Epätoivo

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
puuhapete
Viestit: 3591
Liittynyt: Tammi 27, 2005 8 : 24

Epätoivo

Viesti Kirjoittaja puuhapete »

Mietin hetken että julkaisenko vai en, mutta julkaisempa nyt kuitenkin.

jannen kommentista (Lumisateessa-ketju) nousi ajatuksia tästä junan ja ihmisen kohtaamisesta ja aiheesta syntyi päässä tämänkaltainen visio.

Kaikenlaisia ajatuksia piti käydä läpi tätä tehdessä kun kuvassa on vielä oma lapsi. Herättääkö muissa ajatuksia?

Edit: Teknisesti tää vois olla parempikin, mutta tärkeintä tässä oli itselleni kuvan sanoma, ei niinkään Photoshop taidonnäyte.

Kuva
Viimeksi muokannut puuhapete, Joulu 17, 2016 9 : 41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
*Valokuvaeversti Suur-Sawon valokuvamarsalkka Spegen armollisella ylennyksellä*

www.hvahamaa.com
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
©pjm
Viestit: 6000
Liittynyt: Huhti 30, 2015 10 : 08

Viesti Kirjoittaja ©pjm »

Tää on tietyssä mielessä paha.

Meillä flikka, nyt 20v.
Monesti aikoinaan oon oottanu flikkaa kotiin eli eteisen pikkuvalo on palanut kun oon yöllä herännyt, valo on merkki siitä että flikka ei oo vielä tullut kotiin.

Arvaa onko ajatusrattaat valitettavasti raksuttaneet vaikka mitä.
Onneks et julkassut tätä silloin.

Mut älä poista, elämään nää monesti liittyy vaikkei peloilla ole mitään järkeviä eikä todellisia perusteita. Noon vaan vanhenemiseen liittyviä perusharhoja. ;)
Greystone
Viestit: 32
Liittynyt: Huhti 08, 2008 18 : 40

Viesti Kirjoittaja Greystone »

Olen samaa mieltä siitä että tämä on todella puhutteleva kuva. Itsekin teinitytön isänä on helppo ymmärtää niitä ajatuksia mitä tällainen kuva saa aikaan.
Älä vaan poista tätä. Se on hieno.
moonshine
Viestit: 1312
Liittynyt: Heinä 27, 2010 21 : 08

Re: Epätoivo

Viesti Kirjoittaja moonshine »

puuhapete kirjoitti: Edit: Teknisesti tää vois olla parempikin, mutta tärkeintä tässä oli itselleni kuvan sanoma, ei niinkään Photoshop taidonnäyte.
Nyt ollaan mielenkiintoisen kuvan/komposiitiin ytimessä. Tässä on puhutteleva ja rohkea tarina-aihio.

Kun yhteiskunnallinen ilmapiiri on mitä on, hyvä että näitäkin ajatuksia uskalletaan tuoda esiin hyssyttelyn sijasta, jopa oma tytär 'mannekiininina'.
Vastaa Viestiin