henkilöitä.. taas ;) kohtuu montakin vielä.

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
loratsu
Viestit: 804
Liittynyt: Elo 30, 2010 20 : 20
Viesti:

henkilöitä.. taas ;) kohtuu montakin vielä.

Viesti Kirjoittaja loratsu »

Kuva 1.

Kuva 2.

Kuva 3.

Kuva 4.

Kuva 5.

Kuva muksun hyppykuvia oli hauska tehä! samaa mieltä oli mukula itekkin.

Kuva 7.

Kuva 8.

kaikissa strobo mukana joko hssnä tai "normisti". 2.s kuvassa "aurinko" on 90cm kultanen sontsa ja selkäpuolelle aavistus ammuttu orjana valoa. 4 ja 5 niin myös kaksi valoa. 5kuva oli hauska toteuttaa.
kuvankäsittely pientä, mielikuvitus loppu;) verbaali huono ja kesä jatkuu! toiv tykkäätte, mää ainakin ;) jos ette nii kertokaa ihmees miksi, ehkä opin jotain.. tai sit en..
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
laxative
Viestit: 790
Liittynyt: Syys 20, 2005 20 : 12

Viesti Kirjoittaja laxative »

Sulla on hyvin amerikkalainen potrettikuvaustyyli. Valot ja käsittely ainakin täsmää. :) Siihen suhteutettuna oikein hyviä kuvia; pari kuvaa tuntui vähän menevän puhki, mutta enpä katso näitä nyt kyllä millään kunnollisella sävyntoistolla.

Edit: Tuolla varmasti tykättäisiin: http://www.fredmiranda.com/forum/board/49
jiihaa2
Viestit: 909
Liittynyt: Marras 22, 2011 11 : 25

Viesti Kirjoittaja jiihaa2 »

Hienoa jälkeä.. taas ;)

Valitettavasti objektiivinen arviointi on vaikeaa koska jumiudun tuijottamaan noita kahta ekaa kuvaa. Onnea vaan. Anyways, kommentoidaan nyt jotain muutakin :) siitä ensimmäisestä yrittäisin siivoilla ne oikean käsivarren linssiheijastumat pois, ainakin alempi kiinnittää liikaa huomiota.

Kolmonen on mainio, vielä jos kuva kuvastaa neidin luonnetta niin oikein hyvä. 5. on hauska ja loput hienoja.
Rockford
Viestit: 7275
Liittynyt: Loka 05, 2004 10 : 06
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rockford »

Mainioita kuvia koko sarja, mun suosikit on 3 & 5.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
loratsu
Viestit: 804
Liittynyt: Elo 30, 2010 20 : 20
Viesti:

Viesti Kirjoittaja loratsu »

kiitos paljon kommenteista..
Sulla on hyvin amerikkalainen potrettikuvaustyyli. Valot ja käsittely ainakin täsmää.
kiitos.. ja taidat olla kolmas ketä noin sanonut ja otan sen positiivisena itselleni. aina kun teen kuvaa niin tuikut mukana ja sen hetkinen sää sit määrää millä tavalla kuvan haluan tehdä. kai se sit on jenkkiläästä;) en tiiä. niin aina halunnut tehdä. tyylin on: kohde kunnolla esille. tai jotai. aikalailla kuvan nään päässäni ja sitten yritän toteuttaa, ainoo vaa että tarvis pari tuikkua lisää (ja se taas ei niin halpaa)
Edit: Tuolla varmasti tykättäisiin: http://www.fredmiranda.com/forum/board/49
kiitos linkistä, mutta tuolla näyttäisi olevan joku 9 taalaa/kk et voi kuvia laittaa jakoon? kumma juttu jos oikein tajusin.
kai sitä tänne viel joutuu linkittelemään;)
Ville^K
Viestit: 2366
Liittynyt: Syys 14, 2009 16 : 05
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ville^K »

Mun suosikit on näistä #5 ja #7 :) Erityisesti #5.
loratsu kirjoitti:kiitos linkistä, mutta tuolla näyttäisi olevan joku 9 taalaa/kk et voi kuvia laittaa jakoon? kumma juttu jos oikein tajusin.
kai sitä tänne viel joutuu linkittelemään;)
Tuo tarkoittaa mun ymmärtääkseni sivuston omaa hostauspalvelua. Jos pistät kuvat omalle palvelimelle niin se ei maksa mitään. Tai ainakin mä olen heittäny tonne kuvia sillontällön maksamatta pennin jeniä :)
loratsu
Viestit: 804
Liittynyt: Elo 30, 2010 20 : 20
Viesti:

Viesti Kirjoittaja loratsu »

Kiitos kommenteista:)
Tuo tarkoittaa mun ymmärtääkseni sivuston omaa hostauspalvelua. Jos pistät kuvat omalle palvelimelle niin se ei maksa mitään. Tai ainakin mä olen heittäny tonne kuvia sillontällön maksamatta pennin jeniä :)
Kiitos paljon selvennyksestä, täytyy kokeilla kun kerkiin.
Vastaa Viestiin