24-70 f2.8

Voit vapaasti kysyä jopa vähän tyhmiäkin.
karpaasi68
Viestit: 49
Liittynyt: Maalis 15, 2014 16 : 40

24-70 f2.8

Viesti Kirjoittaja karpaasi68 »

Tälläinen objektiivi hakusessa mutta miettinyt olen että Tamron,sigma vai vanha canonin l-sarjalainen.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
tonskulus
Viestit: 3426
Liittynyt: Marras 29, 2006 17 : 00
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tonskulus »

Minulla on noista ollut Canon 24-70 2.8L sekä Sigma 24-70 2.8, vanhempia versioita. Ei kovin kaksisia kumpikaan kuvanlaadultaan telepäässä etenkään mutta Canon sentään on rakenteeltaan paljon parempi ja toimintavarmuus paljonkin korkeammalla tasolla.
*etelä-karjalan VALOKUVAPRIKAATIKENRAALI spegen armollisella ylennyksellä*
http://tonskulus.kuvat.fi/
nsamppa
Viestit: 6431
Liittynyt: Helmi 10, 2010 21 : 25
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja nsamppa »

Mulla on se Canonin vanhempi ollu tovin ja mulle ei vaan natsannu sen ihan hirvee koko.
WERTICAL90
Viestit: 214
Liittynyt: Kesä 28, 2008 11 : 04
Paikkakunta: Helsinki 00500

Viesti Kirjoittaja WERTICAL90 »

Voin suositella Canonin 1-versiota. Kokoa sillä on tosiaan paljon. Kannattaa ostaa mahdollsimman tuore yksilö. Näitä on liikkeellä paljon käytettyinä, jotka ovat jo kuluneita. Kuluminen aiheuttaa heittoa tarkennukseen.

Tamronia olen käyttänyt viikon verran. Terävyys vakuutti silloin kun tarkennus osui kohdalleen. Läheskään aina se ei osunut kohdalle.

Sigmoista ei ole kokemusta.
WERTICAL PHOTO
Dr_Red
Viestit: 242
Liittynyt: Elo 25, 2008 19 : 05

Viesti Kirjoittaja Dr_Red »

Canonin 24-70 L -lasia olen käyttänyt vuosia, ja siinä on kyllä yksi erinomainen puoli: se on rakennettu siten, että "tele"-asennossa putki on lyhimmillään ja laajispäässä pisimmillään, mikä mahdollistaa vastavalosuojan kiinnittämisen objektiivin kiinteään osaan eikä uloimman linssin viereen. Putki siis liikkuu vastavalosuojan sisällä. Näyttää fiksummalta (tärkeää, eikö niin?) ja on kuljetuksessa suojassa.
Vastaa Viestiin