Uusi systeemi haussa. Vinkkejä kaivataan.

Canon EOS R, 1D, 5D, Nikon Z7/Z6,D500/D5/D7200/D750/D810/Df/D610, Fuji S2/S3 Pro/XT-n, Olympus Pen-F, M10, M5, Pentax K D ja ist D-sarja, Sony A7/A9 jne.
OlyT 75
Viestit: 255
Liittynyt: Tammi 30, 2015 20 : 43

Viesti Kirjoittaja OlyT 75 »

Olen antanut jotenkin pään sisään muodostua ajatuksen, että seuraava ja oletettavasti viimenen järjestelmä olisi Nikon Df2 (järkkäreiden kuolema on joka tapauksessa jossain vaiheessa edessä). Jos siinä vaiheessa löytyy rahaa touhuun.

Tai sitten kuvaaminen saa jäädä vaikka kokonaan. Sekin on varteenotettava ja edullinen vaihtoehto. Kukaanhan ei siihen pakota ja omaksi iloksi tämän touhun pitäisikin olla.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
aikaarska
Viestit: 11970
Liittynyt: Joulu 06, 2004 6 : 41

Viesti Kirjoittaja aikaarska »

OlyT 75 kirjoitti:Olen antanut jotenkin pään sisään muodostua ajatuksen, että seuraava ja oletettavasti viimenen järjestelmä olisi Nikon Df2 (järkkäreiden kuolema on joka tapauksessa jossain vaiheessa edessä). Jos siinä vaiheessa löytyy rahaa touhuun.

Tai sitten kuvaaminen saa jäädä vaikka kokonaan. Sekin on varteenotettava ja edullinen vaihtoehto. Kukaanhan ei siihen pakota ja omaksi iloksi tämän touhun pitäisikin olla.
Niinpä. Yksi ihan mukava vaihtoehto leppoisaan kuvaamisen omaksi ja lähipiirin iloksi voisi olla joku peilitön järjestelmä. Fuji, Olympus, Sony - kaikki hyviä kameroita nykyisin. Eikä tarvitse kantaa painavaa kameralaukku mukana.

'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
OlyT 75
Viestit: 255
Liittynyt: Tammi 30, 2015 20 : 43

Viesti Kirjoittaja OlyT 75 »

aikaarska kirjoitti:
OlyT 75 kirjoitti:Olen antanut jotenkin pään sisään muodostua ajatuksen, että seuraava ja oletettavasti viimenen järjestelmä olisi Nikon Df2 (järkkäreiden kuolema on joka tapauksessa jossain vaiheessa edessä). Jos siinä vaiheessa löytyy rahaa touhuun.

Tai sitten kuvaaminen saa jäädä vaikka kokonaan. Sekin on varteenotettava ja edullinen vaihtoehto. Kukaanhan ei siihen pakota ja omaksi iloksi tämän touhun pitäisikin olla.
Niinpä. Yksi ihan mukava vaihtoehto leppoisaan kuvaamisen omaksi ja lähipiirin iloksi voisi olla joku peilitön järjestelmä. Fuji, Olympus, Sony - kaikki hyviä kameroita nykyisin. Eikä tarvitse kantaa painavaa kameralaukku mukana.
Itseasiassa tällä hetkellä on käytössä jo OM-D. Tarkoitin järjestelmillä (tietyllä aikavälillä) kaikkea sitä mikä on mobiililituskoiden ja ammattikameroiden välissä. Peilistä tai kennokoosta riippumatta. Luonnollista käyttäjäkuntaa jää vain liian vähän sukupolvien lakoontuessa.
-Jani-
Viestit: 183
Liittynyt: Joulu 10, 2008 19 : 41
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Jani- »

Jos itse lähtisin nollasta ilman minkään vanhan järjestelmän paineita, olisi Fuji aika vahvoilla. Järkevän kokoinen kenno, mukavan kokoinen kamera, laadukkaat lasit ja toimiva järjestelmä.
Vastaa Viestiin