Tähtitaivaan alla vol.2 (revontulilla höystettynä)

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
puuhapete
Viestit: 3589
Liittynyt: Tammi 27, 2005 8 : 24

Tähtitaivaan alla vol.2 (revontulilla höystettynä)

Viesti Kirjoittaja puuhapete »

No niin kävin eilen illalla kuvailemassa tähtitaivasta ja sain reposiakin kaupanpäälle. Mitä mieltä raati on tästä kahden valotuksen kötöstyksestä? Tarkoitus ei tietenkään ole ihan autenttista yhden valotuksen tunnelmaa jäljitelläkkään vaan saada hahmoa hiukan paremmin esiin kuin yhden valotuksen kuvassa.

Rakentavaa kritiikkiä ja vinkkejä tänkaltaisten kuvan ottoon otetaan vastaan.....ruusujakin tietenkin otetaan itsetunnon pönkittämiseksi vastaan jos tekele sellaisia ansaitsee :)

Kuva
*Valokuvaeversti Suur-Sawon valokuvamarsalkka Spegen armollisella ylennyksellä*

www.hvahamaa.com
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
kribe
Viestit: 4537
Liittynyt: Loka 07, 2006 18 : 14
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kribe »

En osaa oikein sanoa muuta kun että tykkään. Huomattavasti enemmän kuin edellisestä.
"All I can do is be me, whoever that is." -Bob Dylan
Rockford
Viestit: 7275
Liittynyt: Loka 05, 2004 10 : 06
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rockford »

Minusta toimii mukavasti, en olisi tajunnut mitään kahden valotuksen kikkaa tästä etsiä. Paljon edellistä parempi.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
puuhapete
Viestit: 3589
Liittynyt: Tammi 27, 2005 8 : 24

Viesti Kirjoittaja puuhapete »

Rockford kirjoitti:Minusta toimii mukavasti, en olisi tajunnut mitään kahden valotuksen kikkaa tästä etsiä. Paljon edellistä parempi.
Sepä hyvä kuulla...henkilö (minä itse) on kuvattu etukäteen ennen reissua omalla takapihalla. Yritin ottaa mahdollisimman hyvin huomioon kuvakulmat ja polttovälin että henkilö istuisi mahdollisimman hyvin lopulliseen maisemaan. Toki molemmat valotukset voisi ottaa itse kuvauspaikallakin, mutta tämä järjestely helpottaa itse maiseman kuvausta kun saa keskittyä pelkästään siihen.
*Valokuvaeversti Suur-Sawon valokuvamarsalkka Spegen armollisella ylennyksellä*

www.hvahamaa.com
Vastaa Viestiin