Ahdistaako kuvaaminen koskaan?

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
Hannu KH
Viestit: 7835
Liittynyt: Tammi 23, 2003 22 : 54
Paikkakunta: Banaanilaakso
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hannu KH »

Meidän tyttärellä oli Italiassa häät, mun tietysti piti saatella tytär kirkkoon, ja sitten ykskaks vaihtaa roolia kuvaajaksi.
Kun kirkkoharjoituksissa kysyimme, että mistä tiedämme milloin meidän pitäå lähteä kävelemään niin vastaus oli: valokuvaaja antaa merkin. Kun siihen vastasimme että minä olen kuvaaja, niin papin ja suntiota vastaavan henkilön naama loksahti auki. Kysyivät sitten että kuka kuvaa sisäänkäynnin....niin tietysti morsiamen äiti.....hyvinhän se homma sujui, vaimollakaan ei ole tapana omien lasten häissä nyyhkiä, hyvä kun käy kaupaksi.
Tyttären anopilta tuskin vastaavanlaiset tehtävät olisi onnistuneet, senverran tunteella siellä hommat vedetään.
Kyseisen tilaisuuden kuvaaminen ei ollut vastenmielistä, pääsipä seuraamaan juhlallisen lähes tunnin mittaisen tapahtuman aitiopaikalta, ei tarvinnut istua penkissä niinkuin muut.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Aegean
Viestit: 414
Liittynyt: Joulu 02, 2012 18 : 08

Viesti Kirjoittaja Aegean »

Itsepä olen huomannut, että tunteet on paljon helpompi pitää kurissa kun on kuvaustehtävä. Itse aikanaan valokuvasin kummisetäni hautajaisissa. Setäni, joka alunperin oli minua valokuvaukseen innoittanutkin.

Sitä juttua kelatessa on jälkeenpäin monet monet kerrat silmänurkat kostuneet. Mutta siinä kuvaustilanteessa täytyy sanoa, että oli elämäni "helpoimmat" hautajaiset. Etsimen läpi tilanteita kun tarkasteli ja keskittyi kuvaamiseen, niin homma hoitui helposti.
Ohiampuja
Viestit: 458
Liittynyt: Tammi 04, 2005 11 : 13
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ohiampuja »

nomad kirjoitti:Se että lähdetään porukalla kapungille/biitsille/vaellukselle ja yrität sitten keskittyä valokuvaamiseen siinä ohessa ei vain toimi. Tulee huono mieli ja huonoja kuvia. Kantapään kautta olen oppinut.
Aegean kirjoitti:Itsepä olen huomannut, että tunteet on paljon helpompi pitää kurissa kun on kuvaustehtävä.
Tästä kaksi asiaa joista olen täysin samaa mieltä. :-)
Vastaa Viestiin