Otsalamppu

Voit vapaasti kysyä jopa vähän tyhmiäkin.
JukkaP.
Viestit: 268
Liittynyt: Elo 11, 2003 13 : 07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JukkaP. »

Whig kirjoitti:
laonovi kirjoitti:Tämä ketju meni sitten pilalle, kun hiekkalaatikolla lapset kehuvat omia lelujaan. Marginaalisia erot ovat kuitenkin. Toki saa olla ylpeä omista "kaluistaan", mutta ei niin vakavasti tarvitse ottaa.
Totta. Kaikki tuntuu nykyään menevän "hifismiksi" ja kauhea väittely asioista joilla ei ole kovinkaan suurta merkitystä jos lainkaan :-(
Jos viittaat kirjoitukseeni, niin tarkoituksena oli auttaa valinnan jälkeen kirjoittajaa. Totta on, etten huomannut valinnan jo tapahtuneen, kun eka kirjoituksen tein. Hifistelystä ei ole kyse vaan tiedosta ja kokemuksesta. Minulle ratkaisuilla on iso merkitys, koska liikun paljon eri olosuhteissa ja keilan laajuus, valoteho (oikeammin valovirta), kestävyys, akunkesto ja ennenkaikkea tuntuma päässä ratkaisevat. Monilla on käsityksiä eri merkeistä, mutta kirjoituksesta monesti paljastuu, ettei laitetta ole oikeasti testattu. Voin sanoa, että monet ovat törkeän isoja ja painavia mötisköjä ja silti valoteholtaan ja keilan laajuudelta onnettomia. Minusta pääasia on, että ostaja tuli tyytyväiseksi ja hän varmaan tietää mitä halusi ja nyt sitten käyttäjänä voi arvioida pidemmässä käytössä niitä parhaita käyttötapoja. Niin, miksi kirjoitinkaan tänne vuosien hiljaiselon jälkeen....kuumalle levylle ei pitäisi kättä kahta kertaa laittaa - saatikka kolmatta.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
laonovi
Viestit: 324
Liittynyt: Huhti 02, 2008 22 : 39

Viesti Kirjoittaja laonovi »

JukkaP ymmärrän pointin. Ehkä vähemmälle huomiolle on jäänyt akkukesto eli jos akku on takaraivossa pipon alla, niin pysyy lämpimänä eikä pakkanen haittaa. Hienoa, että tästäkin aiheesta syntyy keskustelua eikä vaan koskikaroista :)

EDIT Monen mielestä koko säie on turha, mutta on se vaan helpompaa pimeässä liikkua, kun jää kädet vapaaksi. Ihan vaikka oman turvallisuuden takia kun harjuilla ja Tuntsan erämaassa liikkuu.
Kryptos
Viestit: 3920
Liittynyt: Huhti 09, 2014 10 : 10
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kryptos »

Ei säie ole turha. Täällä kyllä jauhetaan suoraan sanottuna paskaakin silloin tällöin, ja tämä on sentään asiakeskeinen ketju. Hyvä kuulla kokemuksia erilaisista valoratkaisuista ihmisiltä, jotka vielä harrastavat valokuvaustakin.

Mitä tuosta, jos jotkut käsittelevät asiaa teknisemmin. Jotkut puolestaan varmasti arvostavat sitä. Erilaiset näkökulmat lienevät se, mitä tällaisissa ketjuissa kaivataan. Hyvä, kun niitä on tullut. Täältä on saanut jo monta hyvää vaihtoehtoa.
Sapere aude.
---
flickr
Whig
Viestit: 828
Liittynyt: Elo 15, 2003 9 : 00

Viesti Kirjoittaja Whig »

Brunberg kirjoitti:Ei kai tämä mitään pilalle mennyt, ei kannata ottaa niin vakavasti kuten itse sanoit.
Välinekeskustelu pitää aina ottaa vakavasti ;-D
Huuto.net <- Objektiiveja yms. Canoniin yms.
Flickr
Instagram
laonovi
Viestit: 324
Liittynyt: Huhti 02, 2008 22 : 39

Viesti Kirjoittaja laonovi »

Whig kirjoitti:
Brunberg kirjoitti:Ei kai tämä mitään pilalle mennyt, ei kannata ottaa niin vakavasti kuten itse sanoit.
Välinekeskustelu pitää aina ottaa vakavasti ;-D
Hiekkalaatikolta kuultua: "Mulla on kalliimpi ku sulla!"
Brunberg
Viestit: 675
Liittynyt: Touko 17, 2005 9 : 48

Viesti Kirjoittaja Brunberg »

Ei ollu kun halvempi.
Whig
Viestit: 828
Liittynyt: Elo 15, 2003 9 : 00

Viesti Kirjoittaja Whig »

laonovi kirjoitti:Hiekkalaatikolta kuultua: "Mulla on kalliimpi ku sulla!"
Eikös se mennyt niin, että pitää olla kalliimpi, kuin naapurilla ja sitten kehua kuinka halvalla sai =)
Huuto.net <- Objektiiveja yms. Canoniin yms.
Flickr
Instagram
Vastaa Viestiin