Radiotoimittaja

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Vastaa Viestiin
IGOR90
Viestit: 551
Liittynyt: Marras 29, 2009 20 : 16

Radiotoimittaja

Viesti Kirjoittaja IGOR90 »

Tällainen kuva tuli otettua yliopistomme opiskelijaradiosta inspiroituneena, toimiiko?

Kuva
_MG_1996-3 by Iiro Rautiainen, on Flickr
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
emerik
Viestit: 6168
Liittynyt: Touko 12, 2003 10 : 55

Viesti Kirjoittaja emerik »

Itse ainakin pidän.
heppu
Viestit: 1018
Liittynyt: Maalis 03, 2003 21 : 34
Paikkakunta: Hönölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja heppu »

Urheiluselostaja varmaankin, hyvähän tämä on.
alsalus
Viestit: 1421
Liittynyt: Elo 17, 2009 13 : 50

Viesti Kirjoittaja alsalus »

Loistava kuva, hyvät tunnetilat ja suoran lähetyksen fiilistä. Kuvan sävyt tosin tuntuvat vähän hassuilta, ikään kuin fill lightia olisi inahduksen liikaa.
hassel
Viestit: 3703
Liittynyt: Tammi 18, 2013 21 : 24

Viesti Kirjoittaja hassel »

Hymyn nostaa suupielille.
Onnistunut kuva.
Hedu
Viestit: 300
Liittynyt: Loka 02, 2009 23 : 25

Viesti Kirjoittaja Hedu »

Hyvin toimii!
nomad
Viestit: 20313
Liittynyt: Huhti 26, 2007 16 : 22

Viesti Kirjoittaja nomad »

Varsin mainio kuva. Kelpaisi vaikka radiokanavan mainosmateriaaliin.
IGOR90
Viestit: 551
Liittynyt: Marras 29, 2009 20 : 16

Viesti Kirjoittaja IGOR90 »

Kiitos kaikille, mukavaa että toimii :)
alsalus kirjoitti:Loistava kuva, hyvät tunnetilat ja suoran lähetyksen fiilistä. Kuvan sävyt tosin tuntuvat vähän hassuilta, ikään kuin fill lightia olisi inahduksen liikaa.
Voi olla että oon avannu varjoja tms. vähän liikaa kun läppärin näyttö millä käsittelin kuvan tällä kertaa näyttää tummat vähän väärin.
mobiilisti

Viesti Kirjoittaja mobiilisti »

IGOR90 kirjoitti:Voi olla että oon avannu varjoja tms. vähän liikaa kun läppärin näyttö millä käsittelin kuvan tällä kertaa näyttää tummat vähän väärin.
samaa mietin
kunijo-1
Viestit: 1291
Liittynyt: Tammi 10, 2003 1 : 43
Paikkakunta: Luumäki

Viesti Kirjoittaja kunijo-1 »

Kun kuvan sisältö puhuu, sävyt eivät nouse pääosaan, vaikka ne eivät aivan kohdallaan olisikaan. Tässä se menee juuri niin. Hyvä kuva!
vekenoma
Viestit: 1296
Liittynyt: Joulu 12, 2004 11 : 42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vekenoma »

hieno kuva radion toiminnasta. Laitan kuitenkin ansiot pääasiassa tuon pojan tilille, ilman häntä aika normikuva. Oikean henkilön olette valinneet toimittajaksi.
Tytön eläytymistä lisäisin, jotenkin, voisi heittää epätoivoissaan paperit ilmaan, tai haroa hiuksiaan vielä dramaattisemmin kuin tuossa nyt.
Voisi vielä lisätä tunnelmaa kalansilmätyyliseksi, mutta makuasia. Hyvä noinkin.

