Photoshop kysymys

Kuvankäsittelyä, mitä vain
Tapanie
Viestit: 256
Liittynyt: Helmi 09, 2004 18 : 01
Paikkakunta: Vaasa

Photoshop kysymys

Viesti Kirjoittaja Tapanie »

Minulla on cs5 täysversio koneella, ja siihen cs6 päivitys. 2 koneella
Jos nyt poistan cs 5 aktivoinnin ja sen jälkeen cs5 koneelta
toimiiko cs6 sen jälkeen normaalisti.
Jos toimii niin voiko cs5 täysversion asentaa jollekkin uudelle koneelle
max 2 koneeseen.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Pan
Viestit: 1456
Liittynyt: Elo 23, 2004 17 : 13

Viesti Kirjoittaja Pan »

Hieman epäilen, että CS6 päivityksen asennus vaikuttaa CS5:n aktivointiin eli CS5:si on merkattu upradetuksi Adoben tietokannoissa. CS5 saattaa silti toimia CS6:n upgraden aktivointiin pohjautuen.

Ainoa tapa on kloonata järjestelmäsi ja kokeilla. Mutta estä kaikki muut toiminnot (sähköpostit ym.). Ja surkeimmassa tapauksessa palautat se originaalin järjestelmän. Mutta myös CS5:n asentaminen ja aktivointi muihin koneisiin ei ehkä juuri Adoben tietokantojen takia onnistu.

Toki voit kysellä asiaa Adobe tuesta, chatti lontooksi on auki yötä päivää.

Äläkä missään tapauksessa kadota sitä CS5:n lisenssikoodia. Jos haluat joskus siirtää sen uuteen koneeseen tarvitset asennuksessa sekä CS5;n että CS6:n lisenssikoodit. Mutta vain CS6:n asennusmedian.
-Jani-
Viestit: 183
Liittynyt: Joulu 10, 2008 19 : 41
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Jani- »

Itse jouduin tässä asenteleen CS5 + upg CS6 photarin sekä Lightroomit uusiksi. Lisenssin määrien kanssa tuli ongelmaa koska asennus oli tehty vanhaan koneeseen jonka olin formatoinut ja laittanut kiertoon. Adoben chat tuen kautta homma hoitui noin 15 minuutissa ja lisenssi oli taas oikealla koneella. Eli adoben palvelun kun on rekisteröinyt löytyvät nuo lisennsi avaimet sieltä kätevästi, edellyttäen että olet ne aikoinaan sinne takonut tai sitä kautta tilannut.
Vastaa Viestiin