Viski ehtoo

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Juppe_85
Viestit: 538
Liittynyt: Joulu 29, 2009 14 : 54

Viski ehtoo

Viesti Kirjoittaja Juppe_85 »

No niin, isku kuvaus hinku ja ulkona kelit on mitä on. Ei muuta kuin kartonkia, salamoita ja viskiä kehiin. Seuraavanlaista jälkeä syntyi.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Ja sitten sitä ruoskaa, kiitos ja kuulemiin...
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Rockford
Viestit: 7275
Liittynyt: Loka 05, 2004 10 : 06
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rockford »

Jack Daniels -kuvissa on kiinnostava tuo taustan valaisu. Ainakin mulla tuossa nyt jää tuo viski vähän hämärään ja huomio kiinnittyy taustaan. Mutta siis mielenkiintoinen tausta on tuotekuvassa harvinaista ja siksi hyvä.

Lapparin osalta taas valoa on tarpeeksi ja valon laatu on hyvä. Ainoa mikä vähän jää häiritsemään on leikkaussalimainen steriiliys, joka yleensä sopii tuotekuviin mun mielestä hyvin, mutta tässä jättää tunnelman vähän kylmäksi kun kuitenkin nautintoaineesta on kyse.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
toimeve
Viestit: 366
Liittynyt: Helmi 11, 2003 17 : 05
Paikkakunta: Jämsä (syämmelthän Pyssykyläläinen)

Viesti Kirjoittaja toimeve »

...ja tästä se ajatus sitten lähti; kellariin ;)

(enkä tarkota että kuvaamhan)
*****************
https://www.flickr.com/photos/127715893@N04

Miehen voi saaha pois Lapista, mutta Lappia ei miehestä
-Lordi-

5D3, 17/3.5, 24-105/4L IS, 50/1.4 USM, 70-200/2.8L
Olympus XZ-1
Juppe_85
Viestit: 538
Liittynyt: Joulu 29, 2009 14 : 54

Viesti Kirjoittaja Juppe_85 »

Rockford kirjoitti:Jack Daniels -kuvissa on kiinnostava tuo taustan valaisu. Ainakin mulla tuossa nyt jää tuo viski vähän hämärään ja huomio kiinnittyy taustaan. Mutta siis mielenkiintoinen tausta on tuotekuvassa harvinaista ja siksi hyvä.

Lapparin osalta taas valoa on tarpeeksi ja valon laatu on hyvä. Ainoa mikä vähän jää häiritsemään on leikkaussalimainen steriiliys, joka yleensä sopii tuotekuviin mun mielestä hyvin, mutta tässä jättää tunnelman vähän kylmäksi kun kuitenkin nautintoaineesta on kyse.
Itseasiassa tuo ensimmäinen kuva oli täys vahinko. Se oli ensimmäinen ruutu jonka otin kun koitin että tuikut pelittää. Alareunan tummuus johtui liian nopeasta suljin ajasta ja verho teki vähän tummuutta kuvan alareunaan. Tausta tosin on harkittu.

Koitin noihin lappari kuviin keksiä jotain rekvisiittaa, mutta tuloksetta. Onko ideoita mitä kuvaan voisi lisätä?
Rockford
Viestit: 7275
Liittynyt: Loka 05, 2004 10 : 06
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rockford »

Juppe_85 kirjoitti:Koitin noihin lappari kuviin keksiä jotain rekvisiittaa, mutta tuloksetta. Onko ideoita mitä kuvaan voisi lisätä?
Rajoittuneella mielikuvituksella varustettu kun olen niin ekana tulee mieleen avattu pullo ja viskiä lasissa.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
toimeve
Viestit: 366
Liittynyt: Helmi 11, 2003 17 : 05
Paikkakunta: Jämsä (syämmelthän Pyssykyläläinen)

Viesti Kirjoittaja toimeve »

Juppe_85 kirjoitti:--- Onko ideoita mitä kuvaan voisi lisätä?
Sikari savuamassa. Ja tietysti paksulasisessa vaaleanruskessa retrotuhkakupissa.

