Amoral, Omnium Gatherum, Wolfheart @ Lutakko 13.4.2016

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
jukei
Viestit: 100
Liittynyt: Huhti 06, 2009 23 : 23

Amoral, Omnium Gatherum, Wolfheart @ Lutakko 13.4.2016

Viesti Kirjoittaja jukei »

Keikkakuvauksesta pieni tauko pidetty, kuvausvuosi siis vihdoin aloitettu!

Pienen pakkasen siivittämä Jyväskylä tarjosi kolme upeaa keikkaa, kamera vaati tauon jälkeen pientä totuttelua (hän minuun ja minä häneen). Kuitenkin (omasta mielestä) muutama upea otos saatu tallennettua kortille. Valitettavasti Amoralin riveistä Idolsmies Ari Koivunen oli sivussa ja tilalla oli ?, en muista, meni ohi, onko foorumilaisilla nimeä tiedossa?

Eli, taas kaipaisin kommenttia, katseita ja huomiota. Oliko joku foorumilainen samaisella keikalla? Muutama isompi kamera ainakin eturivissä ajoittain heilui.

https://www.flickr.com/photos/jsuihk/al ... 4470386412

Ja lisäksi myös pari persoonallista feivorittiä:

Kuva
Omnium Gatherum by Jukka Suihkonen, on Flickr

Kuva
Omnium Gatherum by Jukka Suihkonen, on Flickr

Kuva
Wolfheart // Tuomas Saukkonen by Jukka Suihkonen, on Flickr

Kyllä, tästä viimeisestä itse tykkään aivan helvetisti.

Voiko Saukkosesta saada huonoja kuvia?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
XTC Riders
Viestit: 352
Liittynyt: Elo 25, 2011 11 : 59
Viesti:

Viesti Kirjoittaja XTC Riders »

Ihan hyvännäköistä settiä, mutta turhan paljon kuvia ja peräkkäisiä samanlaisia kuvia. Eli noi käytännön tuplat poistaisin galleriasta, koska niistä samanlaisista ei tule mitään lisäarvoa katsojalle...

Sanoisin 5-15 kuvaa per bändi riittää ihan hyvin. Eri kuvakulmia ja polttovälejä sopivasti vain...

Kaikista bändin jäsenistäkään ei tarvi väkisin saada kuvaa galleriaan. Esim mun mielestä toi OG kulminoituu pääosin Vanhalan ja Pelkosen ympärille joten kun niistä on hyvät kuvat niin homma toimii :).

Esim tämä rumpalikuva vois jäädä pois. Siinä ei ole oikein mitään toimintaa ja naamakin leikkautuu osin pois tuon pellin toimesta..
https://www.flickr.com/photos/jsuihk/24 ... 470386412/

Kävin muuten eilen kuvaas kans OG:n Virgin Oilissa ja nyt voit sit mennä haukkumaan mun kuvat faceen :)
jukei
Viestit: 100
Liittynyt: Huhti 06, 2009 23 : 23

Viesti Kirjoittaja jukei »

XTC Riders kirjoitti:Ihan hyvännäköistä settiä, mutta turhan paljon kuvia ja peräkkäisiä samanlaisia kuvia. Eli noi käytännön tuplat poistaisin galleriasta, koska niistä samanlaisista ei tule mitään lisäarvoa katsojalle...
...Kävin muuten eilen kuvaas kans OG:n Virgin Oilissa ja nyt voit sit mennä haukkumaan mun kuvat faceen :)
Vihdoin sitä ehtii vastailemaankin! Ensinnäkin, kiitoksia kommentista, arvostan.

Toiseksi, oot jo flickrissä seurannassa, joten faceen on turha mennä haukkumaan ;)

Itselleni on usein erittäin hankalaa valita juuri niitä hyviä otoksia, moni pistää silmään hyvällä tavalla ja näistä sen kultakimpaleen ottaminen tuottaa hikisiä kämmeniä ja unettomia öitä. Täten kaiken ahdistuksen poistamiseksi laitetaan useampi saman mallinen .jpg näytille, osa tykkää äidistä, toinen tyttärestä.

En missään nimessä kiellä tuota 5-15 kuvaa/bändi, määränä hyvä ja kiinnostuskin pysyisi. Kuvia olen myös laitellut bändeille pyynnöstä ajoittain, ovat sitten joskus käyttäneet jos ovat tykänneet, varmaan tämänkin vuoksi pidän ajoittain useampaa kuvaa näytillä.

Mutta summa summarum, OG oli kova (taas kerran) kuten myös Wolfheart (suuri suositukseni jos BTD ja Saukkosen muut humppabändit ovat iskeneet aikaisemmin). Vanha sotaratsu 5d2 alkaa olla keikkakuvauksessa kyllä auttamatta jäljessä, fokuksen saaminen tuottaa harmaita hiuksia usein, pitänee käydä metsästämään uudempaa..

Näkyillään keikoilla ja otetaan olut tälle jos tilaisuus sen suopi!
XTC Riders
Viestit: 352
Liittynyt: Elo 25, 2011 11 : 59
Viesti:

Viesti Kirjoittaja XTC Riders »

jukei kirjoitti: Vanha sotaratsu 5d2 alkaa olla keikkakuvauksessa kyllä auttamatta jäljessä, fokuksen saaminen tuottaa harmaita hiuksia usein, pitänee käydä metsästämään uudempaa..

Näkyillään keikoilla ja otetaan olut tälle jos tilaisuus sen suopi!
Mä vedän täl hetkellä 2x6D:llä ja hikeä pukkaa myös ihan riittävästi varsinkin kun laajispäässä käytössä 14 manu samyang ja 24 & 35 milliset sigmat :). Isot ja nopeet kortit sisään ja sitä sarjatulta vain niin kyllä siellä aina joku napsuu kohdalleen :D.

Keikoilla nähdään! Eilen tuli oltua Tavastialla Udon kimpussa, tupa ja pit täynnä.
Vastaa Viestiin