Voin itse aloittaa.

Kiitos kommentista! Itseasiassa väljemmin se on sommiteltukin. Tuon kuvan siirsin kameran wifillä puhelimeen ja sieltä instagrammiin :D Sieltä tuo neliörajaus ja nuo ah.. ihanat säädöt. hästäg filter!Kryptos kirjoitti:TiRy:n kuvassa nättiä perinnemaisemaa ja auringonlaskun tunnelmaa. Alaosaltaan hyvin sommiteltu, mutta olisiko toiminut vielä paremmin jos yläosassa olisi ollut hieman lisää tilaa, niin että puun latvakin olisi piirtynyt siluettina taivasta vasten.
Kyl. Mä olisin taas ehkä halunnu skidisti oikealle puolelle taloa näkyviin. En kyl tiiä miten se olis mahdollista, mut kivahan täältä on huudella.Kryptos kirjoitti:Pyykkipoikakuva on pahuksen kiinnostava, mutta tykkäisin että se toimisi hienosti myös neliörajauksena niin, että talosta jäisi näkyviin vasemmalta vain kaksi seinälautaa.
Kiitos hyvistä kommenteista. Ei ollu vaihto-optiikkaa mukana, mut näin jälkeenpäin ajateltuna ois voinu yrittää hakee vielä jotain uutta kuvakulmaa.nsamppa kirjoitti:Kyl. Mä olisin taas ehkä halunnu skidisti oikealle puolelle taloa näkyviin. En kyl tiiä miten se olis mahdollista, mut kivahan täältä on huudella.Kryptos kirjoitti:Pyykkipoikakuva on pahuksen kiinnostava, mutta tykkäisin että se toimisi hienosti myös neliörajauksena niin, että talosta jäisi näkyviin vasemmalta vain kaksi seinälautaa.