Photoshop CS3 yhteensopivuus Windows 8 kanssa?

Kuvankäsittelyä, mitä vain
Fuxia
Viestit: 81
Liittynyt: Marras 10, 2011 14 : 16

Photoshop CS3 yhteensopivuus Windows 8 kanssa?

Viesti Kirjoittaja Fuxia »

Olen käyttänyt tuota vanhaa Photoshop 3-versiota ja tottunut siihen niin, ettei ole tullut hankittua uudempaa versiota.

Nyt olen vaihtamassa tietokonetta uuteen ja uudessa koneessa olisi luonnollisesti Windows 8-käyttöjärjestelmä. Kaupan myyjät eivät oikein olleet ajantasalla, eikä kunnollista vastausta tullut siihen pelittääkö vanha Photoshop-ohjelmani Windows 8:ssa vai ei? Arvelivat, ettei toimisi, mutta eivät osanneet varmaksi sanoa...

Onko kokemuksia kellään?

Kuulemma uusi Photoshop 6 toimisi, mutta siihen ei rahat nyt riitä ja kun tuo vahnakin ohjelma on riittänyt vallan mainiosti ja haluaisin sitä edelleen käyttää...
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
hb81
Viestit: 345
Liittynyt: Maalis 05, 2007 20 : 20
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja hb81 »

Googlella Photoshop cs3 windows 8.
Ensimmäisten joukossa:
http://forums.adobe.com/message/5299363
Fuxia
Viestit: 81
Liittynyt: Marras 10, 2011 14 : 16

Viesti Kirjoittaja Fuxia »

Joo, tottakai olen ensin googlettanut tämän. Mutta tuli niin ristiriitaista tietoa, että haluaisin kuulla ihan suoraan käyttäjien kokemuksia. Moni valittelee noilla engl.kielisillä foorumeilla, ettei saa CS3 toimimaan w8:ssa ja toiset taas väittävät sen toimivan. Ota noista nyt selvää.

Olis kiva kuulla onko täällä kellään kokemuksia?
Ilari-L
Viestit: 532
Liittynyt: Maalis 14, 2012 15 : 16

Viesti Kirjoittaja Ilari-L »

Jos kokeilet asentaa vanhaan koneeseesi Windows 8:n, niin saat ladattua tukisovelluksen, joka tarkistaa, että ohjelmat ovat yhteensopivia Windows 8:n kanssa. Tietenkään sinun ei tarvitse ostaa sitä vanhaan koneeseesi, vaan tuo tukisovellus tekee sen tarkistuksen ihan ensimmäisenä ja sen jälkeen voit peruuttaa sen. Täältä sen tukisovelluksen saa ladattua: http://windows.microsoft.com/fi-fi/wind ... P_FPP_Null
Pan
Viestit: 1456
Liittynyt: Elo 23, 2004 17 : 13

Viesti Kirjoittaja Pan »

CS3sta en tiedä, mutta CS2 toimii ongelmitta Win 8ssa. Siis se ilman aktivointia oleva versio. Toki se piti rekisteröidä asennuksen jälkeen.
Vastaa Viestiin