Mikä jalusta OM-D E-M5:n kaveriksi?

Mikä tahansa kuvaukseen liittyvä, häät, koulukuvaukset, tekijänoikeudet, kuvaajan/kuvattavan oikeudet jne. jne.
randomuser
Viestit: 28
Liittynyt: Syys 12, 2012 22 : 48

Mikä jalusta OM-D E-M5:n kaveriksi?

Viesti Kirjoittaja randomuser »

Moi,

en tiedä onko tämä oikea lokero kysellä jalustasuosituksia, mutta moderaattorit siirtäkööt tarvittaessa keskustelun oikeaan paikkaan.

Omistan siis OM-D E-M5:n ja olen etsimässä kameralle kaveriksi jalustaa. Hirveän aktiivisesti tuskin tulen jalustalta kuvaamaan, mutta ainakin videokuvaukseen suunnittelin sitä käyttäväni (esim. jonkinlaiseen haastatteluun). Myös panorointia ajattelin kokeilla, mutta pääosin kamera tulee pysymään tukevasti liikkumattomana jalustassa.

Jalustoista tiedän hyvin vähän, joten ajattelin kysellä täältä kokeneimmilta suosituksia. Itse kamerahan ei paljoa paina, joten hirveän raskas ei jalustan ilmeisesti tarvitse olla. Lisäksi kevyt setti kulkee tietysti aina helpommin mukana.

Saa myös tarjota käytettyä mikäli meikäläisen käyttötarkoitukseen sopiva setti pyörii ylimääräisenä nurkissa. Satoja euroja en ole ajatellut jalustaan panostaa.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
ISSPES
Viestit: 222
Liittynyt: Tammi 28, 2008 18 : 32

Viesti Kirjoittaja ISSPES »

Itse ostin Siruin jalustan + kuulapääkitin 160€:lla ja olen ollut todella tyytyväinen hinta-laatu suhteeseen.

http://www.camerastore.fi/sirui-t2005x- ... -3837.html

Tuollaisen ostin mutta mulla oli kolmijalkana r-2004.
Vastaa Viestiin