Kuvia klikkaamalla näkynee isompana ja paremmalla laadulla, nämä pienet on Picasa terävöinyt hiukan turhan reilusti.

Kiitos! Olen yrittänyt opetella kuvaamaan aiempaa väljemmin rajaten ja näissä kuvissa se pelkistää väistmättä kun tausta on yleensä tyhjää.alsalus kirjoitti:Hienoja kuvia. Teknisesti aivan mielettömän haastava aihe. Tosi pelkistetyllä ajatuksella olet kuvannut, mikä kyllä sopii. Vika kuva on mun mielestä näistä paras.
Joo, olen varmasti usein olla aika varovainen valotuksen kanssa koska ihonsävyn osalta puhkipalaminen tai pahempi kanavakohtainenkin saturaatio näyttää helposti niin rumalta. Sitten taas kun tekee pienehköjä versioita webbiin niin äkkiä käy niin, että koko kuva jää aika tummaksi kun se jonkin spotin valaisema kohta onkin pienen kuvan mittakaavassa aika mitätön juttu ja sen vois vetää reilustikin yli ilman mitään ongelmaa.alsalus kirjoitti:Sitä mietin, että onko nää vähän alle valotettuja. Keinovalossa tietysti mennään spottien ehdoiilla, mutta käsittelyssä voisi toimia valotuksen nostaminen keskikäyrän osalta.