Kovaa valoa ja beauty -kuvaa.

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Ville^K
Viestit: 2366
Liittynyt: Syys 14, 2009 16 : 05
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Kovaa valoa ja beauty -kuvaa.

Viesti Kirjoittaja Ville^K »

Otin asiakseni harjoitella ekaa kertaa kovan valon käyttöä muotokuvissa ja kuvailtiin Lindan ja Annin kanssa yksi iltapäivä ennen juhannusta. Tavoitteena oli tehdä hiukan tummasävyisempää ja kontrastikkaampaa kuvaa. Erityisesti valojen kanssa olin nyt todella kaukana mukavuusalueelta, mutta oon varsin tyytyväinen lopputulokseen! Hyvä tiimi auttaa paljon :)

Kuvattiin kaksi settiä ja tässä Annin loihtima upea ensimmäinen klassisempi lookki.

#1 (tässä kovaa valoa :)
Kuva
Dark Beauty Portrait by VilleK_, on Flickr

#2
Kuva
Dark Beauty Portrait by VilleK_, on Flickr

#3
Kuva
Dark Beauty Portrait by VilleK_, on Flickr

Malli: Linda
Meikki ja hiukset: Anni Jää
Korut: Plico Accessories

Kiva kun katsoit!
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Isoaika
Viestit: 14
Liittynyt: Touko 26, 2013 21 : 49

Viesti Kirjoittaja Isoaika »

Erinomaista jälkeä !
loratsu
Viestit: 804
Liittynyt: Elo 30, 2010 20 : 20
Viesti:

Viesti Kirjoittaja loratsu »

Kasvot jää aika tummiksi? Mallilla kauniit poskipäät niin ite valaisin sillein että valo muotoilisi niitä ja kasvot olisi valaistu.. Oliko monta valoa käytössä? Ja hiuksista jää turhan isot varjot otsaan ekassa kuvassa..
Ville^K
Viestit: 2366
Liittynyt: Syys 14, 2009 16 : 05
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ville^K »

Isoaika kirjoitti:Erinomaista jälkeä !
Mukava kuulla että toimii :)
loratsu kirjoitti:Kasvot jää aika tummiksi? Mallilla kauniit poskipäät niin ite valaisin sillein että valo muotoilisi niitä ja kasvot olisi valaistu.. Oliko monta valoa käytössä? Ja hiuksista jää turhan isot varjot otsaan ekassa kuvassa..
Kiitos palautteesta!

Kaikki kuvat on neljällä valolla kuvattu. Päävalo, täytevalo jolla varjojen tummuus on säädetty, korkovalo jolla kiiltoja poskiin, hiuksiin ja olkapäähän sekä taustan spotti. Hiusten tekemää varjoa olisi varmaan saanut pienennettyä helpoiten kampausta litistämällä, mutta mulle toimii kyllä näinkin :)
Vastaa Viestiin