Nikon D70s

Voit vapaasti kysyä jopa vähän tyhmiäkin.
hhammar
Viestit: 9
Liittynyt: Marras 22, 2013 23 : 49
Paikkakunta: Vantaa

Nikon D70s

Viesti Kirjoittaja hhammar »

Millä menetelmällä voisin kamerastani ( Nikon D70s) poistaa rungon oman salamatoiminnon? Salamaa en kovin usein tarvitse, tarvittaessa käytän ulkoista salamaa. HM
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Hannu KH
Viestit: 7835
Liittynyt: Tammi 23, 2003 22 : 54
Paikkakunta: Banaanilaakso
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hannu KH »

Kääntämällä valotusmuoto vihreästä neliöstä vaikkapa P-asentoon?
hhammar
Viestit: 9
Liittynyt: Marras 22, 2013 23 : 49
Paikkakunta: Vantaa

Nikon D70s

Viesti Kirjoittaja hhammar »

Näinhän se onniistui, kiitokset Hannu KH:lle. HM
Hannu KH
Viestit: 7835
Liittynyt: Tammi 23, 2003 22 : 54
Paikkakunta: Banaanilaakso
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hannu KH »

Jep. P-asento on hyvä, täysautomatiikka jossa käyttäjä voi vaikuttaa lopputulokeen kaikissa tärkeimmissä asioissa, toisinkuin vihreällä neliöllä jolla ei voi.
>Mika<
Viestit: 740
Liittynyt: Huhti 11, 2012 3 : 10
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja >Mika< »

ISO:n joutuu säätään ite P:llä mutta ei automaatilla? Oliko näin? Ei oo tullu kovin käytettyä..
Hannu KH
Viestit: 7835
Liittynyt: Tammi 23, 2003 22 : 54
Paikkakunta: Banaanilaakso
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hannu KH »

>Mika< kirjoitti:ISO:n joutuu säätään ite P:llä mutta ei automaatilla? Oliko näin? Ei oo tullu kovin käytettyä..
Kylläkait auto-ISO toimmii P:kin, riippuu kamerasta, itse joskus oon käyttänyt peetä, autoisoa kerran vahingossa ja se melkein pilas kuvat.
Matti_JH
Viestit: 12067
Liittynyt: Tammi 25, 2008 19 : 09
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Matti_JH »

Hannu KH kirjoitti:
>Mika< kirjoitti:ISO:n joutuu säätään ite P:llä mutta ei automaatilla? Oliko näin? Ei oo tullu kovin käytettyä..
Kylläkait auto-ISO toimmii P:kin, riippuu kamerasta, itse joskus oon käyttänyt peetä, autoisoa kerran vahingossa ja se melkein pilas kuvat.
Jep.

Ja itsellä auto-iso on päällä käytännössä aina pl. maisema- ja (satunnaisissa) studiokuvauksessa. Äärettömän hyvä keksintö. Tottakai sitä pitää säätää tilanteen mukaan, eli ei se ihan "auto" ole.
Vastaa Viestiin