Ja onnittelut siltakilpailun voitosta! Annoin täällä sulle sen kuvan yhteydessä vinkin osallistua siihen kilpailuun mutta olit varmaan jo muutenkin mukana. Jos et ollut niin voisin ottaa voitostasi provikan, normaalin 92,4 prosenttia palkintosummasta. En ole ahne.
kestän hyvinkin rajua kehumista!
IGOR90
Viestit: 551
Liittynyt: Marras 29, 2009 20 : 16

Viesti Kirjoittaja IGOR90 »

Kiitoksia! Juu kyllähän tuo mallin eläytymiskyky auttoi tosi paljon :)

Heh, olihan tuo kuva jo sisällä kisassa. Palkinnoksi sain illallislahjakortin pohjanhoviin, tuo prosenttiosuus jättäisi minulle ja tyttöystävälle vain yhteisen viinilasin, joten jos jätetään tämä vaikka virtuaalikädenpuristukseen?
TiRy
Viestit: 1512
Liittynyt: Loka 16, 2012 18 : 06

Viesti Kirjoittaja TiRy »

Mulla vähän ärsytti kun se raati päätti top10-kuvat yleisön mielipiteistä välittämättä :D mun hdr-räpellyksessä oli toiseks eniten tykkäyksiä, melkee 250 mutta ei finaaliin asti riittänyt. Olis voinu olla tiukka skaba sitten finaalissa missä yleisöllä oli valta :D

Tämä kuva siis: http://try.kuvat.fi/kuvat/Maisemakuvaus ... nlasku.jpg

Tuo oli otettu kauan ennen koko kisaa ku kokeilin hdr-hommia ekaa kertaa.

Mut onnea voittajalle! Jos jää ylimäärästä pihviä nii vislaa niin tuun tästä vierestä rääppiäisiin! ;)
paaton
Viestit: 6280
Liittynyt: Elo 02, 2010 7 : 30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja paaton »

TiRy kirjoitti:Mulla vähän ärsytti kun se raati päätti top10-kuvat yleisön mielipiteistä välittämättä :D mun hdr-räpellyksessä oli toiseks eniten tykkäyksiä, melkee 250 mutta ei finaaliin asti riittänyt. Olis voinu olla tiukka skaba sitten finaalissa missä yleisöllä oli valta :D

Tämä kuva siis: http://try.kuvat.fi/kuvat/Maisemakuvaus ... nlasku.jpg

Tuo oli otettu kauan ennen koko kisaa ku kokeilin hdr-hommia ekaa kertaa.

Mut onnea voittajalle! Jos jää ylimäärästä pihviä nii vislaa niin tuun tästä vierestä rääppiäisiin! ;)
Nämä valokuva kisathan voisi arvioida suoraan kansan tykkäyksinä facebookissa. Tulokset olisi paljon reilummat. ;)
TiRy
Viestit: 1512
Liittynyt: Loka 16, 2012 18 : 06

Viesti Kirjoittaja TiRy »

paaton kirjoitti:
TiRy kirjoitti:Mulla vähän ärsytti kun se raati päätti top10-kuvat yleisön mielipiteistä välittämättä :D mun hdr-räpellyksessä oli toiseks eniten tykkäyksiä, melkee 250 mutta ei finaaliin asti riittänyt. Olis voinu olla tiukka skaba sitten finaalissa missä yleisöllä oli valta :D

Tämä kuva siis: http://try.kuvat.fi/kuvat/Maisemakuvaus ... nlasku.jpg

Tuo oli otettu kauan ennen koko kisaa ku kokeilin hdr-hommia ekaa kertaa.

Mut onnea voittajalle! Jos jää ylimäärästä pihviä nii vislaa niin tuun tästä vierestä rääppiäisiin! ;)
Nämä valokuva kisathan voisi arvioida suoraan kansan tykkäyksinä facebookissa. Tulokset olisi paljon reilummat. ;)
Tai sitten tämä ammattilaisista koostuva raati keskenään, jolta sitä silmää löytyy. Nythän voittaja valittiin finaalisteista juurikin kansan tykkäyksinä facebookissa, jos ei lasketa mummuja, jotka postikortilla äänestää ;)

Mutta pakko sanoa, että kyllä se kansakin loppupeleissä osasi oikean voittajan valita! Tätä mieltä itsekin.
Vastaa Viestiin