Perinteistä yo-kuvaa

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
kapa21
Viestit: 582
Liittynyt: Tammi 25, 2012 13 : 17

Perinteistä yo-kuvaa

Viesti Kirjoittaja kapa21 »

1.
Kuva

2.

Kuva
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
hassel
Viestit: 3703
Liittynyt: Tammi 18, 2013 21 : 24

Viesti Kirjoittaja hassel »

Ekassa "Bond" kuvassa olisi aavistus valojen säätöä.
Tokassa kiva ilme ja poikkeava asento, oikeastaan pidän tästä vikasta.
Jäin oikeastaan odottamaan vielä sitä kolmatta kuvaa, joka olisi näiden välimuoto.
kapa21
Viestit: 582
Liittynyt: Tammi 25, 2012 13 : 17

Viesti Kirjoittaja kapa21 »

Kiitos. Mihin suuntaan säätelisit noita kuvia? Vai tarkoititko jo kuvausvaiheen säätämistä?
nomad
Viestit: 20313
Liittynyt: Huhti 26, 2007 16 : 22

Viesti Kirjoittaja nomad »

kapa21 kirjoitti:Kiitos. Mihin suuntaan säätelisit noita kuvia? Vai tarkoititko jo kuvausvaiheen säätämistä?
Mielestäni toinen kuva on onnistuneempi säädöltään. Ihon väri on parempi ja kun kontrastia on enemmän niin puku näyttää ryhdikkäämmältä.
TiRy
Viestit: 1511
Liittynyt: Loka 16, 2012 18 : 06

Viesti Kirjoittaja TiRy »

kapa21 kirjoitti:Kiitos. Mihin suuntaan säätelisit noita kuvia? Vai tarkoititko jo kuvausvaiheen säätämistä?
Epäilen, että hassel tarkoitti tuon ykkösen huippuvaloja. Ainakin itse kiinnitin huomiota siihen, että lakki ja toinen poskipää meinaa inasen palaa jo puhki. Kontrastittomuus on vissiin tarkoitettua, tätä nykypäivän tyyliä.

Molemmissa kuvissa on kyllä läsnäolon tuntua! Hyvin ohjattu mallia ja/tai kuvattava osaa vain olla luonteva kameran edessä. Valaistus on kyllä mun makuun hienoa (tämä osa-alue ei kuulu vahvuuksiini). Vain tausta minua vähän härnää, en tykkää tuosta rypylästä. Tämäkin toki mielipidekysymys!

Summa summarum: Hienoa työtä! Kuvattava nyt varmasti on tyytyväinen, mutta niin voi kyllä kuvaajakin olla.
Sakke_K
Viestit: 7548
Liittynyt: Heinä 21, 2005 18 : 00

Viesti Kirjoittaja Sakke_K »

Ykköskuvassa joku kyllä vähän häiritsevää säätöä, yo- lakin nauha ja lippa ovat täysin mustia ja nyt ne ovat aika valjuja tässä kuvassa. Mustaa löytyy vain hihansuusta... ihan kuin yläosa ja alaosa tätä kuvaa olisi vähän eri paria??

Aika paljon on "näkemyseroja" kuvien välillä kun katsoo takin ja paidan värejä vaikkapa.
--------
Aves!
Vastaa Viestiin