Sk8

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
mremonen
Viestit: 9240
Liittynyt: Joulu 10, 2003 15 : 43
Paikkakunta: itähelsinki
Viesti:

Sk8

Viesti Kirjoittaja mremonen »

Tuli käytyä Suvilahden skeittiparkissa kuvailemassa. Suosittelen lämpimästi, kokemus oli varsin mielenkiintoinen. Muutenkin pitäisi enemmän pyrkiä ulos omalta mukavuusalueeltaan ja kukkakuvista.

Taustat sitten tuttuun tapaan blogissa.

Kuva

Kuva
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Rockford
Viestit: 7275
Liittynyt: Loka 05, 2004 10 : 06
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rockford »

Mulle toimi parhaiten noi blogin loppupään kuvakollaasin kuvat.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
mremonen
Viestit: 9240
Liittynyt: Joulu 10, 2003 15 : 43
Paikkakunta: itähelsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mremonen »

Rockford kirjoitti:Mulle toimi parhaiten noi blogin loppupään kuvakollaasin kuvat.
Tänks. Hyvä, että joku edes osui. Nuo ekat oli vähän tuollaisia "taiteellisia", kun ei oikein muuta tapahtunut alkuun.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
_dc_
Viestit: 277
Liittynyt: Loka 07, 2007 14 : 00

Viesti Kirjoittaja _dc_ »

Valokuvana kaikki kuvat on kyllä hyviä, mutta skeittikuvina monessa on sommitelma tai tai ajoitus hieman väärin. Skeittikuvissa pitäis pystyä tuomaan esille skeittarin tempun vaativuus, joten hypyissä olisi hyvä näkyä lähtö- ja alastulopaikka ja kuva pitäisi ottaa siitä hetkestä kun temppu on "päällä".

Sisäänheittokuvissa ylemmästä ei voi päätellä mitään obstakkelista mitä skeittaaja vetää, ja alemmassa kuva on otettu liian aikaisin joten ollie tai flippi tms. on vasta nousemassa.
mremonen
Viestit: 9240
Liittynyt: Joulu 10, 2003 15 : 43
Paikkakunta: itähelsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mremonen »

_dc_ kirjoitti:Sisäänheittokuvissa ylemmästä ei voi päätellä mitään obstakkelista mitä skeittaaja vetää, ja alemmassa kuva on otettu liian aikaisin joten ollie tai flippi tms. on vasta nousemassa.
Joo, varmaan näin. Ei noita nähdä missään Trasherin kannessa, mutta ei se oikein ollut tarkoituskaan. Lähinnä olin tuolla pitämässä hauskaa.

Ja toisaalta, onko ne skeittikuvatkaan aina pakko ottaa samalla kaavalla?
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
_dc_
Viestit: 277
Liittynyt: Loka 07, 2007 14 : 00

Viesti Kirjoittaja _dc_ »

mremonen kirjoitti: Joo, varmaan näin. Ei noita nähdä missään Trasherin kannessa, mutta ei se oikein ollut tarkoituskaan. Lähinnä olin tuolla pitämässä hauskaa.

Ja toisaalta, onko ne skeittikuvatkaan aina pakko ottaa samalla kaavalla?
Ei kyllä ole ainakaan minun mielestä, mutta en olekaan aktiiviskeittari :)
Mieluummin kyllä katselen kuviasi kuin perus skatefisukuvia.
Vastaa Viestiin