika, jolloin sähköautot olivat polttomoottoriautoja yleisempiä. Maan asema tähtensä parissa oli myös selvää jo paljon aiemmin, kuin mitä yksi kirkko asiasta virallisesti väitti. Kuussakäynti tuskin on kovin merkittävä tekninen läpimurto, päinvastoin näyttö siitä mitä voi tehdä alkeellisilla edellytyksillä: näennäistä pullistelua. Toki kivien saanti tutkittavaksi oli mukava tieteellinen juttu, mutta eipä siihen ihmistä olisi tarvittu. Marsin tutkimiseenkin tulee paljon takapakkia, jos aletaan keskittyä ihmisen sinneviemiseen.Wili kirjoitti:Kehitys kuitenkin kehittyy. Kuka uskoi (vieläkään) täyssähköautojen tuloon pääasialliseksi ajoneuvoluokaksi 5-10 vuotta sitten? Eihän niitä nytkään ole vielä kuin n. 600 Suomen liikenteessä. Kuitenkin tavoite on pistää valtaosa polttomoottoriautoista sulatuspataan ja päästä pääosin sähköliikenteeseen jo 10-15 vuoden kuluessa. Sekin edellyttää tiikerinloikkaa mm. akku- tai kondensaattorien teknologiassa. Käyty on kuussakin eikä aurinko enää pyöri maan ympäri.
On myös totta, ettei kameravalmistajien ole kannattanut uhrata kehitystyötä sellaiseen, joka söisi järjestelmäkameroiden suosiota ja myyntiä tai niihin tarvittavan lisäsälän tarvetta!
Mitä kameroihin tule, sait jo hyvän vinkin: liimaa. Pikaliima nopein.