Suomenennätys ja vähän muuta

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
PÄKSÄ
Viestit: 235
Liittynyt: Loka 11, 2011 21 : 38

Suomenennätys ja vähän muuta

Viesti Kirjoittaja PÄKSÄ »

Paljakassa vietettiin toistamiseen bigair weekend tapahtumaa!
siellä rikottiin suomenennätys ja otettiin hienoja kuvia!

Kuva

Video suomen ennätykseen, eli ensimmäinen suomalainen suksillalaskija joka ländää triplan!

https://www.youtube.com/watch?v=2zjjq07ycrY
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
jozz3
Viestit: 66
Liittynyt: Heinä 02, 2010 23 : 26

Viesti Kirjoittaja jozz3 »

Jumalauta tota boksia ! :D Kokoa löytyy iha riittävästi, mitä nyt youtuben kommenteista kattelin...

Kuvassa häirisee toi puhki palanut aurinko, kiinnitin itse ainakin heti huomion siihen, kuin laskijaan. Mutta muuten hyvä kuva ! (:
Munt
Viestit: 9998
Liittynyt: Joulu 31, 2008 3 : 23

Viesti Kirjoittaja Munt »

jozz3 kirjoitti: Kuvassa häirisee toi puhki palanut aurinko, kiinnitin itse ainakin heti huomion siihen, kuin laskijaan. Mutta muuten hyvä kuva ! (:
Joo kyllä mäkin olisin himmentänyt aurinkoa pari aukkoa, mutta se kun on hiukan työlästä. Vaan toisaalta kun en ole eläissäni nähnyt livenä aurinkoa, joka ei olisi palanut puhki, niin kovin vaikeaa on ajatella punaista kuumailmapalloa ilman koria tuon tilalle.
Kuvahan ei ole huono, mutta olishan tuota mäkeäkin voinut hiukan kääntää, jotta auringon saisi vaikka kulmaan tai ehkä olisi pitänyt kaivaa kuvaajalle kuoppa, että olisi saanut mollukan tuon lumikasan taakse sohottamaan? Vaikeetahan se täydellisen kuvan ottaminen on, mutta kattellaan nyt näitä siihen asti... ;)

..
muikkunen
Viestit: 1180
Liittynyt: Tammi 04, 2008 11 : 40

Viesti Kirjoittaja muikkunen »

Munt kirjoitti:
jozz3 kirjoitti:Kuvassa häirisee toi puhki palanut aurinko, kiinnitin itse ainakin heti huomion siihen, kuin laskijaan. Mutta muuten hyvä kuva ! (:
Joo kyllä mäkin olisin himmentänyt aurinkoa pari aukkoa, mutta se kun on hiukan työlästä. Vaan toisaalta kun en ole eläissäni nähnyt livenä aurinkoa, joka ei olisi palanut puhki, niin kovin vaikeaa on ajatella punaista kuumailmapalloa ilman koria tuon tilalle.
Minä olen kyllä nähnyt sen puhkipalamattoman auringon livenä aika montakin kertaa...

Mutta ei auringon puhkipalaminen yleensä häiritsekään, ainakaan jos se on korkealla taivaalla. Se mikä häiritsee on ympärillä olevien pilvien palaminen puhki. Itse kuulun siihen koulukuntaan jonka mielestä kuva on sitten auttamatta pilalla, mutta toisaalta jotkut muut näyttävät sietävän palaneita pilviä ällistyttävän hyvin.
PÄKSÄ
Viestit: 235
Liittynyt: Loka 11, 2011 21 : 38

Viesti Kirjoittaja PÄKSÄ »

kiitos palautteesta!

Vaikka tämä onkin valokuvaus foorumi ajattelin tuon koosteen tapahtumasta tänne lisätä jotta joku voisi antaa siitä palautetta.

http://www.youtube.com/watch?v=xicjjBC8cWM
Vastaa Viestiin