Photoshopin maksaminen

Kuvankäsittelyä, mitä vain
paho
Viestit: 179
Liittynyt: Joulu 21, 2011 16 : 26

Photoshopin maksaminen

Viesti Kirjoittaja paho »

Mulla on ollu kuukauden tämä kuukausimaksullinen versio mutta en älyä millään miten maksetaan seuraava erä. Ei selviä mistään. Lukee vain "seuraava laskutuspäivä 19 toukokuuta" Maksu Paypalin kautta
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
ISSPES
Viestit: 222
Liittynyt: Tammi 28, 2008 18 : 32

Viesti Kirjoittaja ISSPES »

Mulla veloittaa ainakin automaattisesti kerran kuussa, sähköpostiin tulee aina ilmoitus suorituksesta. En kyllä muista meneekö Visan vai Paypalin kautta.
kapama-7
Viestit: 4538
Liittynyt: Marras 12, 2004 19 : 48

Viesti Kirjoittaja kapama-7 »

Olen antanut luottokorttini tiedot, ja maksu hoituu automaattisesti kerran kuussa. Tieto maksusta tulee s-postiin, kuten edellinenkin kertoi.

Kapa
Pan
Viestit: 1456
Liittynyt: Elo 23, 2004 17 : 13

Viesti Kirjoittaja Pan »

Lienet jo saanutkin Adobelta laskun tms. Käsittääkseni Paypal ei salli myyjien velkoa suoraan Paypal tiliäsi. Mutta en ole varma. Jos se onnistuu, niin Paypal ottaa katteen luottokortiltasi. Mutta silloin luottokortti pitää olla lisätty Paypal-tilille.
R.K
Viestit: 237
Liittynyt: Joulu 05, 2010 14 : 42
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja R.K »

kapama-7 kirjoitti:Olen antanut luottokorttini tiedot, ja maksu hoituu automaattisesti kerran kuussa. Tieto maksusta tulee s-postiin, kuten edellinenkin kertoi.

Kapa
Näin minullakin maksu hoituu.
zails
Viestit: 25
Liittynyt: Helmi 25, 2011 14 : 11
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja zails »

Pan kirjoitti:Lienet jo saanutkin Adobelta laskun tms. Käsittääkseni Paypal ei salli myyjien velkoa suoraan Paypal tiliäsi. Mutta en ole varma. Jos se onnistuu, niin Paypal ottaa katteen luottokortiltasi. Mutta silloin luottokortti pitää olla lisätty Paypal-tilille.
Paypal veloittaa korttia sopimuksen mukaan kerran kuussa. Eikä tarvitse olla luottokortti.
Käyttääkö joku oikeasti paypalia niin että siirtää sinne rahaa?
Pan
Viestit: 1456
Liittynyt: Elo 23, 2004 17 : 13

Viesti Kirjoittaja Pan »

zails kirjoitti:Käyttääkö joku oikeasti paypalia niin että siirtää sinne rahaa?
Se raha voi tulla tilille myös myynneistä. Silloin ei tarvitse maksaa provikoita kotiutuksista. Edellyttäen ettei ole eläminen kiinni niistä myynnin tuloista.

*edit* typot
Vastaa Viestiin