Kuvakirja kokemuksia

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
mestari11
Viestit: 3
Liittynyt: Elo 20, 2013 12 : 28

Kuvakirja kokemuksia

Viesti Kirjoittaja mestari11 »

Onko teillä kokemuksia kuvakirjan tekemisestä netin kautta?

Itse harkitsen kuvakirjan tekemistä ifolor.fi verkkokaupassa kun tuli juuri valokuvattua pari häätapahtumaa niin olisi kiva antaa kuvakirjat pareille.

Onko kokemuksia tästä yrityksestä? Ja minkälaisilla tuloksilla?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
paulas
Viestit: 1171
Liittynyt: Syys 06, 2003 23 : 54

Re: Kuvakirja kokemuksia

Viesti Kirjoittaja paulas »

mestari11 kirjoitti:Onko teillä kokemuksia kuvakirjan tekemisestä netin kautta?

Itse harkitsen kuvakirjan tekemistä ifolor.fi verkkokaupassa kun tuli juuri valokuvattua pari häätapahtumaa niin olisi kiva antaa kuvakirjat pareille.

Onko kokemuksia tästä yrityksestä? Ja minkälaisilla tuloksilla?
On kokemuksia. Olen tehnyt useita kymmeniä kirjoja Ifolorilla ja muutamia Fotonetissä. Mielestäni Ifolorin kirjat ovat hyviä lajissaan ja hinta/laatusuhteessaan, kun ei odotakaan aitojen valokuvien laatua, mitä taas Fotonetin kirjat ovat. Ifolorin ohjelma on toimiva, asiakaspalvelu hyvää ja joustavaa. Muutaman kerran olen valittanut laadusta ja saanut uuden kirjan tilalle. Kirjamallit ovat monipuolisia. Värit eivät ole aina sitä, mitä olen odottanut, lähinnä punaisten osalta.
Hissi
Viestit: 166
Liittynyt: Heinä 02, 2006 18 : 03

Viesti Kirjoittaja Hissi »

Laadukkaampia kirjoja oman kokemuksen perusteella Blurb ista tai fotonetistä. Yksi kirja ifolorista riitti minulle, koska kuvien ja paperin laatu ei miellyttänyt minua.
fotom
Viestit: 7381
Liittynyt: Tammi 18, 2004 23 : 57

Viesti Kirjoittaja fotom »

iFolor jäi osaltani laskuista pysyvästi pois. Ääni sen sijaan kuvatkirjaksi -palvelulle.
Sarjassamme perimmäisiä kysymyksiä
kapama-7
Viestit: 4538
Liittynyt: Marras 12, 2004 19 : 48

Viesti Kirjoittaja kapama-7 »

Fotobuch.de Toimitus kotiovelle parissa viikossa. Hyvä laatu.

Blurbin kirjoja olen katsellut, ei huonoja nekään. Seuraaavaksi aion kokeilla kansainvälisen myyntimahdollisuuden takia.

Kapa
itu
Viestit: 1250
Liittynyt: Elo 05, 2008 0 : 51

Viesti Kirjoittaja itu »

Kuvatkirjaksi toimittaa ihan sinänsä siistiä jälkeä mutta värihallinta on tyypillistä laseria. Viime tilauksen punaiset repivät taas komeasti. Fotonetti pitää kokeilla seuraavaksi, kuuleman mukaan osaavat tehdä oikean väristä jälkeä.
mestari11
Viestit: 3
Liittynyt: Elo 20, 2013 12 : 28

Onnistunut kuvakirja

Viesti Kirjoittaja mestari11 »

Kiitos kaikille vastauksista.

Tilasin lopulta kuvakirjan ifolorista ja olen tyytyväinen tuloksiin. Laatu oli mielestäni hyvä, mutta paras osa oli ehdottomasti kuinka helppoa ja tavallaan hauskaa kirjan suunnittelu oli.

Olen aika lailla samaa mieltä kuin Paulas
Ifolorin ohjelma on toimiva, asiakaspalvelu hyvää ja joustavaa.
Seuraavaksi saatan tettää kuvakalenterin toimistolle, en ole vielä päättäny mikä olisi paras malli....[/quote]
eesau
Viestit: 1922
Liittynyt: Maalis 11, 2003 23 : 41

Re: Onnistunut kuvakirja

Viesti Kirjoittaja eesau »

mestari11 kirjoitti:Kiitos kaikille vastauksista.

Tilasin lopulta kuvakirjan ifolorista ja olen tyytyväinen tuloksiin. Laatu oli mielestäni hyvä, mutta paras osa oli ehdottomasti kuinka helppoa ja tavallaan hauskaa kirjan suunnittelu oli.

Olen aika lailla samaa mieltä kuin Paulas
Ifolorin ohjelma on toimiva, asiakaspalvelu hyvää ja joustavaa.
Seuraavaksi saatan tettää kuvakalenterin toimistolle, en ole vielä päättäny mikä olisi paras malli....
[/quote]

Fotonetti tekee nekin valokuvan laadulla. Ja tuo paperi on kyllä erikoinen ja hieno.
Vastaa Viestiin