Kööpenhamina

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
arz1
Viestit: 19
Liittynyt: Heinä 05, 2008 12 : 11

Kööpenhamina

Viesti Kirjoittaja arz1 »

Pari kuvaa köpiksestä elokuun alusta.


Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
nomad
Viestit: 20313
Liittynyt: Huhti 26, 2007 16 : 22

Viesti Kirjoittaja nomad »

Kaunis kaupunki ja hyvä meininki, siinä suhteessa kuvat ovat onnistuneet oikein onnistuneita. 2 ja 3 kuva ehkä aika turhia, vaikka kyllähän noikin Köpiksessä varmaan on otettu. Retromainen toonaus on harvoin kestävä ratkaisu, mutta sehän tiedetään, että tästä sopii olla montaa mieltä.
arz1
Viestit: 19
Liittynyt: Heinä 05, 2008 12 : 11

Viesti Kirjoittaja arz1 »

3 ehkä vähän turha mutta 2:nen on syystä, kuuluu aika näkyvästi köpiksen kaupunkikuvaan nää fillarit.

Omasta mielestä sopi tunnelmaan tämä käsittely ja on vähän vaihtelua meikäläisen puuduttavaan käsittelytapaan tyyliin, WB, mustat ja valkoset ja se on melkeinpä siinä. Täytyisi kyllä harjoitella jälkikäsittelyä joskus ihan oikeasti :)
mremonen
Viestit: 9181
Liittynyt: Joulu 10, 2003 15 : 43
Paikkakunta: itähelsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mremonen »

Ykkönen ja kakkonen toimii mulle parina. Kolmonen on ihan jees, mutta mulle muut on "turistiräpsyjä". Eli näin se menee: mielipiteet vaihtelee.

Köpis(kin) olisi kyllä taas käymisen arvoinen paikka.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
Kryptos
Viestit: 3920
Liittynyt: Huhti 09, 2014 10 : 10
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kryptos »

Minullekin ykkönen ja kakkonen toimii hyvin parina. Niissä on Kööpenhamina läsnä. Kakkosessa on vielä hauska dissonanssi polkupyöristään tunnetun Kööpenhaminan ja satulan "California" tekstin välillä.

Loput kolme ovat tavanomaisia ja voisivat olla ottetuja mistä tahansa, eivätkä erityisesti liity Kööpenhaminaan.

Retrotyylinen käsittely sinänsä sopii tähän aivan hyvin, mutta ei olisi välttämätön. Siitä ei kuitenkaan kritiikkiä; kuvaajan ilmaisullinen valinta.
Sapere aude.
---
flickr
arz1
Viestit: 19
Liittynyt: Heinä 05, 2008 12 : 11

Viesti Kirjoittaja arz1 »

Täytyisi useamminkin jaksaa postailla tänne kuvia kun saa hyviä pointteja asioihin joita ei itse aina mieti niin tarkkaan.

Esimerkiksi tuo kuvasarjan tarina, nyt kun uudelleen katsoo niin tosiaan kaksi ensimmäistä kertovat Kööpenhaminasta ja loput voisi olla otettu oikeastaan ihan missä vain. Tulipa vaan automaattisesti mietittyä että kun kerran olen kuvat ottanut köpiksestä niin sieltä ne sitten ovat..

Laitan tähän vielä pari kuvaa joista kaksi ensimmäistä kuuluvat mielestäni olennaisesti kaupunkiin ja kolmas vain koska satuin siitä itse pitämään ja harvoin pidän omakuvistani.

Merenneitopatsaasta ei viitsi kuvia postailla kun on mielestäni hankala kuvata sen kuluneisuuden vuoksi ja myös siksi että paikka on tupaten täynnä turisteja.

Kuva

Kuva

Kuva
Vastaa Viestiin