Soutelua

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
nomad

Soutelua

Viesti Kirjoittaja nomad »

Kuva
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
plrbr

Viesti Kirjoittaja plrbr »

Hyvä kuva! Tulee mieleen ettei ole vain räpsitty auringonlaskun maisemaa, vaan kuvaaja on odottanut että veneet on just siinä missä ovat. Kuva herättää ajatuksia, mistä nämä soutajat tulevat, ja mihin ovat menossa? Plussaa myös kuvan tummista sävyistä, varmaan olisi ollut varaa nostaa varjoja mutta tunnelma on parempi näin.
alsalus

Viesti Kirjoittaja alsalus »

plrbr kirjoitti:Kuva herättää ajatuksia, mistä nämä soutajat tulevat, ja mihin ovat menossa?
Näyttäis olevan kuhanuistelijoita. Alempaa venettä soudetaan jostain syystä perä edellä (tai siltä näyttää). Tosi hienosti soutuveneet täydellistävät maiseman. Soutelu (vs moottorinpärinä) on leppoisaa hommaa, ja veneen figuuri on tosi hieno ja tehokas kuva-aihe. Tosi hyviä kuvia tänne on postattu viime päivinä.
_Lars_

Viesti Kirjoittaja _Lars_ »

Leppoisa kesämeininki ja hyvä kuva. Vähempikin vinjetti saattais tosin riittää.
ZeiEizh

Viesti Kirjoittaja ZeiEizh »

Nätti kuva. Mua eniten häiritsee tuo alempi vene, ilman olisi mun makuun parempi. Tosin olen sujut nyttenkin.

Tampereen Pyhäjärvi?
Kaikki taide on täysin turhaa. -Oscar Wilde
nomad

Viesti Kirjoittaja nomad »

Tämä on Päijänteeltä. Vinjettiä lipsahti tosiaan kumman paljon juuri sisällön kannalta kriittiseen oikeaan alakulmaan. En oikein ymmärrä miksi... Taisi olla Zeissi täydellä aukolla, mikä selittää asian osittain, kun mitään korjauksia en käyttänyt, enkä myöskään paikallisesti kuvaa käsitellyt.
Vastaa Viestiin