Taitaapi olla tosin vähän mielikuvitukseton rekvisiitta, mutta illalla kellarissa kävässeenä ja hetki sen jälkhen kaks senttiä viskilasin pohjalla, ja sitä hissukshen huljutellessa tuli mielhen. Tosin en polta. Mutta rekvisiittana vois olla :D
*****************
https://www.flickr.com/photos/127715893@N04

Miehen voi saaha pois Lapista, mutta Lappia ei miehestä
-Lordi-

5D3, 17/3.5, 24-105/4L IS, 50/1.4 USM, 70-200/2.8L
Olympus XZ-1
Juppe_85
Viestit: 538
Liittynyt: Joulu 29, 2009 14 : 54

Viesti Kirjoittaja Juppe_85 »

No jos noita koittas yhdistellä, viskiä lasiin ja sikari mukaan. Tosin sisätiloissa tupruttelu saattaa aiheuttaa erimielisyyksiä hallituksen kanssa...
kribe
Viestit: 4537
Liittynyt: Loka 07, 2006 18 : 14
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kribe »

Tuon kakkoskuvan värimaailma toimii huomattavasti lapparikuvia paremmin.

Ensimmäisenä tuli kuitenkin mieleen ei valokuvaukseen liittyvä asia: Miten voi samalta kaverilta löytyä kaapista Jaskaa ja Lapparia? :D
"All I can do is be me, whoever that is." -Bob Dylan
Juppe_85
Viestit: 538
Liittynyt: Joulu 29, 2009 14 : 54

Viesti Kirjoittaja Juppe_85 »

kribe kirjoitti:Tuon kakkoskuvan värimaailma toimii huomattavasti lapparikuvia paremmin.

Ensimmäisenä tuli kuitenkin mieleen ei valokuvaukseen liittyvä asia: Miten voi samalta kaverilta löytyä kaapista Jaskaa ja Lapparia? :D
Yksinkertasta: Jaskan sain lahjaksi, lapparin ostin itte ;)
_Lars_
Viestit: 1073
Liittynyt: Tammi 10, 2008 13 : 35
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja _Lars_ »

Juppe_85 kirjoitti:
kribe kirjoitti:Tuon kakkoskuvan värimaailma toimii huomattavasti lapparikuvia paremmin.

Ensimmäisenä tuli kuitenkin mieleen ei valokuvaukseen liittyvä asia: Miten voi samalta kaverilta löytyä kaapista Jaskaa ja Lapparia? :D
Yksinkertasta: Jaskan sain lahjaksi, lapparin ostin itte ;)
Siihen ameriikan jallun kylkeen käy rekvisiitaksi kokispullo. :)
Munt
Viestit: 9998
Liittynyt: Joulu 31, 2008 3 : 23

Re: Viski ehtoo

Viesti Kirjoittaja Munt »

Juppe_85 kirjoitti: Kuva
"Ja maa oli autio ja tyhjä, ja pimeys oli syvyyden päällä, ja Jack Daniel'sin Henki liikkui vetten päällä."

..
Aegean
Viestit: 414
Liittynyt: Joulu 02, 2012 18 : 08

Viesti Kirjoittaja Aegean »

Rockford kirjoitti:
Juppe_85 kirjoitti:Koitin noihin lappari kuviin keksiä jotain rekvisiittaa, mutta tuloksetta. Onko ideoita mitä kuvaan voisi lisätä?
Rajoittuneella mielikuvituksella varustettu kun olen niin ekana tulee mieleen avattu pullo ja viskiä lasissa.
Ha-ha, ihan sama mulla Rockford.. :-D

Suljetut pullot vähän oudoksutti. Ihan heräsi kysymys, että mitä tuossa vielä tupeksitaan, hieno aine on tehty nautittavaksi eikä esiteltäväksi.. ;-)

Vähän ehkä kliinen tausta, jos olis tuollaista puista baaritiski-/saluunameininkiä voisi viskikuvissa ehken kokeilla? Ja jos pokka riittää, niin pari tippaa pöydällä, lasin kyljellä tms..?
harrin
Viestit: 2534
Liittynyt: Tammi 10, 2003 8 : 25
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Viesti Kirjoittaja harrin »

