Show focus points / Lr

Kuvankäsittelyä, mitä vain
mremonen
Viestit: 9185
Liittynyt: Joulu 10, 2003 15 : 43
Paikkakunta: itähelsinki
Viesti:

Show focus points / Lr

Viesti Kirjoittaja mremonen »

Bloody hell, tätä on odotettu:
http://www.lightroomfocuspointsplugin.com/

Disclaimer: en ole vielä iitse testannut.

Jos tekee mitä lupaa, niin ainakin mulle tervetullut lisäplugari. Yksi harvoista eteentulleista, joista voisin jopa maksaa.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
PAP
Viestit: 1768
Liittynyt: Tammi 09, 2003 20 : 10
Paikkakunta: Sovjet Finlandija

Viesti Kirjoittaja PAP »

Testasin. Toimii, muttei hirvittävän joustava ja edelleenkin jäin kaipaamaan esim. BreezeBrowserin ja BiblePro:n helppoa vastaavaa toimintoa jonka sai päälle yhdellä näppäimellä.
Noh, on tämä tyhjää parempi.
mremonen
Viestit: 9185
Liittynyt: Joulu 10, 2003 15 : 43
Paikkakunta: itähelsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mremonen »

Joo, eihän tuo hirvittävän joustava ole, mutta auttaa kyllä ongelmakuvien kohdalla. Joskus on tilanteita, kun ihmettelee, että missä se tarkennuspiste oikein on ollutkaan kuvatessa.
PAP kirjoitti:jäin kaipaamaan esim. BreezeBrowserin ja BiblePro:n helppoa vastaavaa toimintoa
Nuo ei ole minulle tuttuja. Tosin BiblePro ainakin kuukkelin mukaan on joku Raamatuntutkimissofta... No, aika uskonasioiden kanssa sitä välillä tuntuukin olevansa tekemisissä kun yrittää ottaa kuvia.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
PAP
Viestit: 1768
Liittynyt: Tammi 09, 2003 20 : 10
Paikkakunta: Sovjet Finlandija

Viesti Kirjoittaja PAP »

mremonen kirjoitti:Joo, eihän tuo hirvittävän joustava ole, mutta auttaa kyllä ongelmakuvien kohdalla. Joskus on tilanteita, kun ihmettelee, että missä se tarkennuspiste oikein on ollutkaan kuvatessa.
PAP kirjoitti:jäin kaipaamaan esim. BreezeBrowserin ja BiblePro:n helppoa vastaavaa toimintoa
Nuo ei ole minulle tuttuja. Tosin BiblePro ainakin kuukkelin mukaan on joku Raamatuntutkimissofta... No, aika uskonasioiden kanssa sitä välillä tuntuukin olevansa tekemisissä kun yrittää ottaa kuvia.
Niinpä ne taitaa olla.

Breezebrowserilla käpisteltiin rawit vuostuhannen vaihteessa ja BibblePro:lla siihen asti kunnes omistajakaarti "otti omansa pois" ja möi softan Corelilla jonka jälkeen softa muuttui käytettävyydessään corelin softaksi :(
grafia
Viestit: 1413
Liittynyt: Kesä 01, 2005 22 : 10
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja grafia »

Mun windows 8:ssa ei Lightroomissa löytynyt Modules-kansiota, mutta tein sen itse ja vein pluginin sinne, ja toimii tarpeeksi hyvin. Kiitos vinkistä, mremonen!
"Stay on the bus. Stay on the f**king bus."
Arno Rafael Minkkinen
ppotka
Viestit: 2419
Liittynyt: Elo 09, 2005 20 : 16
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ppotka »

Asian vierestä: Lightroomin pluginit voivat olla missä ja minkä nimisessä kansiossa käyttäjä vain haluaa.
jmagic
Viestit: 260
Liittynyt: Maalis 21, 2007 17 : 43
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jmagic »

ppotka kirjoitti:Asian vierestä: Lightroomin pluginit voivat olla missä ja minkä nimisessä kansiossa käyttäjä vain haluaa.
Modules-kansioon asennetut pluginit näkyvät Lightroomissa ilman erillistä asennusta Plug-in Managerissa.
ppotka
Viestit: 2419
Liittynyt: Elo 09, 2005 20 : 16
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ppotka »

jmagic kirjoitti:
ppotka kirjoitti:Asian vierestä: Lightroomin pluginit voivat olla missä ja minkä nimisessä kansiossa käyttäjä vain haluaa.
Modules-kansioon asennetut pluginit näkyvät Lightroomissa ilman erillistä asennusta Plug-in Managerissa.
Totta, totta. Jos sitä nyt asennukseksi voi kutsua... ;-) Eri kansion etuna on se, että aktiiviset saa itse hallittua paremmin varsinkin, jos noita testailee enemmän, kuten itse on tullut syystä tehtyä. Päivitysten yhteydessä tieto kansiosta säilyy.
Vastaa Viestiin