Mikä perus digipokkari 2016?

Voit vapaasti kysyä jopa vähän tyhmiäkin.
Vastaa Viestiin
raapas
Viestit: 65
Liittynyt: Helmi 06, 2011 23 : 08
Paikkakunta: Joensuu

Pieni ja mukava

Viesti Kirjoittaja raapas »

Hankin yleiskäyttöön (työpaikalle) Olympus tg-4, joka menee tuon sinun budjetin yli (kuten meni minunkin) mutta ei ole tarvinnut katua. Monipuolisuus, riittävän hyvä kuvanlaatu ja ennenkaikkea huolettomuus vesitiiviyden ja pudotuskestävyyden osalta on osa hyvää reissukameraa. Videon laatu ei suurta hurrausta nyt valitettavasti saa, mutta riittävää laatua minulle , johtuen videon käytön pienestä määrästä.....
Yksi sopii yhdelle, toinen toiselle. Luota omaan arvioon.
raapas
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
morfy
Viestit: 7
Liittynyt: Heinä 30, 2006 23 : 51
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja morfy »

SuperDrive kirjoitti:Hyvä valinta, selvästi parempi kuin 610. Jos tarvitset tuolle laukkua, niin Lowepro Dashpoint 10 on hyvä. Sen voi laitta esimerkiksi vyölle tai laukun hihnaan.
Ok, pitää tsekata jos tulee vastaan, joku tuolle tarvitsee hommata.

Pika räpsyttelet testi mielessä tehty tuolla kameralla:
- video hämärässä/huonossa valossa -> unohda
- kun tarpeeksi valoa niin HD 60fps hienoa videota
- auto asetuksella kuvat ihan jees, mutta itse tykkäsin enemmän P-ohjelma ja vivid colors niin monitorilta/telkussa näyttää kuvat suoraan hyviltä
morfy
Viestit: 7
Liittynyt: Heinä 30, 2006 23 : 51
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja morfy »

Lowepro dashpoint 10 oli liian pieni tuolle 710:lle (kamera on liian pitkä kyseiseen laukkuun) joten otin dashpoint 20 mallin (tässä mallissa jää aika lailla tyhjää tilaa sitten "paksuus" suunnassa.
SuperDrive
Viestit: 1463
Liittynyt: Tammi 13, 2011 0 : 00

Viesti Kirjoittaja SuperDrive »

morfy kirjoitti:Lowepro dashpoint 10 oli liian pieni tuolle 710:lle (kamera on liian pitkä kyseiseen laukkuun) joten otin dashpoint 20 mallin (tässä mallissa jää aika lailla tyhjää tilaa sitten "paksuus" suunnassa.
Speksien mukaan ei olisi liian pitkä. Kamera on 112,7 mm ja laukku 118 mm. Dashpoint 20 on tosiaan reilu. Minulla se on EOS M:lle.
Vastaa Viestiin