^Jack Danielsin voi hyvin kaataa pöydälle, ei menetä mitään.
mremonen
Viestit: 9240
Liittynyt: Joulu 10, 2003 15 : 43
Paikkakunta: itähelsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mremonen »

kribe kirjoitti:Ensimmäisenä tuli kuitenkin mieleen ei valokuvaukseen liittyvä asia: Miten voi samalta kaverilta löytyä kaapista Jaskaa ja Lapparia? :D
Melkoisen helposti. Taitaa mulla tällä hetkellä olla Lapparin QC:tä ja JD:ltä ainakin Gentleman Jackia ja Single Barrelia. Varsinkin tuo jälkimmäinen on todella tutustumisen arvoinen tapaus.

Single Malteja mulla on ehkä joku 20 - 25 putelia viimeisen laskemisen mukaan. Konjakkeja sitten vain 10-15.

Suurin osa blended- ja/tai bourbonin dissaajista ei ole niitä koskaan oikein tosimielellä maistellut. Kunhan mennään "yleisen mielipiteen" mukaan ja kehutaan mallasviskejä, vaikkei niistä oikein sitten tykättäisikään.

BTW. tuossa yksi asetelma. Tää ei ole tarkoituskaan olla tuotekuva, vaan kuvitus mun blokiin, mutta siinä yksi "perinteinen" JD -setup. Lasissa teetä :)
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
mremonen
Viestit: 9240
Liittynyt: Joulu 10, 2003 15 : 43
Paikkakunta: itähelsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mremonen »

Ja siis tuo eka kuva on ehdottomasti paras. Siinä on juuri tuota Muntin mainitsemaa tunnelmaa.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
kribe
Viestit: 4537
Liittynyt: Loka 07, 2006 18 : 14
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kribe »

mremonen kirjoitti:
kribe kirjoitti:Ensimmäisenä tuli kuitenkin mieleen ei valokuvaukseen liittyvä asia: Miten voi samalta kaverilta löytyä kaapista Jaskaa ja Lapparia? :D
Melkoisen helposti. Taitaa mulla tällä hetkellä olla Lapparin QC:tä ja JD:ltä ainakin Gentleman Jackia ja Single Barrelia. Varsinkin tuo jälkimmäinen on todella tutustumisen arvoinen tapaus.

Single Malteja mulla on ehkä joku 20 - 25 putelia viimeisen laskemisen mukaan. Konjakkeja sitten vain 10-15.

Suurin osa blended- ja/tai bourbonin dissaajista ei ole niitä koskaan oikein tosimielellä maistellut. Kunhan mennään "yleisen mielipiteen" mukaan ja kehutaan mallasviskejä, vaikkei niistä oikein sitten tykättäisikään.

BTW. tuossa yksi asetelma. Tää ei ole tarkoituskaan olla tuotekuva, vaan kuvitus mun blokiin, mutta siinä yksi "perinteinen" JD -setup. Lasissa teetä :)
Lähtihän vähän raiteilta tämä homma, mutta olen tuota perus-Jaskaa sen verran monta putelia tyhjentänyt ettei ole siitä kiinni. Ei vain sovi omille makunystyröille. Juon pääsääntöisesti konjakkia joka sopii omalle maulle viskejä paremmin. Viskeissäkin on kuitenkin sen verran helmiä, että kovinkaan yleisesti en voi sanoa mielummin juovani konjakkia kuin viskiä. Lisäksi viski sopii lompakolleni paremmin ;-)
"All I can do is be me, whoever that is." -Bob Dylan
mremonen
Viestit: 9240
Liittynyt: Joulu 10, 2003 15 : 43
Paikkakunta: itähelsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mremonen »

kribe kirjoitti:Lähtihän vähän raiteilta tämä homma,
Viskikeskustelu ei ole koskaan eikä missään OT
kribe kirjoitti:mutta olen tuota perus-Jaskaa sen verran monta putelia tyhjentänyt ettei ole siitä kiinni.
Periaatteessa ongelma onkin juuri tässä. Verrataan jotain QC Lapparia ja punaista Johnny Walkeria toisiinsa. Tai perus-jaskaa. Hieman eri kategoriassa.

