RAW kuvankäsittely

Voit vapaasti kysyä jopa vähän tyhmiäkin.
Rockford
Viestit: 7275
Liittynyt: Loka 05, 2004 10 : 06
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rockford »

Mulle tuli 27.11. viesti Adobelta, jossa lukee: "Welcome to Lightroom. Get started with Lightroom and the rest of the Creative Cloud Photography plan. We've created simple, guided lessons to quickly get you from your first day with Adobe Photoshop Lightroom to the point where you can easily beautify your photos using all of the apps in the Adobe Creative Cloud Photography plan."

Eli ihan kuin oisin aloittanut trial-tilauksen CC:stä tuona päivänä. Mutta kun en tehnyt tuolloin mitään sellaista. Minkäänlaista CC-tilausta koskaan ei ole ollut, enkä ole LR CC:tä ikinä asentanut trialina, vaan tältä foorumilta käytettynä ostettu LR6, johon olen syöttänyt sarjanumeron mikä levyssä oli. Ja sekin tapahtui jo lokakuun alussa, joten jos ko. viesti jotenkin liittyisi mun LR6-asennukseen ja käyttönottoon sen ois pitänyt tulla monta viikkoa aiemmin.

Kun katson Adobe-tiliäni niin siellä näkyy Creative Cloud Free membership. Nyt sitten kai vain odotellaan viestiä ilmaisajan loppumisesta ja ihmetellään toimiiko LR6 vielä sen jälkeen. Myös Adobe-tilin tietojen katsominen on tehty hankalaksi, salasanaa kysytään yleensä kaksi kertaa peräkkäin ennen kuin mitään saa näkyviin. Ja vaikka rastii pysy kirjautuneena -valinnan ei se auta mitään.

EDIT: Tuli mieleen että voisko tuo liittyä johonkin LR6:n päivitysversioon? En muista tasan milloin LR6.3 tuli, mutta vois olla noihin aikoihin kun sain tuon mailin. Oliko se juuri LR6.3 jonka jälkeen näkyi jossain jotain mainosta Lightroom Mobilesta, joka näkyy esim. jos kattoo LR6:n System Info:a.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Rockford
Viestit: 7275
Liittynyt: Loka 05, 2004 10 : 06
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rockford »

Tänään tuli sitten Adobelta sähköpostia: "Your trial has ended."

Mikä lie loppunut, LR6.3 tuntus toimivan edelleen normaalisti.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
Vastaa Viestiin