Single Malteissakin löytyy ihan kuraa. Ostakaapa joskus sieltä budjettiosastolta, niin huomaatte ettei se ole mikään laadun tae.

Konjakeissa itse olen siirtynyt lähes kokonaan XO-laatuun. Jotain harvoja VSOP- tai extra-konkkia tulee maisteltua (kuten vaikka musta rellu, joka kotimaisuudessaan alkaa olla kossun kanssa tasoissa).

Vuosia sitten kun Suomessa kävi muistaakseni Martellin suvun edustaja, niin hän totesi, että VS-konjakit ovat ruuanlaittoon, VSOP:t juomasekoituksiin ja XO-konkkia voi sitten varovasti maistella sellaisenaan. Ei taida Suomessa ihan mennä näin.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
Juppe_85
Viestit: 538
Liittynyt: Joulu 29, 2009 14 : 54

Viesti Kirjoittaja Juppe_85 »

mremonen kirjoitti:
kribe kirjoitti:Lähtihän vähän raiteilta tämä homma,
Viskikeskustelu ei ole koskaan eikä missään OT
Juuri näin.

Näiden ei nyt mitenkään ollut tarkoitus liittyä toisiinsa, vaan nappasin kaapista ensimmäisenä olleet pullot. Itse olen paljon enemmän viskimiehiä kuin konjakin perään. Suosikkeina juuri Lapukan tuotteet ja tietysti 16 yo Lagavulin. Lagavulinista voisikin rakennella kuvaa viikonloppuna kun on pullokin valmiiksi auki ja voisi muutenkin olla taas pitkästä aikaa ajankohtaista tarkistaa ettei ole mennyt pahaksi ;)
kribe
Viestit: 4537
Liittynyt: Loka 07, 2006 18 : 14
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kribe »

mremonen kirjoitti:
kribe kirjoitti:Lähtihän vähän raiteilta tämä homma,
Viskikeskustelu ei ole koskaan eikä missään OT
kribe kirjoitti:mutta olen tuota perus-Jaskaa sen verran monta putelia tyhjentänyt ettei ole siitä kiinni.
Periaatteessa ongelma onkin juuri tässä. Verrataan jotain QC Lapparia ja punaista Johnny Walkeria toisiinsa. Tai perus-jaskaa. Hieman eri kategoriassa.

Single Malteissakin löytyy ihan kuraa. Ostakaapa joskus sieltä budjettiosastolta, niin huomaatte ettei se ole mikään laadun tae.

Konjakeissa itse olen siirtynyt lähes kokonaan XO-laatuun. Jotain harvoja VSOP- tai extra-konkkia tulee maisteltua (kuten vaikka musta rellu, joka kotimaisuudessaan alkaa olla kossun kanssa tasoissa).

Vuosia sitten kun Suomessa kävi muistaakseni Martellin suvun edustaja, niin hän totesi, että VS-konjakit ovat ruuanlaittoon, VSOP:t juomasekoituksiin ja XO-konkkia voi sitten varovasti maistella sellaisenaan. Ei taida Suomessa ihan mennä näin.
XO-konjakeissa on vaikka kuinka paljon surkeita ja VSOP:ssa monta helmeä. Ei tule viskeissä halpoja harrastettua kun on konjakkien hintatasoon tottunut. Alle 50€ hintaan saa jo omaan makuun hyviä viskejä, kuten myös joitain konjakkeja.
"All I can do is be me, whoever that is." -Bob Dylan
mremonen
Viestit: 9240
Liittynyt: Joulu 10, 2003 15 : 43
Paikkakunta: itähelsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mremonen »

kribe kirjoitti:Alle 50€ hintaan saa jo omaan makuun hyviä viskejä, kuten myös joitain konjakkeja.
Sitten suosittelen tuota JD:n single barrelia. On muistaakseni 50€ hintaluokassa. Ja siinä mielessä mielenkiintoinen tuote, että on alkossa halvempi kuin laivalla.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
Vastaa Viestiin